geile zaterdagmiddag 23meij

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

geile zaterdagmiddag 23meij

Bericht door cbr motorstel »

Vandaag weer een heerlijke geile middag beleefd in de EC.
Door de aankondiging van Merel en John was het erg druk.
Na binnenkomst eerst even naar de hetero cinema even een filmpje gekeken en mijn man lekker gepijpt.
Toen hij met mijn klitje bezig was en mij goed geil maakte kwamen de andere heren om ons heen staan
Eerst nog wat aarzelend maar toen ze door hadden dat ik totaal geen bezwaar had werden de heren wat vrijer.ik ben heerlijk gevingerd en gebefd toen naar het matras daar lekker geneukt en girlgrazy gepijpt
Even een pauze ingelast en terug naar de cinema onder tussen waren Merel en John ook binnen gekomen leuk goed uitziende stel Merel was John aan het pijpen en ondertussen een paar heren aan het aftrekken ik ben op het matras gaan zitten en werd ondertussen ook betast het was zo heet en druk van de geilheid ik werd ondertussen geneukt door girlgrazy super en daarna gevingerd weer een natte boel.
Ik ben van het matras afgegaan en ben voor John gaan zitten en heb hem even gepijpt.
Voor Merel werd het iets te druk en zij trok zich even terug.
Weer even een pauze en terug naar de cinema waar Merel weer heerlijk mannen aan het pijpen en aftrekken was.Wij zijn even gaan zitten en al gauw stonden er weer verschillende heren om ons heen . Na een paar heren te hebben afgetrokken weer een pauze en afscheid genomen van John en Merel.
Nog maar een keer naar de cinema daar weer heerlijk geneukt door een lekkere jonge gozer met een dikke lul mmmmmm.ondertussen was er weer een stel binnen gekomen die lekker bezig waren bij de sling toen wij daar binnen kwamen werd ik meteen in de sling gelegd en geneukt en toen nog op het grote matras gaan zitten en een paar heren afgetrokken .
Nu was het echt tijd om te gaan .
Aan alle aanwezige bedankt voor de geile hete middag.
En Patricia bedankt voor de goede zorgen.
girlcrazy
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: geile zaterdagmiddag 23meij

Bericht door girlcrazy »

zeker weten t was weer een fantastische zaterdag zeker met zulke leuke lekkere spannende vrouwen erbij die weten wat lekker is en weten te genieten van alles wat het leven leuk lekker geil en spannend maakt je korte haar staat je trouwens fantastisch hete blonde spetter dat je bent en merel ook een zeer spannende topper heerlijke geile sexdrive ook mmmmmmmmmmmm deze zaterdagen smaken naar veel en veel meer bedankt heerlijke vrouwen we moeten zuinig zijn op jullie
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

Zo is het girlcrazy! :D
Dank voor het lekkere verslag cbr moterstel :D

Nikki
1martin
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door 1martin »

Ik sluit mij helemaal aan bij cbrmoterstel en girlcrazy .
maar ook Merel en john heb haar achterlangs mogen neuken
en door haar heerlijk laten aftrekken en mijn kostelijke zaad
over haar borsten heb kunnen spuiten .
het was een super geile middag , en zeker voor herhaling vatbaar
B_Lucas
Geaardheid: bi
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door B_Lucas »

Bedankt vrouw-van-cbr-motorstel voor het verslag. Leuk om te lezen wat er voor en na mijn bezoek gebeurd is. Mag ik je een nickname geven, bijvoorbeeld geiledoos? Dat schrijft wat makkelijker. Ik kwam binnen op het moment dat jij voor in de cinema door wat mannen werd gebruikt en Merel was mannen aan het aftrekken en pijpen. Jij stond op een gegeven moment op om even op te frissen. Je kwam gelijk weer terug en achterin de zaal mocht ik je even lekker betasten. Wat een geweldig lijf met strakke billen heb je. Ik had helaas niet zoveel tijd, want hoe lang kun je doen over een lamp ruilen bij de Intratuin en het doen van een ik-zoek-nog-een-kabeltje-voor-mijn-computer-smoes-boodschap? Vandaar dat ik mij weer bij Merel aandiende. Eindelijk greep ze mijn ballen en ging die lekker kneden. Ik hoopte dat zij mij ook pijpte, maar helaas. Ondertussen werden haar borsten door diverse mannen onder gespoten. Wat een mooie borsten heeft zij. Die deden mij denken aan die van mijn vrouw. Niet dat die ooit bij de EC zou binnen gaan. :D Ik heb het geil over de borsten van Merel uitgesmeerd en haar tepels werden stijver en stijver. Zij kneedde mijn ballen en omdat het pijpen uit bleef en ik in tijdnood kwam, heb ik mij zelf klaar gemaakt en mijn geil over haar borsten gespoten. Ik had nog niet eerder meegemaakt dat ik klaar kwam door het knijpen in mijn ballen. Bedankt, Merel en geiledoos.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten