Omdat mijn slavin goed getraind moet worden heb ik besloten haar nog een keer mee te nemen naar Amersfoort. Waarschijnlijk volgende week.
Voor wie aanwezig was kan het zich misschien herinneren: ik ben afhankelijk van een (sport)rolstoel en heb een lief slank en jong slavinnetje. Belangrijk verzoek (!) is een klein beetje ruimte zodat ik haar goed kan begeleiden, ik snap dat jullie er graag dichtbij willen zijn maar ik wil wel een beetje controle houden...

Net als vorige keer zal ik haar geboeid en geblinddoekt aan de aanwezige mannen aanbieden. Zij staat volledig onder mijn leiding, ik bepaal wat ze moet doen. Het is haar verboden te spreken met anderen dus als je een verzoek hebt, vraag gerust aan mij... Als ze iets niet goed doet zal ik haar straffen....
Ik wil haar graag op een aantal apparaten vast leggen en haar door jullie lekker laten neuken. Misschien dat ik haar ook wel even op het bed in het midden gooi zodat de hongerige wolven haar rond kunnen laten gaan om te neuken, te betasten en ik jullie door haar gehoorzame mondje laat zuigen...
Er zijn een paar regeltjes om het fijn te houden:
- alles safe, ook het pijpen! Condooms bijdehand dus.
- geen anaal
- alleen schone en geschoren (getrimd is ook oke) mannen
- zoals gezegd, we zijn er met z'n tweeën dus geef ook mij een beetje ruimte
- geen eindeloos gevinger
Om de dag en tijd aan te kondigen wordt ons erg afgeraden dus graag via pb je reactie met een omschrijving van wie je bent en hoe je er ongeveer uitziet(!) (je hoeft geen Brad Pitt te zijn hoor). Je hoort dan zsm wanneer, reageer snel!
We hopen op weer zo'n super spannende ervaring!!
Groetjes S en i