een heerlijke middag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
een heerlijke middag
na eerst een hele drukke ochtend gehad te hebben om nog dingen te doen die moesten gebeuren om toch lekker in te gaan op een heerlijke uitnodiging mijzelf gespoed naar de prachtige locatie van de ec het ziet er altijd tiptop en keurig uit bij jullie complimenenten aan het personeel van de ec bij deze ik kwam binnen cbr motorstel was er ook al ik hoorde al genietende geluidjes uit de heterocinema komen waar deze heerlijke blonde spetter die weet hoe ze moet genieten en er ook echt van geniet en anderen ook laat genieten al lekker verwend werd ze zag er weer fantastisch uit high heels aan en een bloedgeile lakoutfit ik liep een beetje rond en er kwam nog een spannend stel binnen het bleken nick en nickie007 te zijn naar wat ik begreep later hadden de stoute leuke vrouwen heerlijk contact met elkaar gehad over een lekkere afspraak daar de high heels van de blonde spetter van cbr motorstel verplaatste zich naar het grote matras in het hete zaaltje we gingen daar heerlijk liggen al gauw ga je deze heerlijke vrouw dan al verwennen ze is gek op strelen en handen over haar hete lichaam ze kwam weer heerlijk in de stemming haar mooie geile hete gladde poesje werd lekker gevingerd waarna zij heerlijk de gewillige geile pikken in haar handen nam en ze begon te trekken na lekker geil en goed hard te zijn geworden zag ik dat zij weer niet alleen gekomen was om te spelen nee e wil ook heerlijk geneukt worden ik stopte mijn hard geworden pik diep in haar geile kletsnatte kutje ze vond het heerlijk ik zag het aan haar ogen die zijn zo geil van deze vrouw ook nick en nickie zaten lekker 1e rij te kijken naar dit geile spel en werden langzaam maar zeker ook lekker geil van dit alles Nicky ook een zeer spannende leuke stoute vrouw met zeer sprekende en spannende ogen en zuidelijke passie door haar aderen kwam ook op het bed af de vrouwen vonden elkaar ook leuk lekker en zeer interessant het bleek te klikken en zij besloten de k maar weg te laten het werd heerlijk likken er lag een beetj een kluwen van geile hete lichamen op het grote matras en de blonde spetter lag lekker met haar hoofd op mijn buik en Nicky kreeg zeer veel trek in haar en daalde af naar t hete geile poesje van deze hete blondine deze donkere schone begon haar heerlijk geil te likken wat een fantastisch gezicht was dat echt bloedgeil om te zien ik lag precies goed er waren nog meer mensen aan het genieten deze 2 heerlijke vrouwen die elkaar verwenden Nicky werd steeds gretiger van dit hete kutje en likte en proefde en smulde van dit heerlijke poesje en terecht want dit poesje is ook zeer lekker na een half uur van kronkelen van genot door de fantastische tongkunsten van Nicky en haar heerlijke vingers werd deze lekkere geile brunette er zelf ook bloedgeil van en al dat lekkers waar ze aan had meegeholpen wilde ze nu zelf ondervinden er werd geruild en een heerlijke 1e ervaring voor de blondine stond te gebeuren het 1e hete natte poejse van de hete Nicky was er klaar voor voor de 1e aanraking van de tong mond en vingers van de hete geile blondine ze was een beetje nerveus maar asof ze nooit anders had gedaan likte ze Nicky naar grote geile hogere sferen Nicky s hete lijf schokte van genot en wederom genoot iedereen daar van 2 bloedgeile vrouwen die van elkaar genoten mooi he zulke vrouwen die van het leven weten te genieten en ze hebben fantastische mannen ook mensen die elkaar de goede en geile dingen des levens gunnen de vrouwen gingen helemaal in elkaar wel een uur lang zij kregen van al dat hete tonggenot bij elkaar trek in hete harde pikken ook en er kwamen pikken bij op het matras Nicky haar hete geile mond voelde ik om mijn harde hete pik gaan mmmmmmmm wat een hete mond ookdeze vrouw de tong die de blonde spetter had verwend voelde ik nu rond mijn eikel gaan wat geil zeg deze vrouw kon fantastisch pijpen de blonde spetter had een andere heerlijke geile pik te pakken en toen kwam er een heerlijk geil geluksmoment bij het draaien van de geile hete lijven kwam de blonde spetter met haar hoofd geil bij Nicky haar hoofd te liggen en in dat mooie spannende geile hoofdje zat mijn heerlijke geile pik nog die fantastisch verwend werd door Nicky mmmmmmm ik voel t nu weer en toen gebeurde het lekkerste Nicky trok de blondine erbij en dat is fantastisch 2 sexkoninginnen met bloedgeile mondjes en tongen begonnen aan mijn pik te zuigen de tongen krioelden overal bloed en bloedgeil werd ik ervan vingers nagels tongen alles voelde ik aan mijn pik en ballen wat werd ik verwend zeg harder en harder werd ik en ik voelde de hete mondjes slurpen en zuigen Nicky lag op een gegeven moment onhandig haar man kwam erbij ze ging staan hij verwende haar met zijn vingers ik zat op de rand Nicky ging door met mij en de blonde topper lag naast ons en ging ook geil verder t werd later en later er kwam nog een spannend jong stelletje binnen zij een prachtig stout blond dametje met haar vriend ze kwamen uit het ondeugende belgie ze keken rond en gingen lekker rondkijken altijd leuk zulke avonturiers ondertussen werd ik lekker gemasseerd door Nicky wat was dat lekker zeg ik schokte ervan heerlijke vingers en handen ze weet de lekkerste plekken wel te vinden hoor en de blonde onvezadigbare stouterik was onder tussen met Nicky haar man op het grote matras terecht gekomen ook dit bleek heel goed te klikken wat gingen ze ook lekker en bloedgeil in elkaar op heerlijk heet en geil en genietend in elkaar verstrengeld de hete dag liep op zijn einde als afscheid werden we nog getrakteerd op 2 hete geile stoute mensen uit belgie die voor het eerst in zo n gelegenheid waren en helemaal geil en los met elkaar gingen in de bioscoop eerst in de stoelen later op het matras bloedgeil waren ze ook iedereen liet ze heerlijk met rust om ze te laten doen wat ze wilden doen t was geil om te zien en zo kwam er een eind aan heerlijke geile gezellige middag in de ec er is nog flink gelachen ook is ook belangrijk humor en goeie seks tegelijk niet zo een goeie combinatie maar in de rustpauze niet erg toch heerlijke stoute Nicky en spannende lekkere hete blondine van cbr motorstel bedankt voor deze geile middag en hoop jullie daar vaker te treffen en andere leuke geile mensen natuurlijk 1 ding was wel jammer op het laatst dat de mannen van de vrouwen een klacht tegen mijn indienden binnen omdat ik aan hun vrouwen had gezeten ik werd er in meegezogen een beetje een smet op deze geile dag hahahaha gelukkig werd deze klacht ook weer ingetrokken en geseponeerd nick en Nicky en cbt motorstel en spannend stout stelletje uit belgie bedankt voor deze bloedgeile middag
-
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Re: een heerlijke middag
sorry voor de ontbrekende punten en komma s hahaha ik ben in 1 moeite doorgegaan zie ik nou rustig lezen dan maar regel voor regel
- cbr motorstel
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Girlgrazy,beter had je het niet kunnen verwoorden.
TOP middag erg geil en ja Nick en Nicky zijn ook een heerlijk stel.
Wij worden weer geil bij het lezen van dit verslag ,en voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn eerste echte ervaring met een vrouw was erg geil wat smaakte Nicky lekker .
Ook ik wil girlgrazy Nick en Nicky MysteryMan Benno en de andere aanwezige bedanken voor de bloed geile hete middag .
En echt TOP dat iedereen die aanwezig waren het Belgische koppel hun gang lieten gaan zonder zich ermee te bemoeien.
Ook Erwin bedankt voor de goede zorgen.
TOP middag erg geil en ja Nick en Nicky zijn ook een heerlijk stel.
Wij worden weer geil bij het lezen van dit verslag ,en voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn eerste echte ervaring met een vrouw was erg geil wat smaakte Nicky lekker .
Ook ik wil girlgrazy Nick en Nicky MysteryMan Benno en de andere aanwezige bedanken voor de bloed geile hete middag .
En echt TOP dat iedereen die aanwezig waren het Belgische koppel hun gang lieten gaan zonder zich ermee te bemoeien.
Ook Erwin bedankt voor de goede zorgen.
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Morge Girlcrazy.
Bedankt voor je verslag , ik wist dat deze stellen zaterdag middag naar de EC gingen.
Ik zat in Limburg , op de fiets , dus kon er niet bij zijn.
Maar als ik je verslag zo lees , zie ik het zo voor me.
2 van die heerlijke sletjes die elkaar verwennen op het grote matras.
Eerdaags hoop ik ze weer te ontmoeten , en zal dan voor deze 2 mooie meiden , goede actieve mannen regelen , zodat Nikki weer eens een goede DP krijgt.
En de dame van CBR motorstel , misschien ook wel.
Gr. Loodgieter.
Bedankt voor je verslag , ik wist dat deze stellen zaterdag middag naar de EC gingen.
Ik zat in Limburg , op de fiets , dus kon er niet bij zijn.
Maar als ik je verslag zo lees , zie ik het zo voor me.
2 van die heerlijke sletjes die elkaar verwennen op het grote matras.
Eerdaags hoop ik ze weer te ontmoeten , en zal dan voor deze 2 mooie meiden , goede actieve mannen regelen , zodat Nikki weer eens een goede DP krijgt.
En de dame van CBR motorstel , misschien ook wel.
Gr. Loodgieter.
-
- Leeftijd: 27
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Klint spannend ik heb weer wat gemist heerlijk next time wil ik er Bij zijn lol
- Bijlagen
-
- image.jpg (44.87 KiB) 3701 keer bekeken
- cbr motorstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Contacteer:
Loodgieter het lijkt mij heerlijk als je dat doet.
Alleen zijn wij alleen aanwezig op zaterdag.
Maar dan zou ik het ook fijn vinden als girlgrazy erbij is.
Ik zou zeggen regel het zo'n lekkere middag.
Alleen zijn wij alleen aanwezig op zaterdag.
Maar dan zou ik het ook fijn vinden als girlgrazy erbij is.
Ik zou zeggen regel het zo'n lekkere middag.
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hoi cbrmoterstel en loodgieter en girlcrazy
Zo te lezen heb ik een hoop gemist .
spannend verhaal van gircrazy . maar ook de verhalen van loodgieter mogen er zijn
wil graag de volgende keer er bij zijn
mijn voorkeur gaat ook naar de zaterdag , kunnen jullie mij via pb op de hoogte houden
er zijn een paar zaterdagen dat ik niet kan (toernooi)
lekkere groet 1martin
Zo te lezen heb ik een hoop gemist .
spannend verhaal van gircrazy . maar ook de verhalen van loodgieter mogen er zijn
wil graag de volgende keer er bij zijn
mijn voorkeur gaat ook naar de zaterdag , kunnen jullie mij via pb op de hoogte houden
er zijn een paar zaterdagen dat ik niet kan (toernooi)
lekkere groet 1martin
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Hoi cbr motorstel en girlcrazy bedankt voor de hele geile middag , Girlcrazy je verslag kunnen wij niet verbeteren als we het lezen worden we er weer geil van
.
Ondanks dat girlcrazy gewoon begon te graaien zonder te vragen nadat Nikki lekker bij hem ging liggen en ze heel erg lekker gelikt werd door de blonde schone( die ook heel lekker kan zoenen pfff wat lekker was dat), hebben wij het hem vergeven
......
dames wees gewaarschuwd voor girlcrazy.........hij is heel erg lekker dus lees verslavend....
Loodgieter we houden je aan je woord........
We hopen jullie snel weer te zien......
Nikki en Nick
Ja en ook weer de EC bedankt voor de goede zorgen.......

Ondanks dat girlcrazy gewoon begon te graaien zonder te vragen nadat Nikki lekker bij hem ging liggen en ze heel erg lekker gelikt werd door de blonde schone( die ook heel lekker kan zoenen pfff wat lekker was dat), hebben wij het hem vergeven

dames wees gewaarschuwd voor girlcrazy.........hij is heel erg lekker dus lees verslavend....
Loodgieter we houden je aan je woord........
We hopen jullie snel weer te zien......
Nikki en Nick
Ja en ook weer de EC bedankt voor de goede zorgen.......
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 25
- Contacteer:
Dag beste aanwezigen in de EC op zaterdag 6 juni ,
zoals beloofd gingen wij onze eerste ervaringen delen op dit forum. Je weet wel dat Belgisch koppeltje
Het was de eerste keer dat wij als stel naar de EC zijn gegaan.
Wij liepen eerst wat in de shop rond maar waren toch benieuwd naar de cinema zelf.
Wij vroegen aan de winkeluitbater of we even binnen mochten gaan kijken.
De winkeluitbater stelde voor dat hij ons een korte rondleiding zou geven wat wij leuk vonden gezien we niet wisten wat ervan moesten verwachten.
We keken elkaar aan en zagen in elkaars ogen dat we dit wel spannend vonden.
De winkeluitbater toonde ons de verschillende zalen in de cinema.
Onze ogen vielen toch wel even open toen we enkele mensen bezig zagen op de grote matras.
Wij moeten toegeven dat was toch wel even wennen.
Wij kregen een koffie aangeboden en daar stonden we dan naar elkaar te kijken.
Gelukkig stelden de aanwezigen ons op het gemak door een luchtig en open gesprek aan te gaan.
Omdat dit onze eerste keer was en we nog niet wisten wat we zouden doen, stelde ik voor om naar de hetereocinema te gaan !
Ik ( man) werd al een beetje geil en merkte dat mijn vriendin er ook wel zin in kreeg.
We zaten gezellig in de stoelen te kussen. Plots merkten we dat er alsmaar meer mannen de zaal binnenliepen en rond ons kwamen zitten.
Enkele mannen probeerden aanstalten te maken waarop we duidelijk meegaven dat we dit niet wilden.
We vonden het fijn dat dit dan ook gerespecteerd werd.
De aanwezige mannen hield ons immers niet tegen om verder onze geile gang te gaan.
Integendeel het was zelfs spannend.
Het bleef dan ook niet alleen bij kussen. Zachtjes begon ik de borsten van mijn partner te strelen terwijl zij voelde dat mijn pik al lekker hard was.
Toen we besloten onze kledij uit te trekken merkten we dat ook de vrouwen en andere mannen aanwezig waren. Plots stond iedereen in de heterozaal te kijken hoe wij bezig waren.
Een dame vroeg of we de matras niet nodig hadden, gezien de nodige kijkers deze had ingepalmd.
He leek ons een geil idee en relaxter om verder te doen op de matras in de heterocinema.
Ik trok het slipje uit van mijn vriendin en merkte dat zij heel nat stond.
Ik kon dan ook niet wachten om haar liefdessapje te proeven.
We merkten dat de aanwezige kijkers wel van de aanwezige show konden genieten
Ik likte en vingerde haar lekker warm waarna zij naar mijn pik greep en lekker begon te zuigen.
Een aanwezige kijker in de zaal gaf de opmerking dat ik een gelukzak was, wat ik zeker kan beamen
Nadat ik lekker hard was gezogen kon ik mijn niet inhouden om mijn pik in haar liefdesgrotje te steken !
We werden vanuit iedere hoek bekeken hoe wij lekker bezig waren.
Plots gingen de lichten aan. De cinema ging sluiten.
Doch wouden we verder doen gezien het zo lekker was.
We deden nog even snel verder tot ik moest komen en dit deed ik op haar buik !
Wij keken elkaar voldaan aan en zagen dat er nog enkele mannen voldaan waren van de show
Het was een leuke eerste ervaring en is zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt aan de mensen die aanwezig waren en onze wensen hebben gerespecteerd.
Misschien tot binnenkort
zoals beloofd gingen wij onze eerste ervaringen delen op dit forum. Je weet wel dat Belgisch koppeltje

Wij liepen eerst wat in de shop rond maar waren toch benieuwd naar de cinema zelf.
De winkeluitbater stelde voor dat hij ons een korte rondleiding zou geven wat wij leuk vonden gezien we niet wisten wat ervan moesten verwachten.
Onze ogen vielen toch wel even open toen we enkele mensen bezig zagen op de grote matras.
Gelukkig stelden de aanwezigen ons op het gemak door een luchtig en open gesprek aan te gaan.
Omdat dit onze eerste keer was en we nog niet wisten wat we zouden doen, stelde ik voor om naar de hetereocinema te gaan !
Ik ( man) werd al een beetje geil en merkte dat mijn vriendin er ook wel zin in kreeg.
We zaten gezellig in de stoelen te kussen. Plots merkten we dat er alsmaar meer mannen de zaal binnenliepen en rond ons kwamen zitten.
Enkele mannen probeerden aanstalten te maken waarop we duidelijk meegaven dat we dit niet wilden.
De aanwezige mannen hield ons immers niet tegen om verder onze geile gang te gaan.
Het bleef dan ook niet alleen bij kussen. Zachtjes begon ik de borsten van mijn partner te strelen terwijl zij voelde dat mijn pik al lekker hard was.
Toen we besloten onze kledij uit te trekken merkten we dat ook de vrouwen en andere mannen aanwezig waren. Plots stond iedereen in de heterozaal te kijken hoe wij bezig waren.
Een dame vroeg of we de matras niet nodig hadden, gezien de nodige kijkers deze had ingepalmd.
He leek ons een geil idee en relaxter om verder te doen op de matras in de heterocinema.
We merkten dat de aanwezige kijkers wel van de aanwezige show konden genieten

Ik likte en vingerde haar lekker warm waarna zij naar mijn pik greep en lekker begon te zuigen.
Een aanwezige kijker in de zaal gaf de opmerking dat ik een gelukzak was, wat ik zeker kan beamen

Nadat ik lekker hard was gezogen kon ik mijn niet inhouden om mijn pik in haar liefdesgrotje te steken !
Wij keken elkaar voldaan aan en zagen dat er nog enkele mannen voldaan waren van de show

Misschien tot binnenkort
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Was erg geil om jullie bezig te zien......
Nikki en Nick
Nikki en Nick
BeCouple schreef:Dag beste aanwezigen in de EC op zaterdag 6 juni ,
zoals beloofd gingen wij onze eerste ervaringen delen op dit forum. Je weet wel dat Belgisch koppeltje![]()
We merkten dat de aanwezige kijkers wel van de aanwezige show konden genieten![]()
Een aanwezige kijker in de zaal gaf de opmerking dat ik een gelukzak was, wat ik zeker kan beamen![]()
Wij keken elkaar voldaan aan en zagen dat er nog enkele mannen voldaan waren van de show![]()
Misschien tot binnenkort
Gebruikers op dit forum: Bi-man32 en 6 gasten