Meesters en schoolvakanties
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Meesters en schoolvakanties
Zo af en toe doe ik iets ondeugends als mijn Meester op reis is en een paar weken geleden ben ik dus weer eens langsgekomen. De actieve en/of slankere en/of jongere mannen daargelaten was ik erg teleurgesteld over het feit dat er meer kijkers dan doeners waren. Dit terwijl ik toch duidelijk in mijn oproep had staan dat ik flink doorgeneukt wilde worden. Daarnaast besef ik dat iedereen plezier mag beleven aan een middag in de EC maar het grote aantal flink-oudere-dikke mannen was aanzienlijk en niet echt lustopwekkend. Over smaak valt niet te twisten maar ik weet dat ik in deze settings niet echt missta (zonder hiermee arrogant of pedant te willen overkomen).
De keren dat ik een oproep plaats kom ik ook echt of zeg op tijd af. Ik vermeld ook hoe laat ik er ongeveer ben en dan nog krijg ik een groot aantal pb's met de vraag hoe laat ik er ben. Nu wil ik tijdens deze middagen flink gepakt worden en hoef ik geen quiz te spelen met de mannen maar begrijpend lezen hoeft toch niet zo heel erg moeilijk te zijn?
Volgende week dinsdag en woensdag is mijn Meester weer op reis en ik weet zeker dat ik iets Ongehoorzaams ga doen maar weet ook dat het dan wel niet-dikke, actieve, neukende mannen moeten zijn tot een jaar of 50/55...Zoals altijd zal ik laten weten welke dag het wordt en hoe laat maar ik heb echt mijn twijfels of datgene wat ik op dat moment zoek ook te vinden is (en dan bedoel ik een groep mannen en niet steeds 2 of 3 mannen die zich steeds weer ''opladen''...overigens die zijn ook welkom hoor laat daar geen misverstand over bestaan)...
De keren dat ik een oproep plaats kom ik ook echt of zeg op tijd af. Ik vermeld ook hoe laat ik er ongeveer ben en dan nog krijg ik een groot aantal pb's met de vraag hoe laat ik er ben. Nu wil ik tijdens deze middagen flink gepakt worden en hoef ik geen quiz te spelen met de mannen maar begrijpend lezen hoeft toch niet zo heel erg moeilijk te zijn?
Volgende week dinsdag en woensdag is mijn Meester weer op reis en ik weet zeker dat ik iets Ongehoorzaams ga doen maar weet ook dat het dan wel niet-dikke, actieve, neukende mannen moeten zijn tot een jaar of 50/55...Zoals altijd zal ik laten weten welke dag het wordt en hoe laat maar ik heb echt mijn twijfels of datgene wat ik op dat moment zoek ook te vinden is (en dan bedoel ik een groep mannen en niet steeds 2 of 3 mannen die zich steeds weer ''opladen''...overigens die zijn ook welkom hoor laat daar geen misverstand over bestaan)...
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Meesters en schoolvakanties
Als ik kan op het tijdstip waarop je komt volgende week, dan kom ik zeker. En dan kom ik ook om je te neuken (zoals ik al een paar keer eerder heb gedaan).
Ik ben niet oud en niet dik en ik ben beslist een doener. En bovendien: ik kan lezen!
Hopelijk tot volgende week, Ongehoorzaam.
Benno
Ik ben niet oud en niet dik en ik ben beslist een doener. En bovendien: ik kan lezen!
Hopelijk tot volgende week, Ongehoorzaam.
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

- nylons lover
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Niet lullen.
Neuken.
Punt.
Neuken.
Punt.
-
- Leeftijd: 48
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
ik ben er weer bij schat
verheug me op je
xxx
verheug me op je
xxx
-
- Contacteer:
Hoi ongehoorzame vrouw,
Als je meester hier toch eens achter kwam, oei.
Ik voldoe niet voor 100% aan je eisen, maar ben in ieder geval wel een doener. Waarom zou je alleen maar kijken als je de kans hebt om mee te doen?
Ik heb nog een beetje ruimte in mijn agenda, maar als ik weet dat ik mee mag doen dan ga ik zeker proberen om een aantal afspraken om te zetten
.
Ik wil je zeker bij je verzoek helpen en mezelf voor een 2e of wellicht 3e keer 'opladen' om je te gebruiken en lekker door te neuken.
Laat maar wat via PM horen.
Geile groet,
Remco.
Als je meester hier toch eens achter kwam, oei.
Ik voldoe niet voor 100% aan je eisen, maar ben in ieder geval wel een doener. Waarom zou je alleen maar kijken als je de kans hebt om mee te doen?
Ik heb nog een beetje ruimte in mijn agenda, maar als ik weet dat ik mee mag doen dan ga ik zeker proberen om een aantal afspraken om te zetten

Ik wil je zeker bij je verzoek helpen en mezelf voor een 2e of wellicht 3e keer 'opladen' om je te gebruiken en lekker door te neuken.
Laat maar wat via PM horen.
Geile groet,
Remco.
met vriendelijke groet,
Remco
Remco
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Deze slanke goed geschapen neuker kan helaas alleen dinsdag. Als je mij niet teleur stelt door woensdag te komen, stel ik jou wederom niet teleur

Tot dinsdag!!

Tot dinsdag!!
-
- Leeftijd: 35
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
.
Laatst gewijzigd door valentijn op 01 jun 2015 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
m'n geile grote dikke pik = 19/6
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Heren (en eventuele dames), gezien de weersverwachting vind ik het zonde om dinsdag met het mooie weer in de bioscoop te feesten dus ik ga eens kijken waar ik een leuke plek kan vinden voor buitensex. Zodra er weer een nieuwe mogelijkheid voor een bios-bezoek komt plaats ik wel weer een oproep op het forum.
- Erex
- Leeftijd: 43
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Helaas moet ik dinsdagmiddag werken

-
- Contacteer:
Bericht verwijderd door directie