Ervaring van een exhibitionistische man

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sjanh
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Ervaring van een exhibitionistische man

Bericht door Sjanh »

Gisteren, zaterdag 12 september, ben ik voor het eerst in de EC Amersfoort geweest. Het was een erg spannende ervaring waar ik hier graag over wil vertellen.
Eigenlijk weet ik pas sinds vrij kort dat ik echt exhibitionistisch ben. Natuurlijk heb ik altijd die gevoelens wel gehad, maar ik heb ze nooit zo goed begrepen. Ik ben nu 57 jaar (maar zie er een stuk jonger uit) en vanuit mijn opvoeding heb ik de gevoelens mijn lichaam en vooral mijn opgewonden zijn te tonen, altijd ontkend en onderdrukt. Jammer genoeg, want ik ontdek nu pas hoe heerlijk het is mijzelf onbeschaamd voor anderen te vertonen. Dat ik altijd al exhibitionistisch ben geweest, kan ik nu pas achteraf met zekerheid zeggen. "Doktertje spelen" deed ik als kind veel intenser dan andere kinderen en ik ging er ook veel langer mee door, tot het echt niet meer geaccepteerd werd. En toen kwam er dus een taboe op. Een taboe dat ik ook zelf in stand heb gehouden. Een heel enkel keertje gaf ik er later wel aan toe. Zo was ik ruim 20 jaar geleden in een Deense sexbioscoop en daar heb ik toen voor het eerst mijn lul uit mijn broek gehaald, omdat ik zag dat anderen dat ook deden. Ik kwam meteen klaar, dus daarmee was de lol voor mij er direct weer vanaf. Tot nu toe heb ik een enkele keer weer zoiets geprobeerd en steeds angstig meteen klaar te komen. Gisteren ook.
Een beetje gespannen maar ook erg verlangend kwam ik in de EC. Ik wilde eigenlijk meteen naakt gaan, maar wist niet of dat wel kon/mocht, dus ik vond het wel wat eng. Maar toen ik binnenkwam tegen drieën, liep er net een geheel naakte man met een halve erectie de gaybioscoop in. Dat was een grote opluchting: het mocht dus. Al snel vond ik de lockers en ik begon me meteen uit te kleden. Ik wilde de gratis locker dicht doen toen ik merkte dat er een euro borg in moest, dus moest ik op zoek naar mijn portemonnee in mijn broekzak. Gelukkig had ik een euro, want anders had ik niet geweten hoe eraan te komen. Ik weet niet of ik gedurfd had terug te gaan de winkel in. Dan had ik me trouwens eerst weer moeten aankleden.
Ik had een handdoek meegenomen om op te zitten en eventueel om om te slaan, maar daar had ik niet echt behoefte aan. Ik vond die handdoek eigenlijk alleen maar lastig, dus die heb ik toen maar ook weer opgeborgen na een tijdje.
Met mijn nog slappe lul zocht ik een plaatsje in de heterobioscoop. Daar zat ik als enige naakte man tussen een stuk of vier andere geklede heren. Hoewel, sommigen hadden hun lul uit hun broek en speelden daarmee. Het gaat me niet om de films, eerlijk gezegd kunnen me die niet zo bekoren. Ik houd meer van vintage, jaren zeventig en tachtig films. Ik ben dan ook een liefhebber van schaamhaar. Ik zag een aantal mannen af en toe besmuikt naar me kijken en dat vond ik zowel spannend als confronterend. Maar ik had besloten er echt "mijn dag" van te maken, dus ik zetten de negatieve gevoelens die bij me opkwamen van me af en ik besloot echt te genieten. Al gauw kreeg ik een erectie en voorzichtig – nog steeds bang te snel klaar te komen – begon ik ermee te spelen.
Toen ging ik een beetje de ruimtes verkennen. Ik liep van de hetero- naar de gaybios en naar de gluurdersruimte daartussen met de gloryholehokjes en de gynostoel. Ik verkende de darkroom met de loveswing, maar die ruimte vond ik iets te koud. Stiekem stak ik mijn stijve lul door een gloryhole, gewoon om te voelen hoe dat is. Ik wilde niet dat er iemand aan zou gaan zitten, want dan zou ik meteen mijn lading spuiten, wist ik.
Overigens vind ik het het leukst om me te laten zien. Ik ben niet bang voor een aanraking, maar ik ben eigenlijk niet uit op seks met anderen. ik vind het leuker me te laten zien. Dat heb ik dan ook volop gedaan. Op een gegeven moment lag ik uitgebreid wijdbeens met mijn keiharde stijve te spelen midden op het gangbangbed in de lockerruimte. Ondertussen liepen er mannen langs die al dan niet besmuikt keken. Zo geil!!!
Ik heb wel een heel leuke ontmoeting met een crossdresser gehad. Hij/zij benaderde me heel voorzichtig in de darkroom en met zijn/haar zachte handen beroerde hij/zij mijn lul. Ik waarschuwde hem/haar dat ik niet klaar wilde komen nog, maar ik heb wel zijn/haar keiharde en dikke pik afgetrokken tot hij/zij klaarkwam. Daarna kwam er een man binnen die ook meteen helemaal naakt ging, net als ik. Later zaten we samen op de bank onszelf af te trekken en weer later neukte hij een andere man. Daar heb ik nog wat naar gegluurd. Het was toen bijna vijf uur en het werd steeds minder druk. Ik vreesde alleen over te blijven en ik wilde graag dat iemand zou zien dat ik klaarkwam. Dus toen ging ik op het bed onder het heteroscherm liggen en begon mezelf serieus af te trekken. Helaas waren er geen andere toeschouwers in het zaaltje. Wel waren de twee neukende heren nog in de gluurdersruimte. Ik denk wel – en ik hoop dat zeker – dat ze me gezien hebben. Ik kwam echt gigantisch klaar. Ik spoot mijn lading tot over mijn hoofd. Ik heb alles goed schoongemaakt en ben toen mezelf gaan aankleden.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar en ik heb gemerkt dat ik toch niet bang hoef te zijn, te snel klaar te komen. De nieuwigheid is er nu vanaf, dus kan ik het beter in de hand houden. De volgende keer geef ik echt een showtje. Dan ga ik me voor publiek naar een orgasme trekken. Ik hoop dan dat er dan ook vrouwen zijn.
Haasje69
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Ervaring van een exhibitionistische man

Bericht door Haasje69 »

Spannend en ook herkenbaar verhaal. De eerste keer dat ik mij letterlijk blootgaf in een cinema terwijl er allemaal (oudere) mannen naar me keken, was een langgekoesterde fantasie die eindelijk uitkwam. Ook ik kwam toen vrijwel direct klaar. Heerlijk spannend gevoel, bloot zijn en je stijve laten zien en mee spelen en bekeken worden als je klaarkomt.
-
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: maximlllah en 20 gasten