Een heerlijke start gemaakt met mijn "dikke vriend" Goosflash ondersteund door W, of was het andersom..

Op diverse manieren ook tot geweldige hoogtepunten gebracht, en G.wist me natuurlijk helemaal op te vullen, wat een heerlijke dikke paal heeft die man..mmmmmmm
Heerlijk om zo te genieten en zo lekker gebeft, gevingerd en dan geneukt te worden.mmmmmmmm
Daarna even tot rust komen en weer verder, J. was inmiddels ook binnen gekomen en stond te wachten op actie, die jongen kan ik niet ongemoeid laten, prachtige strakke paal zo geil als boter en ready for action… Lekker tegen hem op gereden, mijn handen langzaam over zijn lijf richting kruis naar die fier vooruit staande pik en toen in mijn mondje …heerlijk gepijpt. Dat geile gekreun is zo lekker om te horen, daar ga ik van drijven… Dus in no time had ie me alweer plat, pik regelrecht in mijn zeiknatte kutje en me heerlijk hard en diep geneukt, ik pakte zijn billen en duwde hem dieper..harder..kom op!! Tot aan de explosie!! Geweldig wat een klaarkomer… mmmmmmmmm
Was een lekkere lunchpauze…. Toch??!!
En toen tot ons groot genoegen kwamen er nog twee stellen binnen. Eerst een beetje rondgelopen, de boel bekeken en toen alsnog ook lekker aan de gang gegaan, in de filmzaal was het een drukte van jewelste.
Ook wij waren natuurlijk nieuwsgierig wat er allemaal gebeurde en zijn ook naar de filmzaal gegaan.. Op een gegeven moment werd de dame van het stel heerlijk geneukt door haar man, zij geblinddoekt op het bed voor het filmdoek, dit was zo;n geile aanblik, hij had het warm en trok zijn trui uit…mmmmmmm en aangemoedigd door Lee kroop ik tegen hem aan, mijn borsten tegen zijn rug mijn armen om hem heen en mee in de neukbeweging…geweldig, wat geil. Hij kreeg het er nog warmer van en liet zijn vrouw even gluren wat er gebeurde.
Daarna werd ik gevraagd om naast haar plaats te nemen, nou dat laat ik me geen 2x zeggen, zo;n mooie lekkere dame jammie…..heb haar gezoend en betast en zijn heerlijk samen uit ons dak gegaan, de mannen lieten ons even gaan, maar ik hoorde aan alle kanten gekreun en gehijg van het moois wat ze hier te zien kregen…. Schijnt toch wel erg geil te zijn om 2 dames zo hevig seksend met elkaar bezig te zien. Ze heeft me tot aardig wat hoogtepunten weten te brengen en kwam ook heerlijk klaar. En ook zij kreunde en steunde van genot.
Heerlijk meis wat ben jij lekker… bedankt.
We hadden bedacht om tot 15.00 uur te blijven, maar ja het was gezellig, druk, lekker geil en dan is het moeilijk afscheid nemen, dus uiteindelijk om 16.30 uur zijn we vertrokken.
Heren en dame!! Geweldig bedankt voor deze wederom super geile middag.
Xxx van ons
Sue en Lee