FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door FemSubSletje »

Lieve mannen,

Vanmiddag zal ik wederom komen genieten van de heerlijke mogelijkheden die de bios Amersfoort te bieden heeft.

Lekker weer beginnend in de sling waar ik graag weer door jullie opgewarmd word middels handen, mond en tong over en in mijn lijf. En daarna lekker door met die heerlijke pikken van jullie.

Voor de goede orde; Pijpen doe ik zonder condoom, neuken in beide gaatjes alleen maar MET condoom. En geen fratsen, dus neem ze zelf mee en zorg dat je er genoeg paraat hebt. Hou het gezellig net als afgelopen zaterdag. Geen gedring en toestanden. Gun mij m'n rustpauze's want dan kan ik lekker even op adem komen en weer een aantal uren blijven.
En graag schoon en fris gewassen handen en pikken. Hygiene stellen we allemaal op prijs toch :-)

Laten we er weer net zo'n leuke geile dag van maken als zaterdag. En een spetterend begin van 2009 inluiden.

Ik zal er tussen 16.00 uur en 16.30 uur aankomen. En daarna gaan we allemaal lekker komen hihi.

XXX en tot straks FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Remmie2009
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 jan 2009 17:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door Remmie2009 »

zal er zijn! :) maar dat wist je al! haha tot vanmiddag kanjer!
Bi,34,178,donker kort haar & blauwe ogen...voor veel in! lekker gladgeschoren...en dat heeft ook mijn voorkeur! tot snel?
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door FemSubSletje »

Heren,

Het was weer erg lekker. Dank jullie wel.

Maar wel een beetje druk. Het leek de Karwei wel: best druk in je eentje :lol:

Nee ff serieus, het was erg druk. En op zich is dat nog niet zo heel erg.
Maar wat wel vervelend is, is dat er gekeken word alsof de dame een kermisatraktie is. Zowel bij binnenkomst als in haar rust momenten. Gun de dame en in dit geval dus mij de ruimte en rust die ze vraagt. Ga niet zitten kijken en je met z'n allen verzamelen om haar heen, wachtend tot ze weer wat gaat doen. Ga lekker even de bios in, of roken, of wandelen of wat dan ook. Maar al die kijkende, wachtende mannen die me bij elke stap achtervolgen met ogen of fysiek.......maakt het wat onaangenaam en minder ontspannen voor mij.

Daarom vandaag ook maar 2 rondjes ipv de 3 zoals afgelopen zaterdag of wellicht nog meer bij gezelligheid.

Heeft mij wel doen besluiten om het een volgende keer helemaal niet meer aan te kondigen, of pas heel kort van te voren. En een enkeling zal ik via een privebericht informeren ( ruim op tijd ).

Ik begrijp dat een aantal ook rekenden op de komst van een stel, die dus naar H'sum gingen, zoals ook vermeld stond maar niet door iedereen goed gelezen is :roll: . En dat daarom ik de klus in mijn uppie moest klaren. Neemt niet weg dat ik niet 30 man kan handelen als jullie mij niet de ruimte gunnen.
Had ik die wel gekregen dan was ik absoluut langer gebleven, en was iedereen aan de beurt en aan zijn trekken gekomen. Maar hopelijk volgende keer beter.

Maar nogmaals om vooral positief af te sluiten. Het was wel weer erg lekker. Waarvoor mijn dank.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
mari1256
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 dec 2008 22:05
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door mari1256 »

je hebt helemaal gelijk; als het zo druk is als vanmiddag, krijg je niet de ruimte om het een beetje spannend en geil te maken; er ontstaat een sfeertje van "schiet op, het moet" en dat is volgens mij toch niet waar we op uit zijn; het is een probleem met aankondigingen op het forum, ik heb het in de Roxy ook regelmatig meegemaakt, een volle zaak die reikhalzend zit uit te kijken naar 1 stel of dame, die zich vervolgens helemaal niet op haar gemak voelt, dan is de lol er gauw af, wat doe je er aan; of kondig je komst helemaal niet meer aan, of heel kort van te voren, of kondig alleen aan dat je van plan bent te komen, en laat via pm's aan een aantal mensen weten wanneer, en iedereen die er toevallig is heeft gewoon mazzel; ondanks alles vond ik je trouwens wel een heel lekkere dame, FSS, dus wie weet tot ziens!
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door FemSubSletje »

Hai Sir and Lady,

Ik weit het ook niet aan A'foort hoor., en kan ze ook niet echt volledig kwalijk nemen. Snap het deels ook wel. En de drukte op zich was nog niet eens het probleem. Was zaterdag ook best druk. Ook al waren er toen andere stellen, ook toen moest ik de Karwei-knul ( meid ) uithangen en het vrouwen deel in mijn uppie voor mijn rekening nemen. Ook toen best druk in mijn eentje hihi.

Maar vooral het bekijken van me cq in de gaten houden van elke move die ik maak. Terwijl ik op de bank zit gewoon iedereen in een kring om me heen en me aanzitten kijken van; joh is 2 minuten pauze niet genoeg voor je. Word het niet eens tijd dat je met die slettekont van de bank afkomt en ipv die fles water mijn pik in je bek neemt?
Dat is wat irriteert en me heeft doen besluiten om na 2 rondes naar huis te gaan. Waren ze gewoon ff de bios in gegaan of ff weet ik veel wat, een babbeltje met elkaar maken ofzo. Dan was het al heel anders geweest. Dan komt het wat anders over op me. Dan heb ik gewoon echt ff pauze en kan ik me even lekker opladen voor een volgende ronde.

hahaha, patser. Mannen lossen ze op...... :lol: Nee ik analyseer niet, maar geef tips mee voor de toekomst. Heb ik vanmiddag in de bios ook al gedaan in de pauze hahaha. Kon het niet laten. Maar op zich is het een idee. Zal er eens over nadenken. Maar heb ook andere goede ideeen / aanbiedingen gehad rondom dit fenomeen.

Dank je overigens voor het compliment, maar na het succes van zaterdag durfde ik dat wel aan. En ja het was erg druk, maar al met al denk ik dat de mannen daar meer last van hebben gehad dan ikzelf. Ik slingerde lekker heen en weer in de sling en had gewoon mijn eigen ruimte tot mijn beschikking. Hoewel ik door de drukte en het ruimte gebrek voor de mannen op een gegeven moment mijn benen in mijn nek had liggen daar in die sling en draaide bijna in de rondte hihi. Daar zag ik de humor dan wel van in.

Maar het was verder leuk en lekker, maar dat gestaar en de weinige ruimte die ik kreeg tijdens de pauze was ff wat minder. Dus gewoon een tip van flip, oh nee van de slet, om het een volgende keer anders te doen met de dames. Dan blijven we langer :-)

Gr FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
xlboy
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 sep 2008 17:10
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door xlboy »

goeden morgen ik wil met je afspreken in bioscoop Amersfoort voor van daag zeg maar hoe laat je kan ik ben 22 jaar heb zwart haar stekkers 1.79 ik ben dol op alles sex soorten ik ben bi ik kon er heelaats gisten niet bij zijn van weggen de tijd ik wil je wel ontmoeten in de bioscoop ik kan flik goed door neuken en heb niet zoon kleine penis ik hoop wat van je te horen groetjes xxlboy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mike
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 dec 2008 09:04
Geaardheid: bi
Locatie: Randstad - Centraal NL
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door Mike »

Hoi FSS,

Hoewel ik vorige week zaterdag en gisteren er niet bij ben geweest, heb ik wel de behoefte om te reageren op de tot nu toe geschreven reacties. Ik had al eerder hier iets geschreven over gedrag van hunkerende mannen bij een GB van een heerlijk sletje, zoals jij.
Ik heb diverse momenten meegemaakt, zoals in clubs, waarbij veel mannen even heel snel en het liefst veelvuldig hun lit in een nat gulzig kutje willen schuiven. Dit zonder voldoende rekening te houden met de vrouw in kwestie, fysiek maar ook mentaal. En dan ook nog met de rest van de mannen op geen halve meter afstand, wel of niet hijgend en trekkend aan hun eigen pik.
Natuurlijk heb ik dan ook de behoefte om een geil kutje te vullen, maar de manier waarop –een soort van dwang- brengt mij er dan toe om af te haken. Enige vorm van zelfbeheersing en respect, in dit geval naar jou is dan ook vaak ver te zoeken, ook zelfs tijdens de pauzes. Op zich wel voorspelbaar bij het “de kat op het spek binden”, maar dit werkt niet en gaat dan ook tegenwerken. En dat is jou ook gebleken, waardoor je na 2 ronden besloten heb om er van tussen te gaan. Enerzijds vond je zo veel mannelijk aandacht wel lekker, maar de vorm waarop, bracht je ertoe om helaas ermee te stoppen.
Ik denk dat jouw conclusie de juiste is……… wel doorgaan zo, maar niet meer van te voren aankondigen dat je komt, behoudens eventuele pb’s aan degene door wie je echt geneukt wil worden, hihi. Je begrijpt me wel!

xx
De basis voor een goed erotisch contact begint met RESPECT voor de ander!!!
dom.almere
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2008 19:32
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door dom.almere »

Hey lieve sterke FSS,

Graag spreek ik mijn respect en bewondering uit voor jou!
Je bent een kanjer die ook in extreme omstandigheden weet te genieten en genot weet te verschaffen.

Dom.almere
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door FemSubSletje »

Heren,

Dank jullie wel voor het begrip, de bijval in mijn aandachtspunt voor de heren, en bovenal voor de complimenten.

Ik hoop vooral dat de grote groep mannen er wat van meepikt en zich wat relaxter opstelt richting mij en de vrouwen in het algemeen.

Ik zorg wel voor mezelf en dat ik zoveel mogelijk kan genieten. Maar zou jammer zijn als ik dat uiteindelijk op de wc moet gaan doen met 1 heer, ipv lekker in de darkroom of waar dan ook, waar er meerderen kunnen genieten :lol:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling. En wil toch graag gewoon kunnen blijven genieten van mijn nieuw verworven hobby en ontdekking. En zou leuk zijn dat we daar met z'n allen van kunnen genieten.

Maar nogmaals dank jullie wel voor de lieve en complimenteuse woorden.

Gr. FSS

En XLboy Ik ben geen "rent a snoll" die elke dag ff een uur heen en een uur terugrijd naar A'foort omdat iemand me gemist heeft in de bios omdat hij niet kon. Ik kom er voor mijn plezier en genot, en daar mogen de aanwezige heren gebruik van maken en van meegenieten en profiteren. Dus dit soort berichtjes aan mij hebben geen enkel nut en zal ik dus ook NOOIT op ingaan.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Gebruikersavatar
P.S
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: FemSubSletje vanmiddag 2 jan. in bios Amersfoort +/- 16.15 u

Bericht door P.S »

Zo, ik heb ook maar even een account gemaakt vanwege het bezoekje van FSS. Allereerst mijn waardering voor FSS dat zij open en onderzoekend is om haar eigen genot te creëeren middels bezoekjes aan de bios. Ik ben het inderdaad met zowel FSS als nog een paar andere eens dat het in de bios soms wel heel frustie overkomt allemaal.

Ik heb daar als mannelijke jongere bezoeker van de bios al last van als ik in de hetero zaal zit en er gelijk van de opdringerige "vieze" mannetjes komen die ongevraagd gelijk voor mijn neus aan hun zaakje beginnen te sjorren en vragen of ze mij mogen pijpen... En als je ze dan vraagt of ze alsjeblieft even iemand anders lastig willen vallen dan ben je gelijk de ondankbare zak.

Ik was er gister ook (vanwege de gezellige zaterdag ervoor) maar ben ook weggegaan omdat ik FSS alleen maar hoorde en niet zag omdat er weet ik veel hoeveel mannen omheen staan die niemand ook maar ruimte gunnen omdat ze anders misschien wel eens iets konden missen..
FSS komt voor gedeelde pret heb ik de indruk, jammer dat een aanzienlijk deel van de heren alleen maar voor hun eigen persoonlijke genot gaan.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten