Mila haar 2e gangbang! (de ervaring)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Fer03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Mila haar 2e gangbang! (de ervaring)

Bericht door Fer03 »

Een zaterdag middag in de zon en ik vroeg aan Mila “Zullen we het nog een keer doen?”. Mila antwoordde ja lijkt me leuk. Ik dacht, ze heeft de smaak te pakken en wil meer.
Met een strenge stem zei ik “Dan ga ik dat regelen.” Mila met grote ogen, Dat lijkt me erg lekker :P
Na een week Mila te hebben voorbereid op vandaag is het dan eindelijk zo ver. Dan rijden we weer vanuit Rotterdam naar Amersfoort voor haar tweede gangbang en met ongeveer 27 aanmeldingen lijkt me dat het helemaal goed moest komen.
We stapte in de auto, de geladen sfeer en zenuwachtige lachjes komen uit ons beiden. Regelmatig pestte ik Mila door te zeggen of “de kriebel” al in haar zat. Heel relax zei ze “nee nog niet maar dat komt wel goed als we naar het EC lopen”.

Eenmaal aangekomen in het EC werden wij zeer vriendelijk ontvangen door de medewerker van het EC. Hij zei dat het nogal druk was vandaag (maar dat wisten we natuurlijk al :D ) en gaf ons een tas met slot zodat wij onze spulletjes veilig op konden bergen. Na hem bedankt te hebben maakte we ons klaar naar binnen in de cinema te gaan.

Mila wilde om op te starten alleen maar gevoel hebben. Ze wilde niets zien en niks horen. Tijdens haar voorbereiding heeft ze ook een playlist gemaakt die ze samen met een blinddoek en koptelefoon op zal zetten voordat ze het EC binnenkomt. Zo gezegd zo gedaan!

Daar liep Mila dan onder mijn begeleiding, met haar zicht en gehoor gemaskeerd in het EC naar de cruising ruimte waar de mannen op haar zouden wachten. De 1e man zag het tafereel en hield galant de lamellen open zodat Mila en ik zonder onderbreking direct door konden lopen. Aangekomen in de ruimte draaide ik Mila naar de aanwezige mannen. Het was nog relatief rustig (plusminus 10 man) voor de hoeveelheid aanmeldingen die ik had gekregen. (Mila en ik zouden het de volgende keer leuk vinden als iedereen op tijd aanwezig zou zijn. Behalve als je bijvoorbeeld vast staat in de file. :P)

Na een kleine instructie gegeven te hebben kneep ik in Mila haar kont. Dit was voor haar de instructie om naar de aanwezige mannen (die ze niet kon zien of horen) te zwaaien. Diverse mannen moesten lachen en het ijs was gebroken.
Ik deed Mila haar jurkje open en haar mooie lijf werd langzaam ontbloot. Ze had geen BH aan dus haar borsten stonden gelijk klaar voor gebruik naar voren en Mila liet langzaam haar mooie string zien die ze onder haar jurkje verborgen had. Daarna zijn we gelijk gevolgd door de aanwezige mannen naar de darkroom gegaan om Mila vast te binden aan het kruis. Sommige ‘stoute’ mannen begonnen haar al te betasten en ik zette haar pols vast aan het het kruis. Ik vroeg de mannen om haar andere pols en benen vast te zetten en deden dit maar al te graag. Jongens mijn complimenten! Wat een respect en teamwork! ;)

Daar stond Mila dan vast aan het kruis zonder iets te kunnen zien of horen. Ik gaf het startsein en alle mannen vlogen op Mila af als bijen op een pot met honing. Ze begon gelijk met kreunen en het volume werd bij haar flink opgeschroefd na tijd verstreek. Je kon duidelijk aan haar merken dat het gigantisch intens moest zijn geweest. Al die handen over haar heen en in haar kutje. Ik zei als aanmoediging nog even dat het allemaal lekker hard mocht en dat Mila dat prima aankon. Je merkte gelijk dat Mila dit kon waarderen. Ze kreunde en kronkelde als een malle.
Helaas werd haar snoertje per ongeluk uit haar koptelefoon getrokken en Mila gaf dit aan. Dit was voor haar ook het moment dat ze kennis kon maken met de mannen. De koptelefoon ging af en de blinddoek volgde. Schijnbaar was ze tevreden want het gekreun ging verder met een octaaf hoger!

Ze was gloeiend heet en klaar om geneukt te worden gaf ze aan. De gangbang kon beginnen en vroeg de ondertussen goed gevulde zaal of iemand haar benen en polsen los kon maken. Gelijk liep ze naar de sling en ging erin liggen. Haar benen in de houders gezet en daar lag ze dan, met een gespreide kut klaar om genomen te worden door ?? mannen. Ik besloot om te gaan tellen en had een stift bij me die ik na de 1e keer gebruiken weggegooid heb. (whiteboardmarker) hahahaha Dan maar uit het hoofd!

Nummer 1 kwam en deed zijn condoom om en neukte haar, Mila ging verder met kreunen. Nummer 2 had zijn condoom al om en was een stuk groter dan nummer 1 en duwde hem naar binnen. Het formaat deed Mila goed en dat was duidelijk te horen. Man na man volgde op en probeerde haar goed hard te pakken. Sommige mannen lukte dat zeker en vooral de mannen die een wat grotere/dikkere lul hadden. Er ontstond een rij klaar om haar te neuken. Ze werd echt snoeihard genomen, haar platte buikje bolde bij iedere penetratie vooral bij iemand met een wat grotere lul. Ik legde mijn hand op haar buikje en voelde duidelijk hoe Mila gepenetreerd werd.
Mila had er echt zin in en begon de sling door te krijgen. Ze neukte nu vanuit de sling gewoon mee om de lullen nog dieper en harder in haar te krijgen. Haar borsten schoten bij iedere stoot hard naar boven en naar beneden. Wat een ultiem geil gezicht was dit. De laatste man voor haar pauze was had zo ontzettend dik gereedschap dat Mila het even moeilijk had maar heel intens kon genieten. Haar lichaam kronkelde bij iedere penetratie en aan haar gezicht te zien verlangde ze naar meer. Dat kreeg ze ook! ;)
Na plusminus 25 mannen in de sling geneukt te hebben besloot Mila dat het tijd was voor een pauze. Even wat drinken en gezellig bij de anderen staan in het hokje buiten (waar het behoorlijk warm was). Mila had een badjas aan, die was veel te warm natuurlijk! Dus ik suggereerde dat ze anders maar helemaal niks aan moest doen. Daar stond ze dan in het hokje, met helemaal NIKS! De aanwezigen konden dit wel op prijs stellen net zoals ik! :P Mila wat een kanjer ben je toch!
CBR motorstel, wat waren jullie gezellig om mee te kletsen. Jullie zijn heerlijk oprechte en pure mensen. De Amsterdammers zijn natuurlijk ook van hetzelfde kaliber. Thkx!

Ik ging weer naar binnen om touwen te halen. Ja dat is echt mijn ding! Toen ik terug kwam, zaten twee mannen heerlijk aan Mila. Dat gaf mij lekker te tijd om de touwen rustig om haar polsen te doen. De badjas ging weer aan (denk aan de buren) en terug naar binnen.
Eenmaal binnen zette ik Mila doggystyle aan de rand van het bed met haar voeten op de grond voorover gebukt ik spande te touwen aan de overzijde van het bed, STRAK! waarom? Nou zodat ze niet achter zich kon kijken. Nu lag ze met haar hele bovenlichaam gestrekt op het bed en haar billen goed naar achter om lekker verder geneukt te worden.
En daar was de 1e, die haar hard, maar dan ook kei hard vingerde. Mila genoot en kreunde/gilde het uit. Het was intens, heel intens waarvan de ook erg kon genieten. Na deze intense vingerbeurt stond de 1e al klaar. Er stond weer een hele rij die graag gebruik van Mila wilde maken de een volgde door de ander. Mila kon niet zien wie haar neukte, en kon alleen maar pikken in haar doorgeneukte kutje ontvangen en keek erg graag naar de man tegenover haar die haar intens bekeek. Ondertussen was er een prachtvrouw naast Mila begonnen met neuken van de andere aanwezige. Dit hele tafereel was zo ontzettend geil en prachtig om te zien.
Zo te zien vond Mila het erg geil om die andere vrouw te zien neuken en haar volume qua geluid nam toe.
Mila draaide zich om, op haar rug, met haar handen nog steeds vast en lag daar met haar benen wijd wachtend op de volgende. Die andere prachtige vrouw begon haar tepels te likken en ondertussen kwam de zoveelste lul in haar wijdstaande kutje. Ze werd echt keihard geneukt en Mila genoot er met volle teugen van. Ook Mila begon de andere vrouw (CBR motorstel) te betasten (wat moeilijk met haar vastgebonden handen) maar het lukte. Ze streelde haar borsten en hield uiteindelijk haar hand vast. Een andere man hier haar andere hand vast en je kon goed zien dat je intensiteit enorm was. Laat ik het zo zeggen, ze kneep goed. Een aantal mannen kwamen nog over haar borsten heen waarop ze het lekker uitsmeerde, maar ondertussen bleef ze geneukt worden. Ik kneep haar keel nog wat dicht, want ik weet dat ze daar ontzettend van kan genieten. Wat een spektakel. Als aller laatste wilde ik Mila nemen op het bed en lekker in haar klaarkomen. Dat deed ik en ohh wat was haar kloppende kutje warm, nat en lekker wijd. Ze heeft genoten en het vuur in haar is los. Het was lekker, lekkerder, lekkerst. :)

Na der hand hebben we nog lekker gekletst met het CBR motorstel en onze vaste “vrienden” onder het genot van een kopje koffie. Het was een dag die we niet snel zouden vergeten.

Bij de uitgang hebben nog even staan praten met de medewerker van het EC. Hele vriendelijke gozer, wel zijn we van mening dat als mannen gebruik maken van de diverse ruimtes hun verpakkingen en materialen even op moeten ruimen. Is wel zo netjes, toch?!
Een leuk detail was dat er die middag ongeveer 40 mannen binnen waren. Hoeveel mannen heeft Mila geneukt? You do the math! ;)
Alle mannen en het CBR motorstel, ontzettend bedankt voor deze onvergetelijke middag. De mannen hebben Mila letterlijk bont en blauw geneukt, en daar geniet ze van op dit moment nog steeds van! :twisted:

Wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties en ervaringen. Dus schrijf ze aub op het forum.
Wij hebben erg genoten en er komen zeker meer bezoekjes naar het EC in Amersfoort. Mila jij bent een droommeid en onvoorstelbaar geil! Luv You! :oops: Op naar de volgende gangbang! ;)
Laatst gewijzigd door Fer03 op 09 aug 2015 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
girlcrazy
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Mila haar 2e gangbang! (de ervaring)

Bericht door girlcrazy »

ik ben er gewoon weer voor de 2e keer bij zo goed geschreven is dit ik ben er al weer geil van.Het was weer oke lekkere stoute powerbabes.
Uschi
Geaardheid: bi
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Wauw, prachtig verslag, heb wat gemist zie ik. Hoop er de volgende keer (mocht die er komen) ook bij te zijn.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
joey
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 34
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door joey »

wat kan ik aan dit mooie verhaal toevoegen fer en mila, alleen dat het jammer was dat ik de binnenkomst gemist heb.......overmacht. maar mijn god wat was dat weer een geile ervaring met jullie.
in de darkroom heb ik mila nog heerlijk hard geneukt maar zoals zij wil plaats voor de anderen ook gemaakt want mila wil zoveel mogelijk, what a babe.
ff pauze en toen ik terugkwam lag mila door jou vastgebonden aan het grote matras, een geil gezicht was dat en mila werd idd goed bewerkt door de nog vele aanwezigen, er was ook nog een ander stel cbr stel gezellig gekomen en pffffffffffffffffffffff deze super dame is ook verschrikkelijk heet en geeft zich ook vol overgave, ik heb ook van haar heerlijk genoten.
al met al het was een super geile zaterdag en daarbij was er ook nog tijd voor een gezonde dosis humor en relaxedheid, dus topppppppppppppppppppppppppppppp.

mijn dank aan jullie heerlijke topvrouwen die weten wat ze willen en daar op een toffe manier van willen genieten en uiteraard dank aan jullie toffe partners.
voor andere stellen die dit lezen en nog een keer de stap willen wagen, gewoon een keer doen we bijten niet hahahaha.
cbr motorstel en mila en fer en wie weet dan ook nik en nikki en nog meer leuke mensen ,ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn, fijne week all en latersssss.

p.s. ik heb geen aandelen lollllllllllll

grt amsterdam
Gerard1214
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door Gerard1214 »

Ik ben ook nog steeds aan het nagenieten, eerst Mila in de swing genomen en daarna op het matras toen ze voor de 1ste x op dr rug lag en ik pompte dr lekker hard en diep.... wat heeft Mila een heerlijk heet genotsgrotje zeg mmmmmmm hou me op de hoogte wanneer weer ;-)
Kabloemba
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Kabloemba »

Tja wat kan je aan zo'n super verslag nog toevoegen? Fer en Mila wat een heerlijk koppel zijn jullie. Ik heb met volle teugen genoten!
MysteryMan
Contacteer:

Bericht door MysteryMan »

Beste Fer en Mila,

Fijn om te lezen dat jullie het gisteren opnieuw leuk vonden en dus een geslaagde middag hadden. Het was geweldig om Mila zo te zien genieten en gelukkig mocht en kon ik daarbij een handje helpen 8-)

Fantasieen worden soms werkelijkheid en indien mogelijk help ik dan uiteraard graag mee :lol: Ik heb gisteren gezien dat beide dames erg genoten en zo moet dat ook!

Super dat er nog zaken zoals de E.C. bestaan want ik kan momenteel toch geen betere zaterdagmiddag besteding vinden

Tot slot een laatste woord tegen de heer/heren die door alles wat ze zagen blijkbaar zo opgewonden werden dat ze vergaten wat ze aan het doen waren: Blijf met je handen van mij af! Ik hoef dus helemaal niemands piemel tegen mijn hand of een andere lichaamsdeel te voelen! Gelukkig ben ik meestal vriendelijk en beleefd dus bij dezen weet u nu wat ik niet op prijs stel en u zeker niet moet doen :oops:!

Het was dankzij de aanwezigheid van beide dames en hun begeleiders weer een hele spannende en hete zaterdagmiddag. Heel erg leuk dat ik daar ook bij aanwezig was :mrgreen:
Laatst gewijzigd door MysteryMan op 10 aug 2015 11:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Mila »

We waren na de eerste gangbang vastbesloten om dit vaker te willen doen, want de ervaring van de 1e stond nog op mijn netvlies gebrand. Wat was dat niet in een woord te omschrijven mega, intens bijna onmenselijk geil. (of toch wel menselijk op een ander niveau ;) ) Had hierin geen vergelijkingsmateriaal in ieder geval. We lazen de verslagen op het forum en de reacties op onze verslagen en de pb’s en keer op keer met een grote glimlach op ons gezicht. Dagenlang kon ik aan weinig anders meer denken dan aan natuurlijk die ene zaterdagmiddag. Ik herleefde deze continu weer in een soort droomwereld waarin ik mijn dagelijkse werk oppakte alsof het de normaalste zaak van de wereld was…alleen ik wist wel beter ;) Dit is mijn realiteit die ik met niemand anders dan met Fer op die momenten kon delen. Anderen krijgen dit niet mee in mijn omgeving en in je dagelijkse routine met dit soort stoute gedachtes maakt het leven een stuk aangenamer. A dirty mind during the day is perfect!! En het waren niet alleen de gedachtes, maar ik had ze ook ervaren en dat smaakte naar meééér!!
Dus puntje kwam bij paaltje (wat al meerder keren was gebeurt maar nu spreekwoordelijk) dit moest nog eens gebeuren en Fer was zo stout om een dag te plannen en deze aan te kondigen op het forum dit keer met als tekst Mila’s 2e gangbang. Wow wat een vloedgolf aan reacties…werd er bijna bang van. Positief hoor, maar niet meer bij te houden zoveel. Helaas hebben we niet op alle reacties kunnen reageren…sorry hiervoor! Dus een kleine tip voor de volgende keer ;) houdt het forum scherp in de gaten…;).

Fer zat me de hele week voorafgaand al te peilen of ik er zin in had en geintjes te maken.
Maar toen was de dag daar en weer stapte ik de auto in richting het EC met Fer en beleefde veel gekkigheid onderweg en qua sfeer zat het er goed in. Het bordje Amersfoort kwam inzicht en zelf heb ik niets dat ik kan linken met Amersfoort dus voor mij is Amersfoort nu in mijn gedachte “pleasuredome city”. En heeft bij mij een directe link met seks gekregen. Voor de mensen die er wonen of op zijn gegroeid misschien een beetje een gekke associatie, maar voor mij absoluut niet.
Het moment dat ik uit de auto stapte om samen met Fer richting het EC te lopen kwam de spanning opzetten. We stapte het EC binnen en kregen door de vriendelijke jongeman een tas mee waar alles in kon en 2 handdoeken die we vergeten waren.(uhm..tas vol, maar die ontbraken in onze baggage)

Ik kreeg van Fer een koptelefoon op en ging geblinddoekt het EC naar binnen. Wat hij niet wist is dat ik heel stiekum naar de grond kon kijken, maar verder dan dat ook niet. Maar dat hielp me ook een aantal bakken te ontwijken enz. Mijn hart klopte z’on 170 slagen per minuut en ging vanaf toen alles op gevoel doen. Ik ervaarde niet hoeveel mannen er waren en mijn jurk ging uit en schoenen en daar stond ik dan in mijn string, koptelefoon op en geblinddoekt. Na een begroeting door te zwaaien op commando door in mijn billen geknepen te worden gingen we richting darkroom en werd ik vastgezet aan het kruis door dit keer meer dan alleen Fer. Kreeg nog een lekkere tongzoen van hem en toen wist ik dat het ging komen. Al die mannen betastte mijn lichaam en ook in mijn kutje voelde ik het intense genot. Gezien ik mij enkel en alleen kon focussen op mijn gevoel, geen beeld, geen gehoor alleen gevoel. Sorry voor het taalgebruik maar Tering wat was dat lekker ;)
Mijn snoertje van mijn koptelefoon werd er door de druk en alles erom heen helaas uitgetrokken en toen vond ik het tijd om de koptelefoon af te zetten en de blinddoek af om te kunnen zien hoe de mannen eruit zagen die mij z’on gevoel hadden gegeven. Ondanks je in de darkroom niet veel ziet, was het een goed uitzicht en mocht ik zeker niet klagen. Voor me stonden wel een paar bekende van de vorige keer en ook nieuwe mannen die ik nog niet had ervaren.
Ben ook zeer benieuwd naar de man in het witte t-shirt die ik voor een 2e keer heb zien staan kijken. Deze is nogal erg aanwezig in de darkroom (niet vervelend btw het is positief bedoeld) en heb hem ook bij de vorige keer in de sling een paar keer aangekeken en hij heeft een aardige indruk en stond met een glimlach naar wat er gaande was te kijken. Hier heb ik ook zelf een aantal keren mijn focus op gelegd, want in z’on darkroom wordt je naar het witte toe getrokken met je ogen ;) Waar ik later nog op terug ga komen…
Om aan het kruis vast geboeid te hebben gestaan en niets te hebben kunnen doen en alleen van pure geilheid en orgasme’s te kunnen genieten. Lag ik daarna in de sling en mijn geilheid was ten top. Wie gaat er komen voor het eerst, hoe gaat zijn pik aanvoelen en hoeveel gaan er actief meedoen. You never know..
Fer en ik wilde eigenijk bij elke man een streepje met uitwisbare marker op mijn buik zetten, zodat we naderhand konden kijken hoeveel het er zijn geweest. Ook mede omdat dit ook wel een erg geile gedachte is. Maar al snel is hij daarmee gestopt….misschien een ander keertje!

Maar er kwamen er veel en ik was heet van alles en had absoluut geen droogloper hahaha het was een erg kletsnatte bedoeling in mijn kutje. Er waren jongens/mannen die witte condooms droegen, die ik nog niet eerder had gezien, speciale darkroom condooms misschien ?? Bij deze witte condooms trek je wel de aandacht en is je pik goed zichtbaar, wel erg geil om dit te zien. Sommige mannen die snel kwamen van de intensiviteit en de spanning en geilheid, maar ook die mij heel lekker door konden neuken en die mij bijna over het randje konden krijgen en verder..Ik ben wat dat betreft een persoontje die wel van wat harder en dikkere pikken houdt, maar er was van alles wat, voor mij te ontvangen. Er kwam tussendoor een verzoek van iemand die ik al voor de ingang van het EC naar binnen had zien gaan, en die me daar al zat aan te kijken met een blik in zijn ogen en een mimiek van “ zou dat haar zijn”. Hij vroeg of ie op me mocht spuiten en ik zei ja, erg netjes btw. Hij kwam ook vol overgave heerlijk op me, waarbij ik heel mijn buik en borsten ermee in kon smeren. Heel geil moment! Ik had geen idee hoeveel er al in me waren geweest, maar Fer fluisterde zacht in mijn oor “Je hebt er 20 gehad”… en hardop “is het lekker”? Terwijl ik op dat moment de meest omvangrijke pik in me had die ik had ervaren van deze zogezegd 20. Jaahh, antwoord ik half in extase van de seks…oooh er spookte door mijn hoofd…hoe kan je dit nou vragen? waarop ik bevestigde in mijn mind… fuck ja het is zoohh lekker.

Kort daarna gingen we ff uitblazen, water drinken en de realisatie kwam weer terug net als de vorige keer. Terwijl we even weg waren van de rest stond ik met mijn bloedhete lichaam in een badjas. Nou die ging uit, en de aanrakingen van Fer en iemand anders begonnen ook weer. Lekker hoor.. Ik was zo heet van de seks die ik had ontvangen dat ik mijn bekertje water al snel op had, waarop een lieve jongen nog 1x water voor ons gehaald had. Heel erg bedankt hiervoor!
Vervolgens werden mijn polsen door Fer omgeknoopt met touw en werd ik vastgezet op het grote matras. Mijn armen wijd en stevig naar voren zodat ik met mijn lichaam over het matras heen lag en mijn kont naar achter, bovenbenen tegen het matras aan het uiteinde en kon met mijn voeten net de grond kon raken. Eigenlijk dus klaar om doggy genomen te worden, wat ook na wat vingerwerk gebeurde. Dit bracht me wel tot verschillende orgasmes en kon alleen maar vooruit kijken. Hier stond een man mij heel indringend en vol geilheid aan te staren en legde daar een aantal keren mijn focus op. geil hoor…in mijn ooghoek richtte ik me ook op een bijzonder mooie vrouw die ik daarvoor met haar man had begroet en kennis mee had gemaakt. Ze was heerlijk aan het genieten van een man en kwamen naast me liggen. Ik keek naar haar man die even daarachter stond die het geheel op een voyeuristisch manier zat te bekijken en hiervan kon genieten. En dacht deze man heeft ook heel wat over voor zijn vrouwtje en geniet heel erg van haar en alles wat ze doet. Vind dit erg mooi om te zien en ze zag er ook mooi gekleed uit met kousen en een oplichtend jurkje en bijpassende nagels. Een genot om naar te kijken dus kon ik me heel even inleven in zijn beleving. Die momentopname ging al snel weer voorbij want de volgende kwam in me. Ik besloot me daarna op de mat te kruipen om me om te draaien met mijn polsen nog steeds vastgebonden en zodat ik gewillig wijdbeens kon liggen op de mat voor anderen die me genot konden geven.
Er kwam geen pik in me, maar een aantal vingers van iemand die dit lang vol hield. Maar eigenlijk wenste ik gepenetreerd te worden door mannen die nog geen kans hadden gekregen of klaar waren voor een 2e sessie. Er volgde er nog een aantal, waaronder ook een paar mannen die mij heel bekend voor kwamen van de 1e ervaring. Lekker dat jullie er weer bij konden zijn. Heb erg genoten. Er was een man die mijn hand vast en tegen hield en had de hand van deze mooie vrouw naast me vast die wat toefluisterde. Ik wilde haar ook betasten en kreeg daar ook de kans voor, maar eigenlijk niet optimaal omdat ik nog steeds vast lag, maar ik hoorde haar naast me lekker genieten van de geile man die bovenop haar zat. Wat een heerlijkheid om ook een andere vrouw mee te maken die op hetzelfde moment geniet van een man. Wat moet dit een geil gezicht zijn geweest voor de aanwezige mannen. 2 vrouwen op de mat die heerlijk van elkaar, maar ook van de mannen kunnen genieten.
Heb met Fer ook nog samen kunnen genieten op het grote matras en hij heeft me lekker in het bijzijn laten komen. Heerlijk en bijzonder geil moment ;)

Ik wil bij deze iedereen die aanwezig was en in het bijzonder CBR motorstel bedanken voor de wederom heerlijk geile zaterdagmiddag!!!!! Ook het EC voor de mogelijkheid en de medewerker achter de balie voor de vriendelijkheid en info :) Fer je bent alles voor me en deze geile middag gaat weer als ervaring mee in ons leven. Dat je mij zoveel genot wil laten ervaren is uniek en dat je hier zelf ook van kan genieten, maar dat weet je ook wel ;)
Wens iedereen een hele geile nageniet avond en dagen en hoop dat er meer gaan komen….
Sex is pleasure and a dirty mind for life!!!
Laatst gewijzigd door Mila op 09 aug 2015 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Brak
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door Brak »

Wow! Goed geschreven! Was er niet bij, maar dit maakt een hoop goed :D
girlcrazy
Leeftijd: 37
Contacteer:

Bericht door girlcrazy »

Levensgenieters die er nog mooi over kunnen schrijven ook.Echt mooi en lekker om dit te lezen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten