verlegen en zenuwachtig

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
soof
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2010 21:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

verlegen en zenuwachtig

Bericht door soof »

heey, mij lijkt het heel spannend om in de darkroom oid sex te hebben met mijn vriend, maar hij is heel erg zenuwachtig dat er andere mannen aan mij of hem gaan zitten... gebeurd dit vaak? zijn daar afspraken over te maken? of is het gewoon, als je komt dan heb je dat gewoon...

en wanneer is het het rustigst zodat mijn vriend en ik het gewoon rustig aan kunnen verkennen?

xxx soof
DonkeyShot13
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2010 16:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: verlegen en zenuwachtig

Bericht door DonkeyShot13 »

Ik kan het me goed voorstellen. Ik ben vandaag ook voor het eerst geweest. Ik was zelf ook zo zenuwachtig dat ik hem niet eens omhoog kreeg.... :oops:

Alles went denk ik. :)
4fun
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 sep 2010 20:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: verlegen en zenuwachtig

Bericht door 4fun »

Wij zijn gisteren met zijn 2en geweest, en onze ervaring is dat als je gewoon duidelijk bent en de heren uitlegt wat je wilt en niet wilt dat dit ook gebeurd.. uiteraard zal er wel naar jullie gekeken worden,..!

(zie onze eerste keer..)

liefs
soof schreef:heey, mij lijkt het heel spannend om in de darkroom oid sex te hebben met mijn vriend, maar hij is heel erg zenuwachtig dat er andere mannen aan mij of hem gaan zitten... gebeurd dit vaak? zijn daar afspraken over te maken? of is het gewoon, als je komt dan heb je dat gewoon...

en wanneer is het het rustigst zodat mijn vriend en ik het gewoon rustig aan kunnen verkennen?

xxx soof
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten