Heerlijke sex en veel sex, wo-avond 29-10-2010

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
lickcunt
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Heerlijke sex en veel sex, wo-avond 29-10-2010

Bericht door lickcunt »

Vandaag was ik in de EC. Ik weet niet meer precies hoeveel pikken in mijn handen heb gehad. Op een zeker moment in de darkroom had ik er zelfs twee haha, wat een genot. Heerlijk om lekker onbeschaamd aan een lekkere pik te zitten. Er was ook nog een donkere man die werkelijk geweldig goed kan aftrekken ...zachtjes en daarna steeds iets harder, de druk opvoeren ..maar ja ...wilde mijn kruit nog niet verschieten. En als klapstuk kwam er 's avonds ook nog een stel binnen. Slanke dame met heerlijke tieten (heb ze zelf in haan ehad). Heb nog lekker over die tieten gespoten en tijdens het bijkomen had een collega spuiter gelukkig netjes een doekje voor haar gehaald, sorry had ik natuurlijk ook moeten doen maar collega was me net voor. Wat had ze er zin in en geweldig om te zien dat haar partner bij haar in de buurt bleef en kon genieten van haar genot.
Ze begonnen overigens in de filmzaal en we konden als mannen zeer natuurlijk bij haar komen, geen enkele opdringerige man.
Wat me wel opvalt is dat er vaak onbeschermd gepijpt wordt, nu laat ik me zelf graag pijpen en het liefst doe ik dat onbeschermd want dat is veeeel lekkerder. Maar ja, ik wil het wel maar doe het niet. Maar als ik om me heen kijk, is de kans om hierbij wat op te lopen (zonder sperma te slikken) klein tot nul? wie weet daat een antwoord op.

groet van lickcunt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Ginlover10, Ivanjo en 41 gasten