Doeners gezocht , door ongehoorzaam dametje.
Had van Bert gehoord dat het een lekkere geile meid is.
Snel wat werk omgezet , en naar Amersfoort.
Ik kwam binnen , en het was er behoorlijk druk .
In de hetero filmzaal waren zover ik kon zien , zo'n 20 mannen bezig met 2 dames.
In de grote ruimte kwam ik een paar bekende tegen.
Ik heb me snel uitgekleed , en ben naar het toilet gegaan.
Uit de darkroom hoorde ik geluiden komen van een dame.
Toen ik even later daar ging kijken , was mevrouw Jo bezig met haar slaáf
Hij stond vast aan het kruis , en had een paar tepelklemmen op z'n tepels , waaraan een ketting hing die in z'n mond zat , zodat z'n tepels recht omhoog stonden
In de sling lag tot m'n verrassing , m'n vriendinnetje lekkersletje.
P stond haar te neuken , en aan de andere kant stond een houten kist op de vloer , waarop de mannen om de beurt plaatsnamen om haar in haar mond te neuken ,
Ze genoot volop , condoom omgedaan en het neuken van P. overgenomen , mevrouw Jo moedigde de mannen nog extra aan.
Daarna even in de grote ruimte gaan kijken , daar lag lady ongehoorzaam op het grote bed , nou Bert had niets te veel gezegd , een hele mooie vrouw van rond de 40 met een super lichaam.
Ze was druk bezig met pijpen , en af en toe werd ze flink geneukt ,
Ik ging bij het bed staan , en hoopte dat ze me ook even wilde pijpen ,
Ze trok wel aan me pik , keek me af en toe aan maar pijpen deed ze me niet.
Er kwam iemand binnen , dat was m'n maatje Blackco een black man met wie we al heel wat leuke dames verwend hebben.
Ongehoorzaam verhuisde naar de darkroom en ging in de sling liggen , ik vroeg of ik haar mocht neuken , en dat vond ze goed , neuken in de sling vind ik fantastisch ,
Je kan heerlijk diep neuken , en de dames goed naar je toe trekken ,
ze genoot er heerlijk van , Blackco nam het van me over , hij is flink geschapen en een echte neuk machine , het Sletje vond het heerlijk ze bleef klaarkomen , P. en nog een goede neuker wisselde elkaar steeds af , toen er even geen neuker was stak ik 2 vingers in haar kutje , haar G spot was snel gevonden , en tot 2 x toe spoot ze haar geile kut leeg , Blackco pakte z'n pik en haalde hem snel door haar kutje en weer spoot ze alles onder , de vloer was kleddernat.
Ze was flink uitgewoond , en was toe aan wat rust
Bij het grote bed gekomen , was lekkersletje daar bezig en mevrouw Jo met haar slaaf.
Nadat het rustiger werd zijn we bij L op het bed gekropen , ik onderop in haar kutje , en Blakco erachter die duwde z'n grote zwarte pik in haar kontje.
Ze vond het heerlijk , na afloop hebben we haar onder toeziend oog van mevrouw Jo op haar knieën gezet , en met een man of 8 hebben we haar een heerlijk bukake gegeven.
Haar hele gezicht zat onder de sperma , heerlijk vind ze dat.
En wij ook natuurlijk.
Nadat de dames gedoucht hadden zijn we allemaal voldaan naar huis gegaan.
Mevrouw Jo met slaaf , lekkersletje , heerlijke ongehoorzame dame en de mannen die er waren
En natuurlijk de man achter de balie.
Bedankt voor de geile gezellige middag.
Gr. Loodgieter.
Geile dinsdag.
- Loodgieter
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Dekhengst01 en 7 gasten