Mila's "Big cock only" gangbang (Fer's ervaring) 05-09-2015

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Fer03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Mila's "Big cock only" gangbang (Fer's ervaring) 05-09-2015

Bericht door Fer03 »

Vandaag zondag 6 September zitten wij op de bank met een groot euforisch gevoel van binnen. Terugkijkend naar de dag van gister die behoorlijk overtreffend is in alle opzichten! Maar hoe begon deze dag en waarom doen wij dit? Ja het is een behoorlijke lap tekst maar geloof me, het verhaal is het zeker waard! :P Laten we terug gaan naar de start van onze fantastische avonturen.

Een jaar en drie maanden geleden:
Mila is een jong uitziende 30’er, persoonlijk een hele mooie vrouw (ben natuurlijk als haar levenspartner bevooroordeeld :P) met een jeugdige en lieve uitstraling. Maar de schijn bedriegt, van binnen is zij een sterke krachtige vrouw die bijna sexueel onverzadigbaar is en houdt van hard en kinky.
Het begon allemaal een jaar geleden, toen ik na een aantal trio’s met andere mannen eens opperdde of een gangbang wat voor haar zou zijn. Eerst schrok ze van het idee en keurde dit af. Toen legde ik haar uit dat het eigenlijk niks meer is dan een trio met meer mannen en een contiue golf van piemels die je willen bevredigen.Toen zag ik haar ogen naar mij toe draaien en begon ze meer erover te vragen, haar eerste vraag was “Wat is dan het verschil tussen een orgie en een gangbang?“. Ik legde het haar uit en een kleine glimlach vormde over haar gezicht!
Ze zei “Ik ben geinteresseerd, alleen ik ben er nog niet klaar voor!”. Ik liet het onderwerp rusten en gaf af en toe een kleine prikkel terug naar dit onderwerp.

Drie maanden geleden:
Een klein jaar later gingen wij terug naar het EC. Niet voor gangbang, maar voor zelf bedacht “wetenschappelijk onderzoek”. Mila en ik wilde wel eens weten hoe lang het zou duren voordat mannen contact zochten als zij alleen op een stoel zou zitten terwijl ik op de stoel erachter het tafereel zou bekijken. Mila zei dat het wel even zou duren (5 minuten), ik zei dat er binnen een minuut contact zou zijn.
Dit “wetenschappelijk onderzoek” was eigenlijk geen echt onderzoek maar een grappige manier van het opzoeken van spanning tussen beide en anderen. Ook waren we erg benieuwd naar de mannen die hier kwamen, wellicht om het stereotype te doorbereken.

Waarom? Nou we hebben diverse dating websites geprobeerd in de poging andere mannen op te zoeken en helaas zonder succes. Wat we daar wel gevonden hebben zijn hele grote ego’s, veel praatjes en helaas weinig echte kunde.
Bij het EC waar we begroet werden door een hele lieve vrouwelijke medewerkster die ons bij binnenkomst met een grote glimlach ontving. Daarna kregen we van haar een rondleiding door het EC en mochten we binnen kijken. Het vooroordeel wat wij altijd van erotische bioscopen hadden was dat het een beetje louche, schimmig en ranzig zou zijn.
Maar toen wij het EC Amersfoort in liepen was het een schone, prettig schermerig en spannende omgeving. Alles straalde sex uit maar dan wel op de prettige ongedwongen manier zoals het zou moeten zijn. We keken elkaar aan en wisten dat deze omgeving een hoop in ons los maakte, we wisten dat je hier binnen kan zijn zoals je dat zelf zou willen.
Na de rondleiding namen wij plaats in de hetero cinema voor “ons experiment” , er zaten 4 mannen binnen die met een nieuwgierige blikken Mila en mij bekeken. Tjonge wat waren wij zenuwachtig.
Na 10 minuten fluisterde Mila laten we ergens anders naar toe gaan. We stonden op en Mila liep naar de Darkroom. Grappig genoeg liepen de mannen achter ons aan zonder één woord te zeggen. Mila ging speels in de sling liggen en ik verwende haar in het bijzijn van deze mannen. Een andere man vroeg netjes of hij dit ook mocht doen, Mila en ik stemde toe. Geluiden van genot vulde de kamer, terwijl een wild vreemde man mijn vriendin aan het het neuken was. Jeetje, wat was dit fantastisch om te zien.
Eenmaal thuis aangekomen zaten we op de bank met een grote glimlach op onze gezichten. Toen voelde ik een prangende vraag opkomen uit het niets. Ik zei “Mila, zou je nu eens een gangbang willen bij het EC?”. Mila haperde in haar stem en zei ik ga er over nadenken. Een dag later zei ze tegen me “zet maar een oproep neer en we kijken wel wat er op af komt”. Mijn ogen wijd open en totaal verbaasd en zo geschiedde het. Mila’s Darkroom fantasie (http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... =9&t=24072).
Iedereen die dacht dat wij dit al een hele lange tijd deden of doorgewinterde swingers zijn hebben het dus mis. Wij zijn een stel die iets geks in ons leven geprobeerd hebben en de smaak te pakken hebben gekregen. Hoe extreem dan ook, wij kunnen ons hierin vinden en genieten hier dan ook 100% van zonder bijbedoelingen!

Gisteren:
Na een lange rit zien we het bord Amersfoort in de berm staan en zoals Mila het altijd mooi zegt Pleasuredomecity, (waar al je fantasieën werkelijkheid kunnen worden)!
Een glimlach op het gezicht van beiden terwijl het zonnetje door het autoraam een twinkel in onze ogen verzorgde. Na dagen van regen was er op het moment dat wij in Pleasuredomecity aankwamen zon, warmte en een heerlijk verkoelend windje. Kortom het perfecte weer voor een perfecte dag.
Bij iedere meter die wij van de parkeerplaats liepen richting het EC werden wij zenuwachtiger. Ik hoorde Mila een paar keer flink uitblazen, en ze zei met een trillende stem “Ik ben echt ontzettend zenuwachtig gewoon”. Ik stelde haar gerust en zei “Het komt allemaal goed, je gaat lekker genieten en doe wat je wil doen, ga vandaag gewoon helemaal los!”. Op dat laatste kom ik nog zeker terug!

Dan was het moment daar, we stonden voor het EC rustig een sigaretje te roken en ons mentaal klaar te maken voor “Mila’s big cock gangbang”.
Het mooie was dat de medewerkster die ons 3 maanden eerder tijdens ons “experiment” rondgeleid gehad ook weer aanwezig was. Na een wat zenuwachtig praatje liepen wij de EC in de hoop een grote kamer gevuld door mannen te aanschouwen. De stroken plastic die tussen de gang en de cruisingruimte hangen gingen opzij en daar zaten ....... twee mannen. Waarvan 1 uitgenodigd en 1 was aan komen waaien. De Enjoyer en de andere man zaten rustig op de fel rode banken waarop wij ons even voorstelde en besloten dan maar gezellig een praatje aan te gaan in de hoop dat de andere mannen snel zouden komen. Langzaam één voor één druppelde ze binnen en besloten dan maar te starten met 6 mannen i.p.v. de 13 genodigden. Dit bleek na de hand een erg goede keus te zijn geweest. Ons gesprek met de mannen voordat we de darkroom in gingen was gezellig, leuk en de atmosfeer was gewoon gigantisch goed!
Mila kleede zich om en kwamen daar een oude bekende tegen die de tweede gangbang van Mila meegemaakt heeft. Heel toevallig kwam hij binnengewandeld en zag daar ineens Mila die net uit het toilet kwam in een “onschuldig” witte lingeriecombinatie staan. Zijn ogen spraken boekdelen, hij begon dan ook gelijk zijn kleding aan te passen aan de onze. ;)
Dan was het moment daar, Mila en ik gingen de darkroom in en bonden haar gezamelijk met de aanwezige mannen vast aan het kruis. Ik gaf haar nog een intense zoen en zei tegen de mannen ”Ze is van jullie!”. Twee mannen begonnen onmiddelijk te bestasten en haar kleine strakke kutje op te warmen voor de grote lullen die straks bij haar naar binnen zullen dringen
De donkere wat koudere ruimte werd nu langzaam gevuld door het gekreun van Mila met de warmte van alle mannen om haar heen. Als het gekruin van Mila na een orgasme weer in een opbouwende fase zat hoorde je het vocht in haar kutje leterlijk klotsen.
Dean, deed een stap naar achter, wat mij eerlijk gezegd verbaasde, maar zei er gelijk bij dat dit zijn 1e gangbang was. Gelijk vlogen gedachten van onze 1e keer door mijn hoofd en zei toen er wat ruimte was bij Mila. Kom op, ga ervoor! of iets in die trant ;) Hij keek mij aan en ging er als een ware topsporter op af! Gelijk plezierde hij Mila zoals zij geplezierd zou willen worden samen met de andere topsporters.
Ik merkte aan Mila dat zij klaar was om geneukt te worden en haalde haar van het het kruis en legde haar in de sling. Nu was het moment dat de eerste lul bij haar naar binnen zou dringen en ze keek mij aan met die grote ogen. Daar was de eerste lul die langzaam in haar drong, de grote ogen die mij aankeken gingen langzaam dicht en haar mond opende. Een diepe kreun volgde waarna het tempo opgevoerd werd. Ja ze werd goed hard gepakt door nu de volle bezetting mannen die wij wilde hebben. Die waren tijdens de opwarming langzaam binnen gedruppeld. Bij iedere verme stoot zal je Mila kronkelen, en haar platte bruikje golfde mee op iedere penentratie in haar. De kettingen sloegen heen en en weer en aan de andere kant stond een ander stel te kijken. Dit was ANKE, die aan ons gevraagd hadden of ze mochten komen kijken. Ik stelde me even voor en hoorde op de achtergrond Mila flink hard geneukt worden.
Na een goed uur in de sling was het even te tijd voor een pauze.
We hebben tijdens deze pauze even lekker gepraat en water gedronken om ons klaar te maken voor het finale stuk. Na een paar sigaretjes besloten wij terug te gaan en Mila stelde zich gelijk weer op zoals het hoort. In de positie doggy met haar handen en boven lijf op het matras. Na een vingerbeurt om haar geilheid en die van haar onverzadigbare kutje weer op peil te hebben nam ik mijn afstand en keek wat er gebeurde. Daar was weer de eerste en het feest ging verder. Plots kwam voor haar een man op het matras staan die zijn lul aanbood voor een goed gesprek. ;) Pijpen is iets wat Mila tijdens haar gangbangs nog niet gedaan heeft maar ze heeft hier wel over gesproken met mij. Ik was benieuwd of ze inging op deze jongeman met een behoorlijke grote lul.
Ik zag haar kijken naar zijn lid en plots nam ze hem in haar mond. Niet op zo maar een manier, maar de liet die grote lul voor een groot deel verdwijnen. Dit was iets waarvan ik nog niet wist dat ze het kon. Iets wat we vaak geprobeerd hebben maar nooit goed gelukt is. Zijn lul ging steeds verder haar mond en keel in en ondertussen werd ze heerlijk geneukt in haar kletsnatte kutje. Ik zag haar nog een paar keek kokhalzen op de lul in haar mond maar vol trots ging ze steeds dieper. Ik was verbaast en kon het niet begrijpen waarom ze het nu ineens wel kon.
Maar daar over later meer. Mila werd kei hard gevingerd en plots zag ik weer iets wat mij verbaasde, haar vocht spoot letterlijk uit haar doorgeneukte kutje met zulke hoeveelheden die ik nog nooit gezien heb. De grote lullen bleven komen en Mila werd keihard geneukt ze bleef ze maar nemen! Als er een moment was dat het even stil viel vroeg ze of er nog mannen waren die wat bij haar kwijt moesten. Ik stond met open ogen te kijken, ze wilde nog meer lullen. Ze lag op haar rug met de benen wijd en met de andere lul in haar mond die ze nu helemaal in haar keel liet verdwijnen. De man die neukte haar eigenlijk in haar mond. Ik heb dat natuurlijk ook nog even geprobeerd, want als dit de eerste keer deeptroaten is wil ik dat natuurlijk voelen en na wat gestuntel vanuit mijn kant voelde ik haar keel. Wat een goddelijk gevoel is dat wat ik ook nog even liet merken aan de mannen. Iedereen moest lachen.
Mila heeft met pauze afgetrokken 3 uur lang achter elkaar geneukt en gepijpt met lullen die inderdaad aan onze eisen voldeeden. Ze is een hele lieve vrouw met een behoorlijk scherp randje en inderdaad bijna onverzadigbaar. Bijna alle mannen lagen uitgeteld op de banken of het bed en het was klaar om te stoppen. ;) Wat was ik trots! :D

Iedereen die gister aan deze gangbang meedeed wil ik bedanken, we hope to see you next time. Jullie waren geweldig en we hebben het erg naar onze zin gehad. Mila was voldaan en we hebben met een grote glimlach het EC verlaten. De nieuwe ervaringen en gevoelens die jullie bij Mila hebben weten los te maken zijn onbeschrijveljik. Zij zal haar verhaal hier ook nog neerschrijven komende dagen. ANKE we vonden het erg leuk om kennis met jullie te maken en hebben natuurlijk ook van jullie genoten.

Mila, ik ben zo ontzettend trots op jou. Je heb je helemaal laten gaan en mij totaal verrast. Toen ik na de hand hoorde dat jij het pijpen stiekem hebt geoefend om mij te verrassen, waren mijn woorden te kort om m’n gevoel te omschrijven. Je bent en blijft mijn droomvriendin! Wellicht schrijven we hier ooit nog een boek over! :P
Laatst gewijzigd door Fer03 op 08 sep 2015 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
markoo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Mila's "Big cock only" gangbang (de ervaring) 05-09-2015

Bericht door markoo »

Prachtig verhaal,Fer!!
En ik kan alleen maar beamen dat je een droomvriendin hebt.Ze is echt mooi en lief.
Jij bent ook een toffe peer,maar ik val in herhaling,want dat had ik je al verteld..
Superverslag,mooi opgebouwd...
Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn,want gepijpt worden door Mila staat sinds ik jullie ken bovenaan mijn verlanglijstje...:$

Groetjes...
NieuwMan25
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door NieuwMan25 »

Zeker het lezen waard. Persoonlijk dacht ik ook dat jullie dit vaker hadden gedaan als niet bij EC dan bij andere clubs, totdat jullie mij in het rokershok vertelde dat dit ook echt pas jullie derde keer was.

Jullie weten de sfeer leuk te maken en deze leuk te houden. De mannen aanwezig hadden zich ook allemaal keurig gedragen en het was een top dag geworden.

Bedankt voor je verslag en voor de aanmoediging, wou graag jou kant hier ook van weten en kijk uit naar het verslag van Mila.

Hopelijk tot snel!

Groet,

Dean
Kabloemba
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Kabloemba »

Fer wat een geweldig verslag! Gelukkig kan ik uit eigen ervaring mee praten over die heerlijke onverzadigbare Mila. De 2e gangbang heb ik onverwacht kunnen bijwonen. Jullie zijn een top stel zowel tijdens als voor en na de sex. Haha. Ik hoop vlot te mogen vernemen wanneer Mila weer eens beschikbaar is voor haar volgende gangbang.

Groet
Martijn33
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door Martijn33 »

Wat een geil verslag Fer!!!! Wat een relaxed stel zijn jullie ik heb ook een super geile middag met Mila gehad. En inderdaad wat spoot ze veel uit haar kutje toen ik haar lekker vingerde. De volgende keer ben ik er weer graag bij en hoop ik haar weer lekker te kunnen tongen, beffen en te neuken. I

Geile groet Martijn
joey
Leeftijd: 34
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door joey »

wat een superverslag fer en mila, jullie 2 keer meegemaakt deze keer overgeslagen omdat mijne 16,5 cm is hahahaha, even goeie vrienden devolgende keer krijg ik hopelijk wel weer een uitnodiging. jullie zijn een heerlijk eerlijk stel.

grt joey/.....
LeerMeester
Leeftijd: 56
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mila's "Big cock only" gangbang (Fer's ervaring) 05-09-2

Bericht door LeerMeester »

Top geschreven!
Wat herken ik veel in jullie verslagen, de spanning, zenuwen en knopen in de buik....
Om dan achteraf een geweldige tijd te hebben gehad en een ervaring om mee te nemen in gedachten...
Dat jullie er zulke mooie verslagen van maken waardeer ik enorm!
Bedankt voor het delen.

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten