Donderdagmiddag 16-4: aangenaam verrast

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
B_Lucas
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Donderdagmiddag 16-4: aangenaam verrast

Bericht door B_Lucas »

Gisteren kwam ik om 1 uur de cinema binnen. Ongehoorzaam had aangekondigd er te zijn en ik verwachtte een geile vrouw die op een andere manier niet zo snel aan een sexpartner zou kunnen komen. Dat had ik even mooi mis. Ongehoorzaam is een prachtige vrouw met een strak lijf, mooie borsten, geweldig lekkere kut en een sexlust waar geen einde aan komt.
Bij binnenkomst moesten mijn ogen nog wennen en gelukkig was er nog een kluisje vrij. Snel uitgekleed. Ondertussen hoorde ik gekreun uit de darkroom komen. Ik kon niet wachten en ging daar kijken. Het was te donker voor mijn ogen, maar ik hoorde wel de kettingen van de sling met daarin Ongehoorzaam die flink kreunde van genot. Ze werd al flink genomen en genoot duidelijk.
Even later kwam zij uit de darkroom en mocht ik haar bewonderen. Wat een lekker ding. Ze ging zich even opknappen op het toilet, dronk even wat, kwam terug en liep direct naar een man die op de bank zat (Loodgieter). Ze knielde voor hem en nam zijn lange dikke lul in haar mond. De rest van de middag zag je duidelijk dat zij elkaar al kenden en hij zorgde er ook voor dat ze alleen met condoom geneukt werd. Nadat ze zijn lul flink hard had gemaakt, ging zij op de grote matras liggen en werd even flink op z'n hondjes geneukt door een andere vrijwilliger. Die gaf haar een tik op haar billen. Die was niet hard genoeg. Loodgieter deed het even voor en sloeg flink hard. Dat vond zij lekker. Inmiddels waren er snel wat mannen op de matras gekropen en die werden door haar gepijpt als er een lul voor haar mond kwam. Het maakte haar niet uit van wie de lul was of hoe groot of klein die was. Dat ging zo even door en een paar mannen kwamen klaar in haar kut of spoten over haar lijf nadat ze gepijpt waren. Er moest even flink gedweild worden, want Ongehoorzaam was ook spuitend klaargekomen. Zij friste zich weer even op en liep naar de hetero-bios. Een groepje mannen volgde gelijk. Ik had dit spelletje niet meteen door, maar het komt er op neer dat Ongehoorzaam zich op een plek flink laat nemen en lullen klaarpijpt om dan vervolgens naar een andere plek te gaan. Je moet dan snel zijn om een goede positie in te nemen. In de bios werd zij ook flink onder gespoten. Een man ging voor haar staan en zij reageerde meteen met "ja, kom maar". Hij werd lekker klaar gepijpt. Ongehoorzaam is echt onvermoeibaar. Dat ging zo een tijdje door en Ongehoorzaam verhuisde naar de sling in de darkroom. Daar werd zij door Loodgieter flink geneukt. Volgens mij kwam ze weer een paar keer luid kreunend klaar. Ondertussen had ze de ene na de andere lul in haar mond achterover hangend in de sling. Loodgieter zei op een gegeven moment "wie wil haar neuken?". Ik begrijp nu wel waarom ze bij een gangbang fluffers hebben. Mij lukt het niet om anderhalf uur een erectie te hebben en dan op commando te gaan neuken. Ik wilde mij niet opdringen en door de drukte ben ik zelf niet door Ongehoorzaam gepijpt. Door tijdgebrek heb ik met de geile beelden in mijn hoofd mij in de hetero-bios lekker afgetrokken. Volgende keer hoop ik zeker aan bod te komen.
Bedankt, Ongehoorzaam, voor de geile momenten die ik door jou heb mogen zien.
Laatst gewijzigd door B_Lucas op 17 apr 2015 12:05, 2 keer totaal gewijzigd.
kinkymarco
Leeftijd: 27
Contacteer:

Re: Donderdagmiddag 16-4: aangenaam verrast

Bericht door kinkymarco »

Wow mooi verslag zeg, ik kon er helaas niet bij zijn.

Ik weet wel dat zo een dame echt weet wat ze wil en dat zoekt ze ook op helemaal in haar eentje.
Trouwens heeft zo een dame geen man nodig die haar de weg wijst, zij is volwassen en geil en weet hiervan tot de puntjes van te genieten.

Hoop er de volgende keer bij te zijn want een aantal weken geleden heb ik ook met verbijstering zitten genieten van Ongehoorzaam.

Veel geils,

Marco
Laatst gewijzigd door kinkymarco op 17 apr 2015 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Loodgieter
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Mooi verslag Lucas.
Ja ongehoorzaam is een lekker stoer wijf.
Geeft toe aan de geiligheid die in haar mooie lijfje
en rijdt in haar eentje naar EC Amersfoort om daar van de aangeboden pikken te genieten.
Ze kan fantastisch pijpen , en geniet daar ook van.
Maar het liefst wordt ze geneukt , niet even je pik erin steken , 3 keer op en neer spuiten en wegwezen.
Nee deze dame wil echt geneukt worden , lang en keihard ,
en het liefst ligt ze dan in de sling , zodat ze lekker diep geneukt kan worden , en de stoten goed op kan vangen.
Ze vind het heerlijk om dan ook nog een stevige pik diep in haar keel te hebben.
Op het grote bed , is ze nog goed in haar kont geneukt .
M'n maat Blackco was verhinderd , jammer anders had ik met hem nog een goede DP kunnen regelen voor haar.
Ze miste die neuk machine wel , tijdens het pijpen op de bank waarbij m'n pik helemaal in haar mond verdween , trok ze m'n pik die helemaal onder het kwijl zat uit haar mond ,
en vroeg , komt Blackco nog.
Blackco is een atletische black man , die een flinke pik heeft en 2 uur achter elkaar kan neuken.
Om 3 uur wilde ze een geile spermadouche.
Voor het grote bed , is ze op haar knieën gaan zitten ,
Met haar geile ogen keek ze ons aan , en met een man of 10 hebben we haar heerlijk onder gespoten.
Van haar nek tot haar navel zat ze eronder.
Daarna mochten we nog genieten van haar douche show , achter de glazen ruit.
We hebben daarna buiten nog wat staan kletsen , waarbij ik haar nog uitgenodigd heb voor een paar geile evenementen .
Het was weer een leuke middag
Lekkere ongehoorzame poes bedankt.
Aanwezige mannen bedankt voor de samenwerking , en natuurlijk Patricia.

Gr. Loodgieter
Nick007
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Hi Loodgieter,

Je bent wel een bofferd :) :) wat een geile bedoeling....

Gr Nikki en Nick
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

Wat een geil verslag!!
Pfff....
AlexP
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door AlexP »

Lekker geil verslag inderdaad. Daar had ik graag bij geweest. Pff ..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten