Wat een lekker verslag loodgieter! Maar vooral ook: wat een lekkere middag was het. Het was inderdaad redelijk rustig in de bios aan het begin. Toen ik binnen kwam heb ik me meteen uitgekleed en ging in slechts kousen gehuld de filmzaal in. Een lekkere jonge man kwam meteen naast mij zitten en na wat voorzichtig aftasten begon hij me heerlijk te vingeren. Een andere man kwam naast ons staan en zijn pik verdween in mijn mond. Vervolgens nog een andere man en al snel waren er genoeg pikken om mijn mond te vullen en verdwenen er vingers in mij. Ik was al snel in de mood voor het stevigere werk en vroeg aan een van de mannen of hij een condoom bij zich had. Niet dus...aaaaargh...dat is dom.....Dan wordt er niet geneukt.
Ik besloot naar de sling te gaan en de mannen volgden vanzelf. Het was inmiddels al een stuk drukker geworden en om de sling heen was het voor mij een aangename drukte van jewelste. Ik werd heerlijk geneukt terwijl mijn hoofd achterover hing en een aantal pikken afwisselend in mijn mond werden geschoven. Lekker diep zodat het af en toe even naar adem happen was. Een van de mannen liet me met zijn vaardige handen een paar keer heerlijk nat klaarkomen. Tijd voor het matras waar ik weer geneukt werd terwijl er pikken in mijn mond verdwenen. Ook mijn kontje werd niet overgeslagen. Een aangenaam grote pik rekte de boel eerst rustig op en daarna werd ik echter super lekker geneukt. Niet van dat hele zachte poezelige gedoe maar gewoon stevig, wild en hard! The way I like it a lot. Daarna weer naar de sling (wat is dat toch ontzettend geil) en terug naar het matras waar ik heerlijk gesandwiched werd. Mmmmmm met als toetje nog een heleboel zaad over mijn lijf.
Aanwezige mannen : ik heb heerlijk genoten van jullie. Dank jullie wel en tot de volgende keer! Als mijn Meester binnenkort weer een paar dagen op reis is kom ik snel terug. Heb je leuke of spannende suggesties of ideetjes? Stuur een PB of schrijf het op het forum en misschien voeren we ze wel uit. En heren : iets originelers dan ''ik stop mijn harde pik in je en ga je lekker neuken''
Ja ongehoorzaam .
Had al eerder gemeld , kon jammer genoeg niet komen (ongeval) maar bij het lezen van jou verhaal gaat er weer iets groeien .
Ik wacht met smart op een bericht op form of pb wanneer je naar de ec kom .
lijkt mij spannend als jij op je knieën zit en aan de voorkant een heerlijke lul pijpt en ik mijn harde er achterlangs
zo diep en hard naar binnen laat glijden eerst rustig maar steeds harder .
hete groet 1martin
Bij een lekkere slet , en een lekkere middag ,
hoort een lekker verslag vrouwtje ongehoorzaam.
Nou valt dat ongehoorzame als je bij ons bent wel mee.
Je luistert zelfs heel goed , en geniet er van.
Op ons volgende spreekuur , zullen we zorgen dat je weer tevreden naar huis rijdt.
Zorg maar dat je meester , veel werk heeft en ver van huis.
Ongehoorzaam schreef:Wat een lekker verslag loodgieter! Maar vooral ook: wat een lekkere middag was het. Het was inderdaad redelijk rustig in de bios aan het begin. Toen ik binnen kwam heb ik me meteen uitgekleed en ging in slechts kousen gehuld de filmzaal in. Een lekkere jonge man kwam meteen naast mij zitten en na wat voorzichtig aftasten begon hij me heerlijk te vingeren. Een andere man kwam naast ons staan en zijn pik verdween in mijn mond. Vervolgens nog een andere man en al snel waren er genoeg pikken om mijn mond te vullen en verdwenen er vingers in mij. Ik was al snel in de mood voor het stevigere werk en vroeg aan een van de mannen of hij een condoom bij zich had. Niet dus...aaaaargh...dat is dom.....Dan wordt er niet geneukt.
Ik besloot naar de sling te gaan en de mannen volgden vanzelf. Het was inmiddels al een stuk drukker geworden en om de sling heen was het voor mij een aangename drukte van jewelste. Ik werd heerlijk geneukt terwijl mijn hoofd achterover hing en een aantal pikken afwisselend in mijn mond werden geschoven. Lekker diep zodat het af en toe even naar adem happen was. Een van de mannen liet me met zijn vaardige handen een paar keer heerlijk nat klaarkomen. Tijd voor het matras waar ik weer geneukt werd terwijl er pikken in mijn mond verdwenen. Ook mijn kontje werd niet overgeslagen. Een aangenaam grote pik rekte de boel eerst rustig op en daarna werd ik echter super lekker geneukt. Niet van dat hele zachte poezelige gedoe maar gewoon stevig, wild en hard! The way I like it a lot. Daarna weer naar de sling (wat is dat toch ontzettend geil) en terug naar het matras waar ik heerlijk gesandwiched werd. Mmmmmm met als toetje nog een heleboel zaad over mijn lijf.
Aanwezige mannen : ik heb heerlijk genoten van jullie. Dank jullie wel en tot de volgende keer! Als mijn Meester binnenkort weer een paar dagen op reis is kom ik snel terug. Heb je leuke of spannende suggesties of ideetjes? Stuur een PB of schrijf het op het forum en misschien voeren we ze wel uit. En heren : iets originelers dan ''ik stop mijn harde pik in je en ga je lekker neuken''
Liefs
Ongehoorzaam
Je was behalve geil ook heerlijk om te zien. Heerlijk lichaam, prachtige benen gehuld in nylons en een geile kop met haar. Het was een genot om mijn pik in je mondje te zien verdwijnen en je daarbij flink bij je haren te grijpen. Ik ben dan ook heerlijk klaargekomen door alleen maar te voelen aan je nylons............. Mijn fetisj ! Natuurlijk was de sfeer bijzonder geil en opwindend, daar zorgen met name Loodgieter en Blackco wel voor. Ik hoop je dan ook vaker tegen te komen, de volgende keer ga je ook mij voelen in je kontje.