Een heerlijke middag 6 nov in EC

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Nick306
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Een heerlijke middag 6 nov in EC

Bericht door Nick306 »

Helaas zonder aankondiging toch maar naar ec gegaan.....je weet het maar nooit.... Op z'n themadag?
Was erg druk voor een vroege middag in Amersfoort....heel veel mannen NAT uurlijk en geen stellen en laat staan vrouwen. Na wat films te hebben gekeken in de cinena....een leuk gesprek gehad met andere gasten....wel gelachen hoor.... Ik zie steeds de zelfde mensen terug komen.

Eindelijk een stel die bij ons in ec willen vermaken.....alle ballen verzamelen......heren. Was een leuk stel zij blond hij half getint. Ze begonnen in de gay bios en langzaam naar de hetro bios.
Ik had het gevoel die komen kijken meer niet. Had haar nog aangesproken of ze zich vermaken...ze zei " ja hoor". Ik vond het een aantrekkelijke vrouw.

Onder tussen kwam nog een stel.....wow...wat was zij een leuke jonge vrouw....wat een lichaam ..prachtig ....stevige mooie grote borsten (.)(.)..denk ik zo te voelen...dubbel D?

Ik mocht haar prachtige lekker grote borsten betasten....wow wat voelt dat geil aan.....andere mannen stonden om haar heen...was wel druk...werd lekker stevige gesquirt...ze kwam zo te zien lekker nat klaar....enkele mannen kwamen spuitend klaar op haar prachtige lekker grote borsten...was een geil gezicht...zij vond het blijkbaar ook geil...want er kwamen steeds meer mannen klaar. Ik heb haar lekker stevig kunnen beffen en ondertussen haar borsten bestasten. Ohh wat geil. Een andere man heeft tijdens mijn befmoment haar stevig gevingerd...ze kwam heerlijk klaar...ze genoot dat zie je aan haar.

Het stel moest even een pauze inlassen...dat moest wel...met z' n heerllijk lichaam waarvan iedereen genoot.Ik vond haar aantrekkelijk...kon dan ook goed bekijken hoe ze er uit zag. Ik vond haar parter lekker relax. Hij keek het schouwspel tevreden toe.

Ik zag dat haar partner weer klaar was want hij begon weer met haar te spelen en ik dacht haar borsten wil ik wel lekker likken. In de grote zaal heb ik haar borsten lekker kunnen likken. Ik kon mij zelf niet meer inhouden moest wat er ook gebeurd klaarkomen. Ik spoot mijn sperma in haar geile gezicht. Dat was erg geil zeg.....heeerlijk.

Jammer dat het tijd was om te gaan...anders was ik nog gebleven voor de 2e ronde. Ik bedankte het stel...met een breede glimlach verliet ik EC...

Ik hoop jullie weer te zien in EC Amersfoort of Hilversum.

Groet,
Nick
rerui
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een heerlijke middag 6 nov in EC

Bericht door rerui »

Zeker, geile middag/avond gehad!
Net ook zelf een stukje gepost, xx
Hij: 194, 84 kg, 47, goeie kop, donkere ogen, heerlijke pik (zegt zij), ongeschoren.
Zij: 170, 63 kg, 45, maat 38, 80E. Donker haar, kort geknipt, ondeugende blauwe ogen, heerlijk kutje en kont (zegt hij), ongeschoren. Beiden bi.
duncan
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door duncan »

Wat jammer dat ik dit heb gemist !!!!
Ben zelf ook bi had graag met jullie allebei
lekker gespeeld

Hoop dat jullie snel weer een x gaan en mij dan
een pb willen sturen

Grt Duncan
Pieter-Dave
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Pieter-Dave »

Dan moet dat na 15.00 uur geweest zijn, jammer dat ik toen al weg moest.
rerui
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door rerui »

Het is zeker niet de laatste keer dat we een naaktdag bezoeken, dus wie weet zien we elkaar nog eens. Plannen zit er bij ons niet zo in dus weinig kans op een aankondiging vooraf.
Xx
Hij: 194, 84 kg, 47, goeie kop, donkere ogen, heerlijke pik (zegt zij), ongeschoren.
Zij: 170, 63 kg, 45, maat 38, 80E. Donker haar, kort geknipt, ondeugende blauwe ogen, heerlijk kutje en kont (zegt hij), ongeschoren. Beiden bi.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten