hallo allemaal,
lekker een dagje vrij vandaag, dus wil weer eens naar erotica!!! Ik zoek, schone, intiem geschoren en frisse, geile actieve TOP mannen en geile dames. Ben natuurlijk helemaal NAAKT en hou van spelen met mijn DILDO. Ik zit meestal lekker in de hetrozaal, bij de gloryholes of lekker op/bij het grote matras. Ik hou van vele handen die over mijn lichaam glijden en grijpen. Ik hou van actieve TOPS die me zonder al te veel poespas nemen (SAFE!!), maar ook van mannen die me onderspuiten. Meerdere mannen tegelijk vind ik natuurlijk heerlijk. Vind het heerlijk als ik in de zaal zit en ineens staat er een man voor me met een stijve frisse schone pik, JAMMIE!! Mogen er ook twee zijn hoor, of drie, hihihi.
Als je zin hebt om te neuken of gepijpt te worden laat eenberichtje achter of stuur een PB-tje.
XXX Richard
vrijdag 22 okt bi bottom voor m/v
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
vrijdag 22 okt bi bottom voor m/v
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten