wie kan ons meer vertellen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
stel 40
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 dec 2008 07:19
Contacteer:

wie kan ons meer vertellen

Bericht door stel 40 »

Beste forum gebruikers ,wij zijn een stel en willen ook in de toekomst de bios coop gaan betreden ,maar dit is voor ons helemaal nieuw ,wie kan er meer vertellen wat wij kunnen verwachten .Daar het voor ons de allereerste keer wordt ,is het voor ons redelijke spannend en vreemd.grt stel 40
Adagio 4 strings
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2008 14:16
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door Adagio 4 strings »

Hallo Stel,
Erotic Cinema is een nieuwe en mooie erotische ontmoetingsplek voor zowel hetero stellen en mannen (bi/ho). Ik ben zelf regelmatige bezoeker en regelmatig komt er al dan niet aangekondigd een stel. Daar komen dan relatief veel mannen op af. Op vrijdag avond weet ik dat er een stel aanwezig is met een bi-man. Mijn ervaring is dat er zeer repectvol met vrouwen wordt omgegaan, voor sommigen zelfs wat te afwachtend (maar dat is beter dan te opdringerig denk ik). Kortom als stel m/v mag je de nodige aandacht verwachten, maar als je aangeeft ff niet op sex uit te zijn en rustig wil rondkijken dan is dat wordt gerespecteerd.
De erotische uitspattingen vinden plaats op het grote bed of in de darkroom. Daar wordt afgetast wat mag en wat niet. Ik zelf vind het heerlijk de vrouw te beffen en kijken wat ze lekker vind, en als ze lekker wil neuken dan doe ik graag. Ik vind het heel opwindend 'en plain publique' samen met andere mannen een vrouw te verwennen. Ik word daar zo geil van, laatst heb ik ''de man van' ook geneukt. Alles safe natuurlijk. Kortom alles is mogelijk en okay bij erotic cinema, ik heb zelf geen vervelende toestanden meegemaakt. Maar de 'proof of the pudding is in the eating', dus ik zou zeggen kom es kijken ....
knuffelstel2820
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 dec 2008 18:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Een dorpje in Friesland
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door knuffelstel2820 »

Nou dat klinkt wel heel erg relaxed. Wij zijn ook zekers nog van plan om langs te komen maar wanneer weten we nog niet echt. Maar dat komt wel goed, we gaan zeker een keer genieten bij jullie......
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
stel 40
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 dec 2008 07:19
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door stel 40 »

knuffelstel ,hebben jullie ook die drempel ??
knuffelstel2820
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 dec 2008 18:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Een dorpje in Friesland
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door knuffelstel2820 »

Ja een beetje wel, want is het is toch een hele stap die je zet.... Daarom gewoon lekker rustig aandoen en dan komt het vanzelf wel dat we de stap zetten....
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
dom.almere
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2008 19:32
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door dom.almere »

Wij waren een week of twee geleden op een vrijdag in Amersfoort aan het winkelen en hadden wel eens van de seksshop gehoord. Besloten om eens een kijkje te nemen. Het is ons niet tegengevallen. Het was er schoon en netjes.
De speciale wensen van ons werden gerespecteerd (slavin q mag niet geneukt worden, wel trekken en met condoom pijpen, verbaal vernederd worden en hard worden aangepakt). Ze heeft ook nog met de zweep gehad.
Nee geen last van opdringerige types. Zelfs het over haar heen gespoten sperma werd netjes afgenomen. Wij gaan dus zeker terugkomen!
D&q, stijlvol kinky bdsm stel
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door FemSubSletje »

Hallo stel,

Ik ben een vrouw alleen en vandaag voor het eerst geweest. Tuurlijk is er even de drempel, had ik ook heel erg last van. Maar eenmaal binnen is het echt top. De mannen zijn echt keurig, en lief en aardig en respectvol. Zelfs met z'n 20en tegelijk zoals vanmiddag op 1 vrouw gedragen ze zich keurig en niemand dringt of doet moeilijk. Er word ook netjes afgetast en gevraagd wat wel en niet mag.

Er is genoeg ruimte en verschillende plekken om te spelen, en als je gewoon van mekaar wil genieten en wenst dat de heren alleen maar kijken dan doen ze dat ook. En andersom mag ook natuurlijk, jullie mogen ook naar hun kijken.

Willen jullie meer info of details? stuur me maar een prive bericht en ik antwoord met plezier, want ik kan me jullie gevoel heel goed voorstellen. En was zelf ook blij met alle info vooraf die ik kon krijgen om me op mijn gemak te voelen.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
stel 40
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 dec 2008 07:19
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door stel 40 »

Hoi femsubsletje ,als het goed is hebben wij je een bericht gestuurd,grt stel 40
richardhallo2
Berichten: 90
Lid geworden op: 30 nov 2008 10:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: thuis
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door richardhallo2 »

hallo allemaal,
ik ben richard en kom regelmatig in erotica (om te komen :roll: ). een hele mooie nieuwe sexbios. hier op het forum hebben zich vele mannen en stellen aangemeld en vele stellen hebben belangstelling om eens langs te komen. de mannen volgen dit forum dan ook met de nodige aandacht! zoals blijkt uit de het bezoekje dat femsubsletje bracht aan erotica! de sfeer is goed, de zaak ziet er fris een schoon uit, het bed is heerlijk de darkroom is voorzien van leuke speeltjes: sling, kruis, gloryholes, de films zijn lekker geil, de bankjes zitten prima en het personeel is top! (alleen: kunnen jullie nog eens iets doen aan de prijs van de kluisjes, aub?) ik hoop dat dat zo blijft en dan zal iedereen zich er thuis voelen en dan volgen er nog vele spannende uurtjes.

xxx richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: wie kan ons meer vertellen

Bericht door FemSubSletje »

Hai stel,

Ik heb hem ontvangen en beantwoord :-)

Veel succes ermee. En mochten jullie ooit gaan; Heel veel plezier.

Oh en hou rekening met spierpijn de volgende dag als je je zo uitslooft als ik heb gedaan :lol:

Kan je wel extra lang nagenieten hahaha.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten