Ik ben afgelopen vrijdag geweest, en eigenlijk was er niet zoveel te beleven.
Het stroomde vol met alleen maar mannen die naar de deur zaten te kijken of er nog iets anders binnen kwam.
Op een gegeven moment kwam er een ouder stel binnen en die zijn in de heterozaal beland. Je snapt het al, het werd daar erg druk, dus ik ben er eigenlijk bijna niet binnen geweest. Maar de keer dat ik mijn hoofd om de hoek kon steken gebeurde er weinig bij het stel.
Is er later in de middag nog actie geweest en wie waren het (Pb mag om het te laten weten) Ik hoorde dat jullie ook wel eens in Hilversum komen, klopt dat?
Gr
Ouder stel vrijdag 01-10
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Ouder stel vrijdag 01-10
Er gebeurde eerst niet veel. Ik ging weer naar het matras. Toen ik even later terugkwam stond de dame bij de gloryholes iemand af te rukken. Veel mannen keken alleen. Ik ertussendoor en ik vroeg of ik aan haar mocht zitten. Dat was best. Ik vond haar heerlijke borsten en billen al snel. Ik moest nodig weer eens aan de borst.... ze heeft me zalig afgerukt, terwijl ik met haar speelde.
Netjes alles weer opgeruimd (borsten weer keurig in haar BH gedaan) en bedankt:)
Het was gezellig, die middag
Leeftijd heeft er dus niks mee te maken
Netjes alles weer opgeruimd (borsten weer keurig in haar BH gedaan) en bedankt:)
Het was gezellig, die middag

Leeftijd heeft er dus niks mee te maken

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten