Vandaag eindelijk naar de dames dag in Amersfoort ik liep om 13:30 binnen ik had wilde plannen had wat speeltjes bij me die zaten in een paars buideltje wie weet de volgende keer heb eerst een rondje gelopen zag alleen maar mannen
Aan de balie had ik een koffie muntje gehad en dacht ik neem eerst een bakkie je weet maar nooit tja geen koffie vergeten om het bekertje er onder te zetten puff
Na dat ik nogmaals rondje had gelopen ben ik gaan zitten en naar een hetro film gekeken . Niet veel later kwam er een dame naast me zitten wel is waar op de andere rij en het eerste wat ik zag waren haar mooie lange benen gehuld in een zwarte kous van de film kreeg ik geen kriebels maar van die benen oooo my god soo nice helaas werd al snel mijn aandacht gevangen door iets dat ze in haar hand had ik dacht nee dat kan niet dat ziet er heet en lekker uit maar het was wel zo KOFFIE hummm
Heb deze dame toen niet aangesproken en enige tijd later ging ze weg ik ben nog ff blijven zitten en later naar de wc gegaan ik had het paarse buideltje aan de condoom automaat gehangen en net op het moment dat ik mijn broek dicht wilde doen kwam ze binnen.
Hebben toen kort met elkaar gesproken over vakantie en dat ik een lekker kleurtje had
Ik dacht dit wordt gezellig helaas moest ik weg kreeg een vervelend telefoontje maar hoop deze dame volgende keer weer tegen te komen
Ondangs het korte bezoek toch een leuke ontmoeting
Jammer
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
- Loodgieter
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Jammer
Beste Frans.
Je bent goed bezig man.
Eerst laat je je koffie weg lopen , komt er een mooie dame bij je zitten in de cinema , waar je niets tegen zegt.
Je vind haar benen super mooi , maar zou liever haar bekertje koffie hebben
Vervolgens kom je ze weer tegen , raakt aan de praat en je gaat naar huis.
Je denkt hoop ik niet , dat deze dame is gekomen voor die lekkere koffie van Patricia of om film te kijken.
Gr. Loodgieter.
Je bent goed bezig man.
Eerst laat je je koffie weg lopen , komt er een mooie dame bij je zitten in de cinema , waar je niets tegen zegt.
Je vind haar benen super mooi , maar zou liever haar bekertje koffie hebben
Vervolgens kom je ze weer tegen , raakt aan de praat en je gaat naar huis.
Je denkt hoop ik niet , dat deze dame is gekomen voor die lekkere koffie van Patricia of om film te kijken.
Gr. Loodgieter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten