Hoi,
Ik denk er over na om een keer naar de trans en travestie themadag te gaan.
Dit zal voor mij de eerste keer zijn en zal dus erg spannend zijn.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten?
Kan ik in mijn gewone kleren rondlopen?
Is het erg druk(ik kijk graag een beetje de kat uit de boom)?Te massaal is niet echt mijn ding.
Natuurlijk lijkt het me ook spannend contact te krijgen met een travestiet of trans.Gaat het "contact" leggen makkelijk en zijn er ook erg vrouwelijke travestieten?
Ik weet het ....wat een vragen,maar misschien kan iemand mijn onzekerheid een beetje wegnemen.
Ik wacht jullie reacties af.
Richards
De eerste keer
- bjorn035
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: De eerste keer
hoi, dat het spannend is voor het eerst, dat is het zeker.
wat je kan verwachten dat is lastig te zeggen. is zo verschillend.
je kan daar in gewone kleding rondlopen.
kan er heel druk zijn. als je niet van zo druk houd ga dan wat later in de middag, of in de avond.
ik vind wel makkelijk dat contact leggen ligt ook aan jou. stap op haar af. zeer vrouwelijke tv's ( 'n paar) zijn er hhmm
hoop dat jou onzekerheid beetje is weg genomen. en ga kijken en genieten van wat je ziet. het is leuk, veel plezier.
als je bent geweest? pbtje. bjorn
wat je kan verwachten dat is lastig te zeggen. is zo verschillend.
je kan daar in gewone kleding rondlopen.
kan er heel druk zijn. als je niet van zo druk houd ga dan wat later in de middag, of in de avond.
ik vind wel makkelijk dat contact leggen ligt ook aan jou. stap op haar af. zeer vrouwelijke tv's ( 'n paar) zijn er hhmm
hoop dat jou onzekerheid beetje is weg genomen. en ga kijken en genieten van wat je ziet. het is leuk, veel plezier.
als je bent geweest? pbtje. bjorn
stats,
180lang -- slank--paal 19 / 5cm.
180lang -- slank--paal 19 / 5cm.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: De eerste keer
Hoi,
Dank je voor jouw reactie.
Ik begrijp,dat het 's avonds dus wat rustiger is?Ik zou juist denken dat het dan juist wat drukker zou zijn.
Ik kan me er niets bij voorstellen,hoeveel mensen zijn er ongeveer aanwezig en hoe is de verhouding mannen en tv/trans?
En wat is de gemiddelde leeftijd?Val ik met mijn 52 jaar een beetje buiten de boot of valt dat wel mee?
Jullie merken wel, dat ik nog een duwtje nodig heb.Ik zou het ook wel leuk vinden om van te voren te weten wie er zoal die avond zal zijn.
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Groetjes
Richards
Dank je voor jouw reactie.
Ik begrijp,dat het 's avonds dus wat rustiger is?Ik zou juist denken dat het dan juist wat drukker zou zijn.
Ik kan me er niets bij voorstellen,hoeveel mensen zijn er ongeveer aanwezig en hoe is de verhouding mannen en tv/trans?
En wat is de gemiddelde leeftijd?Val ik met mijn 52 jaar een beetje buiten de boot of valt dat wel mee?
Jullie merken wel, dat ik nog een duwtje nodig heb.Ik zou het ook wel leuk vinden om van te voren te weten wie er zoal die avond zal zijn.
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Groetjes
Richards
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten