3 STELLEN tegelijk naar binnen?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Bink
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

3 STELLEN tegelijk naar binnen?

Bericht door Bink »

Beloofd een gezellig boel te worden , even de auto in de garage zetten en mijn dagplanning wat aanpassen want drie stellen laat ik niet lopen , hete bedoeling in de cinema van amersfoort
girlcrazy
Berichten: 90
Lid geworden op: 21 jan 2012 11:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 3 STELLEN tegelijk naar binnen?

Bericht door girlcrazy »

en zijn ze er nog is er een grote geile orgie aan de gang?
Gebruikersavatar
stefanalmere
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 mei 2012 16:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: 3 STELLEN tegelijk naar binnen?

Bericht door stefanalmere »

Ja, ik dacht laat ik eens spontaan en leuke stellen middag organiseren en dat is gelukt. Het waren trouwens vier stellen gelijktijdig. Ik wil alle stellen bedanken voor de gezellige spannende middag, Jullie mogen me gerust een pb sturen....
Groeten Stefan
Gebruikersavatar
CoupleGooi
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 feb 2014 13:04
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: 3 STELLEN tegelijk naar binnen?

Bericht door CoupleGooi »

We vonden het ook erg spannend om te beleven maar voor mijn vriendin was het toch wat te druk. We zijn nog wel even lekker in de stoel bezig geweest dat was erg geil.
Sportief en geil stel, hij 38 NL blond, sportief, zij 36 Latijns, knap en sexy zoekt stel of vrouw.
snellejelle
Berichten: 278
Lid geworden op: 17 apr 2014 19:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 3 STELLEN tegelijk naar binnen?

Bericht door snellejelle »

Hier kon ik helaas niet bij zijn maar ben wel zeer benieuwd wat er allemaal voor geils gebeurt is deze dag ?

Iemand een verslagje ?
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 3 STELLEN tegelijk naar binnen?

Bericht door venga »

Als eerste wil ik Stephan bedanken voor de organisatie. Knap geregeld man! Met regelmaat kom ik in de cinema, maar 4 stellen tegelijkertijd had ik nog nooit meegemaakt.
Bij binnenkomst trof ik een stel dat net vertrok. Ik vroeg aan de man bij de kluisjes, zijn jullie al klaar? Hij vertelde dat het voor haar te druk was. Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen, tegelijkertijd vond ik dat heel jammer omdat het stel een prettige uitstraling had.
Vervolgens bleven er nog drie geweldige stellen over. Ik kwam er achter dat het onmogelijk is om mijn aandacht te verdelen over alle stellen. Als eerste ben ik naar een stel gegaan dat in de cinema zat. Zij was hem heerlijk aan het pijpen. Dat zag er al prachtig uit. Omdat zij in een hoekje waren gaan zitten en misschien de rust zochten, heb ik gevraagd of ik mocht kijken. Dat mocht, sterker nog, ze maakten beiden contact. Ik had duidelijk te maken met een sociaal sterk koppel.
Wat later vroeg ik of ik haar mocht aanraken. Ook dat mocht. Ik genoot van haar prachtige bruine borsten en haar mooi gevormde lichaam. Ik zat lekker aan haar borsten, waarop al vrij snel haar benen uit elkaar gingen. Hangend over de stoel gleed mijn pik in haar natte kutje. Een standje dat ik niet lang kon volhouden. Vervolgens zijn wij op het matras onder het filmscherm gaan liggen. Daar heb ik haar in missionarisstand genomen. Zacht wisselde ik af met harde stoten vanuit mijn heupen. Ik zag haar genieten en een lacht op haar gezicht. Vervolgens heb ik haar van de matras afgeholpen om haar weer terug te geven aan haar man.
Ik had het gevoel dat dit stel ook samen wilde zijn, dus heb ik hen met rust gelaten om vooral niet de lastige vlieg te worden die het niet kan laten om van de stroop af te blijven. (ook al was dit nog zo verleidelijk)
In de algemene ruimte was een ander stel. Andere uitstraling maar niet minder aantrekkelijk. Hij slank en met zijn broek op de knieën, zij in mooie lingerie, geblondeerd haar en schoenen met een scherpe hak. De hak was langer dan menige pik in de zaal :) Ook hier genoot ik van haar mondje waar zijn pik heerlijk in op en neer ging. Een en ander afgewisseld met een heerlijke likbeurt aan zijn ballen, de schacht van zijn pik, tongzoenen, etc.. Na verloop van tijd gingen zij door de gang naar de filmzaal. Wat een uitzicht toen ik daar op afstand achteraan liep. In de cinema heeft hij haar fantastisch laten spuiten. Met aandacht heb ik gekeken hoe hij vakkundig de olie pakte een handschoen aandeed. Vervolgens masseerde hij zacht haar onderbuik en langzaam maar zeker ging er steeds een vinger extra in haar kutje. Gericht, zacht en kei hard afgewisseld, werd zij klaar gevingerd. Ze kwam geweldig klaar en spoot het matras volledig onder. Respect voor haar, hoe zij zich volledig aan hem wist over te geven. Ik dacht dat ze klaar waren, in gedachte zag ik hen al weg lopen en was van plan mijzelf nog 1x af te trekken bij de film van de cinema. Tot mij verrassing vroeg hij mij op de matras. Zij zat inmiddels op handen en knieën en was hem aan het pijpen. De ideale houding om haar doggystyle te nemen. In eerste instantie zat ze voor mij net wat te hoog, dat leverde even wat prutswerk op en had geen goede uitwerking op de grootte van mijn pik. Gelukkig wist ik mij te herpakken. Even wilde ik opgeven, maar hij gaf mij het bevel door te neuken. Op dat moment had ik het spel pas goed door. Hij had de leiding, hij bepaalde het spel en ik was figurant. Prima voor mij. Haar billen zagen er prachtig uit. Haar kutje was volledig opgerekt en ik zag mijn eigen pik weer diep bij haar naar binnen dringen. Ik ben heerlijk in haar klaargekomen.
Vervolgens werden meerdere mannen uitgenodigd, maar tot mijn verbazing hadden de mannen geen condoom bij zich. (advies MANNEN, met condoom is het ook een seksfeestje) 1 soedanees heb ik nog een condoom gegeven, maar ik bedacht me ook dat sinterklaas nog een paar weken duurt. De rest van de mannen heb ik niet meer geholpen.
het laatste stel is mij ontgaan. Wel heb ik het gevoel, dat ook dit stel niets tekort is gekomen. Al met al een geweldige ervaring waarbij ik de stellen heel erg wil bedanken. Tot een volgende keer
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 3 STELLEN tegelijk naar binnen?

Bericht door LeerMeester »

Wat een leuk verslag!
Bedankt voor het schrijven.

Ik wil ook benadrukken dat je echt een condoom moet hebben!!
Dan maak je ook veel meer kans dat je bij een ervaring betrokken wordt.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten