maandag 22 december

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Murphy's Law
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 sep 2014 12:56
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amsterdam

Re: maandag 22 december

Bericht door Murphy's Law »

Je staat gelukkig stevig in je pumps, Spain. Blijf gewoon lekker je ding komen doen, en wat vooral belangrijk is: in je eigen tempo...

Kunnen we gevoeglijk stellen dat er slechts één persoon is die hier nadelige gevolgen van gaat ondervinden: Nick306 zelf. Bepaald geen schakertje, denkt niet vooruit. Want als ik met een vriendin zou langskomen en Nick zijn komst zou aankondigen, zou ik zeggen Mwoah nou nee Nick doe maar niet joh...

Er zullen vast wel forumleden zijn die de bijdragen op dit forum als selectiecriterium gebruiken. Die, als ze een Pb of een aanmelding krijgen van iemand, even in de historie duiken, even kijken wat voor vlees ze in de kuip krijgen. En dan is Nick306 daar gelukkig heel erg open en duidelijk in.

En wij leren hiervan: Wie een bijl gooit naar een ander krijgt 'm zelf in z'n nek. Kijk anders even op Google bij: Australische jachttechnieken in de oudheid.


M.
spain123
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 nov 2014 10:23
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: maandag 22 december

Bericht door spain123 »

Hij wordt nog veel leuker als ik een ieder hier vertel en kan laten zien dat Nick ons via pb benaderd had. Ik heb hem daar uitgelegd wat de grenzen waren en dat is precies zoals het gegaan is.
Dan zegt het enkel en alleen iets over Nick als hij deze opmerkingen plaats. Categorie....vul het maar in, maar zeker niet mijn categorie.
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: maandag 22 december

Bericht door Nick007 »

Gewoon doen hoe jij/jullie het willen dan blijft het altijd leuk....in de eerste plaats ben je er voor jezelf..

Vinden anderen het leuk om mee te doen is het oke .........vinden ze het niet leuk dan doen ze toch niet mee......niks is verplicht je kan het nooit iedereen naar de zin maken :lol: :lol: :lol:

gr Nick

spain123 schreef:Ik ben de "passieve" in dit verhaal. Natuurlijk mag Nick dit vinden, maar ben heel blij met de lieve reacties van de anderen. Het was voor mij de eerste (voor mij actieve) actie in EC en vond de mannen om mij heen erg lief voor mij. De volgende keer zal ik me misschien wat meer kunnen "openstellen" ;) voor anderen. En Peter en ik laten ons heus niet weerhouden door 1 negatieve reactie hoor.
Gelukkig zijn er ook mannen die lief je hand vasthouden of je een nekmassage geven........ :D
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: maandag 22 december

Bericht door Nick007 »

Ja je hebt hier de spijker op de kop geslagen Murphy's Law....

Wij kijken altijd naar dit soort dingen.

Gr Nick
Murphy's Law schreef: Kunnen we gevoeglijk stellen dat er slechts één persoon is die hier nadelige gevolgen van gaat ondervinden: Nick306 zelf. Bepaald geen schakertje, denkt niet vooruit. Want als ik met een vriendin zou langskomen en Nick zijn komst zou aankondigen, zou ik zeggen Mwoah nou nee Nick doe maar niet joh...

Er zullen vast wel forumleden zijn die de bijdragen op dit forum als selectiecriterium gebruiken. Die, als ze een Pb of een aanmelding krijgen van iemand, even in de historie duiken, even kijken wat voor vlees ze in de kuip krijgen. En dan is Nick306 daar gelukkig heel erg open en duidelijk in.




M.
Gebruikersavatar
amersfoortman
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: maandag 22 december

Bericht door amersfoortman »

Complimenten spain !
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten