Met een strenge stem zei ik “Dan ga ik dat regelen.” Mila met grote ogen, Dat lijkt me erg lekker

Na een week Mila te hebben voorbereid op vandaag is het dan eindelijk zo ver. Dan rijden we weer vanuit Rotterdam naar Amersfoort voor haar tweede gangbang en met ongeveer 27 aanmeldingen lijkt me dat het helemaal goed moest komen.
We stapte in de auto, de geladen sfeer en zenuwachtige lachjes komen uit ons beiden. Regelmatig pestte ik Mila door te zeggen of “de kriebel” al in haar zat. Heel relax zei ze “nee nog niet maar dat komt wel goed als we naar het EC lopen”.
Eenmaal aangekomen in het EC werden wij zeer vriendelijk ontvangen door de medewerker van het EC. Hij zei dat het nogal druk was vandaag (maar dat wisten we natuurlijk al

Mila wilde om op te starten alleen maar gevoel hebben. Ze wilde niets zien en niks horen. Tijdens haar voorbereiding heeft ze ook een playlist gemaakt die ze samen met een blinddoek en koptelefoon op zal zetten voordat ze het EC binnenkomt. Zo gezegd zo gedaan!
Daar liep Mila dan onder mijn begeleiding, met haar zicht en gehoor gemaskeerd in het EC naar de cruising ruimte waar de mannen op haar zouden wachten. De 1e man zag het tafereel en hield galant de lamellen open zodat Mila en ik zonder onderbreking direct door konden lopen. Aangekomen in de ruimte draaide ik Mila naar de aanwezige mannen. Het was nog relatief rustig (plusminus 10 man) voor de hoeveelheid aanmeldingen die ik had gekregen. (Mila en ik zouden het de volgende keer leuk vinden als iedereen op tijd aanwezig zou zijn. Behalve als je bijvoorbeeld vast staat in de file.

Na een kleine instructie gegeven te hebben kneep ik in Mila haar kont. Dit was voor haar de instructie om naar de aanwezige mannen (die ze niet kon zien of horen) te zwaaien. Diverse mannen moesten lachen en het ijs was gebroken.
Ik deed Mila haar jurkje open en haar mooie lijf werd langzaam ontbloot. Ze had geen BH aan dus haar borsten stonden gelijk klaar voor gebruik naar voren en Mila liet langzaam haar mooie string zien die ze onder haar jurkje verborgen had. Daarna zijn we gelijk gevolgd door de aanwezige mannen naar de darkroom gegaan om Mila vast te binden aan het kruis. Sommige ‘stoute’ mannen begonnen haar al te betasten en ik zette haar pols vast aan het het kruis. Ik vroeg de mannen om haar andere pols en benen vast te zetten en deden dit maar al te graag. Jongens mijn complimenten! Wat een respect en teamwork!

Daar stond Mila dan vast aan het kruis zonder iets te kunnen zien of horen. Ik gaf het startsein en alle mannen vlogen op Mila af als bijen op een pot met honing. Ze begon gelijk met kreunen en het volume werd bij haar flink opgeschroefd na tijd verstreek. Je kon duidelijk aan haar merken dat het gigantisch intens moest zijn geweest. Al die handen over haar heen en in haar kutje. Ik zei als aanmoediging nog even dat het allemaal lekker hard mocht en dat Mila dat prima aankon. Je merkte gelijk dat Mila dit kon waarderen. Ze kreunde en kronkelde als een malle.
Helaas werd haar snoertje per ongeluk uit haar koptelefoon getrokken en Mila gaf dit aan. Dit was voor haar ook het moment dat ze kennis kon maken met de mannen. De koptelefoon ging af en de blinddoek volgde. Schijnbaar was ze tevreden want het gekreun ging verder met een octaaf hoger!
Ze was gloeiend heet en klaar om geneukt te worden gaf ze aan. De gangbang kon beginnen en vroeg de ondertussen goed gevulde zaal of iemand haar benen en polsen los kon maken. Gelijk liep ze naar de sling en ging erin liggen. Haar benen in de houders gezet en daar lag ze dan, met een gespreide kut klaar om genomen te worden door ?? mannen. Ik besloot om te gaan tellen en had een stift bij me die ik na de 1e keer gebruiken weggegooid heb. (whiteboardmarker) hahahaha Dan maar uit het hoofd!
Nummer 1 kwam en deed zijn condoom om en neukte haar, Mila ging verder met kreunen. Nummer 2 had zijn condoom al om en was een stuk groter dan nummer 1 en duwde hem naar binnen. Het formaat deed Mila goed en dat was duidelijk te horen. Man na man volgde op en probeerde haar goed hard te pakken. Sommige mannen lukte dat zeker en vooral de mannen die een wat grotere/dikkere lul hadden. Er ontstond een rij klaar om haar te neuken. Ze werd echt snoeihard genomen, haar platte buikje bolde bij iedere penetratie vooral bij iemand met een wat grotere lul. Ik legde mijn hand op haar buikje en voelde duidelijk hoe Mila gepenetreerd werd.
Mila had er echt zin in en begon de sling door te krijgen. Ze neukte nu vanuit de sling gewoon mee om de lullen nog dieper en harder in haar te krijgen. Haar borsten schoten bij iedere stoot hard naar boven en naar beneden. Wat een ultiem geil gezicht was dit. De laatste man voor haar pauze was had zo ontzettend dik gereedschap dat Mila het even moeilijk had maar heel intens kon genieten. Haar lichaam kronkelde bij iedere penetratie en aan haar gezicht te zien verlangde ze naar meer. Dat kreeg ze ook!

Na plusminus 25 mannen in de sling geneukt te hebben besloot Mila dat het tijd was voor een pauze. Even wat drinken en gezellig bij de anderen staan in het hokje buiten (waar het behoorlijk warm was). Mila had een badjas aan, die was veel te warm natuurlijk! Dus ik suggereerde dat ze anders maar helemaal niks aan moest doen. Daar stond ze dan in het hokje, met helemaal NIKS! De aanwezigen konden dit wel op prijs stellen net zoals ik!

CBR motorstel, wat waren jullie gezellig om mee te kletsen. Jullie zijn heerlijk oprechte en pure mensen. De Amsterdammers zijn natuurlijk ook van hetzelfde kaliber. Thkx!
Ik ging weer naar binnen om touwen te halen. Ja dat is echt mijn ding! Toen ik terug kwam, zaten twee mannen heerlijk aan Mila. Dat gaf mij lekker te tijd om de touwen rustig om haar polsen te doen. De badjas ging weer aan (denk aan de buren) en terug naar binnen.
Eenmaal binnen zette ik Mila doggystyle aan de rand van het bed met haar voeten op de grond voorover gebukt ik spande te touwen aan de overzijde van het bed, STRAK! waarom? Nou zodat ze niet achter zich kon kijken. Nu lag ze met haar hele bovenlichaam gestrekt op het bed en haar billen goed naar achter om lekker verder geneukt te worden.
En daar was de 1e, die haar hard, maar dan ook kei hard vingerde. Mila genoot en kreunde/gilde het uit. Het was intens, heel intens waarvan de ook erg kon genieten. Na deze intense vingerbeurt stond de 1e al klaar. Er stond weer een hele rij die graag gebruik van Mila wilde maken de een volgde door de ander. Mila kon niet zien wie haar neukte, en kon alleen maar pikken in haar doorgeneukte kutje ontvangen en keek erg graag naar de man tegenover haar die haar intens bekeek. Ondertussen was er een prachtvrouw naast Mila begonnen met neuken van de andere aanwezige. Dit hele tafereel was zo ontzettend geil en prachtig om te zien.
Zo te zien vond Mila het erg geil om die andere vrouw te zien neuken en haar volume qua geluid nam toe.
Mila draaide zich om, op haar rug, met haar handen nog steeds vast en lag daar met haar benen wijd wachtend op de volgende. Die andere prachtige vrouw begon haar tepels te likken en ondertussen kwam de zoveelste lul in haar wijdstaande kutje. Ze werd echt keihard geneukt en Mila genoot er met volle teugen van. Ook Mila begon de andere vrouw (CBR motorstel) te betasten (wat moeilijk met haar vastgebonden handen) maar het lukte. Ze streelde haar borsten en hield uiteindelijk haar hand vast. Een andere man hier haar andere hand vast en je kon goed zien dat je intensiteit enorm was. Laat ik het zo zeggen, ze kneep goed. Een aantal mannen kwamen nog over haar borsten heen waarop ze het lekker uitsmeerde, maar ondertussen bleef ze geneukt worden. Ik kneep haar keel nog wat dicht, want ik weet dat ze daar ontzettend van kan genieten. Wat een spektakel. Als aller laatste wilde ik Mila nemen op het bed en lekker in haar klaarkomen. Dat deed ik en ohh wat was haar kloppende kutje warm, nat en lekker wijd. Ze heeft genoten en het vuur in haar is los. Het was lekker, lekkerder, lekkerst.

Na der hand hebben we nog lekker gekletst met het CBR motorstel en onze vaste “vrienden” onder het genot van een kopje koffie. Het was een dag die we niet snel zouden vergeten.
Bij de uitgang hebben nog even staan praten met de medewerker van het EC. Hele vriendelijke gozer, wel zijn we van mening dat als mannen gebruik maken van de diverse ruimtes hun verpakkingen en materialen even op moeten ruimen. Is wel zo netjes, toch?!
Een leuk detail was dat er die middag ongeveer 40 mannen binnen waren. Hoeveel mannen heeft Mila geneukt? You do the math!

Alle mannen en het CBR motorstel, ontzettend bedankt voor deze onvergetelijke middag. De mannen hebben Mila letterlijk bont en blauw geneukt, en daar geniet ze van op dit moment nog steeds van!

Wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties en ervaringen. Dus schrijf ze aub op het forum.
Wij hebben erg genoten en er komen zeker meer bezoekjes naar het EC in Amersfoort. Mila jij bent een droommeid en onvoorstelbaar geil! Luv You!