Geil feestje (afscheid)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
CenE
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Geil feestje (afscheid)

Bericht door CenE »

Vandaag weer een lekkere geile middag in de EC gehad.
De middag stond al ruim gepland samen met de loodgieter ivm ons vertrek.
Om half 2 waren we er al, iets eerder dan gepland, want er had iemand niet zoveel tijd (zwartzaad) en die wou ook nog 1 keer lekker neuken en flink leeggezogen worden door E.
Nadat Ze lekker was gelikt en opgewarmt door Bert , was het tijd voor Zwartzaad om haar flink van achteren te nemen (wat een lekkere lul heeft die vent toch,volgens E) Na die flinke neukbeurt heeft ze hem lekker leeggezogen tot de laatste druppel.
Daarna was het de beurt aan de andere heren die ze ombeurt pijpte danwel neukte. Wat een geile slet is het toch.
Op een gegeven moment was de loodgieter haar aan het verwennen met het kado wat ze van de heren had gehad (vibo)
en lag ze heerlijk aan de ballen van bert te sabbelen en pijpte ze hem net zolang tot dat hij heerlijk over haar hele gezicht klaarkwam.
Ik zag het sperma zo over haar wang lopen, wat een geil gezicht.
Ondertussen kwamen er nog een paar heren bij die haar lekker omstebeurt neukte tot dat ze door de loodgieter boven op een lul werd gezet zodat hij lekker haar strakke kontje kon neuken, ze vind een DP steeds lekkerder en de heren vinden het zeker niet erg.
Ze heeft zich op het grote bed flink laten nemen tot aan de pauze.
Na de pauze (5 min) met zijn alle naar de sling.
5 mannen die haar omstebeurt met veel kracht namen. Ze schreeuwde bijna om meer.
Tussendoor door de loodgieter spuitend klaargevingert, net zo lang totdat ze bijna leeg was.
Dat de sling nog hangt is mij een raadsel.
Op een gegeven moment wou ze even pauze, maar Benno was net binnen en stond klaar om haar ook nog even te nemen, dus die ook nog even flink tekeer gegaan.
Na weer een korte pauze terug beland op het grote bed, waar de neukpartij in alle hevigheid werd voortgezet.
1 lul,2 lullen,3 lullen tegelijk, alle gaatjes werden flink gevuld.
Langzaam werd het tijd om een aantal heren van hun zaad af te helpen, dus E op haar knieen en de mannen eromheen.
1 voor 1 zoog ze de pikken van de heren klaar, wat een genot, overal zaad.
Wat een feest, heerlijk!!!
Na het douchen van iedereen afscheid genomen en aangekleed.
Heel stiekum had ze nog wel even willen blijven om die laatste heerlijke knul nog een keer te laten klaarkomen .
Hij was al gestopt met aankleden, maar wie weet!!!!!

Groet C en geile kus E
Loodgieter en Bert bedankt voor de cadeaus en weer een top middag.
Zeker ook alle andere mannen bedankt voor de geile respectvolle middag.
Nee heb je......
Loodgieter
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Geil feestje (afscheid)

Bericht door Loodgieter »

Goede morgen.

Ja het was weer een geslaagde geile middag , de mannen die ik had uitgenodigd , en niet gekomen zijn hebben heel wat gemist.
E was in vorm en vreselijk geil.
En haar man C heeft alleen maar staan te genieten . Van het kijken naar zijn sletje.
De mannen die geholpen hebben om deze laatste keer dat ze er waren , voor haar een supermiddag te maken , bedankt.
Als ik tijd heb schrijf ik een verslag.
CenE bedankt.

Gr. Loodgieter X
koen540
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door koen540 »

Helaas met griep op bed. Heb heel wat gemist zo te lezen. De Loodgieter nog bedankt voor de uitnodiging.
Benno2
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik had ook een uitnodiging van Loodgieter gekregen, maar kon er pas wat later zijn, tegen 3 uur pas.
Op het moment dat ik binnenkwam hoorde ik geile geluiden vanuit de darkroom. Snel uitgekleed dus maar en jawel hoor, daar lag E in de sling met een handjevol mannen eromheen die haar aan het verwennen waren. The usual supects zullen we maar zeggen :lol:
Het zag er allemaal zo geil uit dat ik meteen maar mee ben gaan doen. E. is echt een kanjer die er geen genoeg van kan krijgen. Ze laat dat goed merken ook.
De sfeer was zeer ontspannen, omdat C en E (maar natuurlijk ook het Loodgieter-team) gezellige mensen met veel humor zijn.
C en E, het ga jullie goed in den verre. We gaan jullie hier missen.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
bert_junior
Leeftijd: 29
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Ik kwam zelf wat later binnenvallen (dat werk ook altijd, lastig uitleggen waar je heen gaat ;)) maar viel mooi met m´n neus in de boter! Dank loodgieter voor de uitnodiging, en het was zeker een topdag :D
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Loodgieter
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Het was maandag de laatste keer dat stel CenE naar de EC kwamen.
Ze gaan emigreren naar een land , waar altijd de zon schijnt , en waarvandaan je niet zomaar even overwipt naar EC Amersfoort voor een geile middag.
Maar mochten ze volgend jaar een keer naar Nederland komen , regelen we voor haar zeker een middag met actieve geile mannen voor deze heerlijke dame.

Drie weken terug vroegen CenE aan mij of ik de 16e nog een middag voor haar wilde regelen in EC met veel mannen.
Ze wilde wel een keer aan het kruis , lekker door alle mannen bevoeld worden , en daarna in de sling goed afgeneukt worden.
Maar het liep iets anders.
C haar man zou haar om tegen 2 uur afzetten , en zelf iets later komen.
Dan zou ik haar vast aan het kruis vast zetten , en mochten de mannen die ik had uitgenodigd
haar betasten.
Maar een dag ervoor kreeg ik van Zwartzaad een bericht , dat hij om half 3 uur een afspraak had waar hij niet onderuit kon.
Zwartzaad is een mooie goed geschapen Black , en een favoriet van E.
Dus was ze speciaal een half uur eerder voor hem gekomen.
Onder haar jas had ze haar geile lingerie al aan
Haar jas uit , en binnen een paar minuten had ze de pik van Zwartzaad al in haar mond.
Wat was ze geil , ze zoog de pik naar binnen , of dat het haar aller laatste zou zijn.
Zwartzaad had haast , en wilde haar ook nog neuken
E ging voorover tegen het grote bed staan , en Zwartzaad begin haar staand te neuken met z'n grote pik.
Ze schreewde het uit , als hij z'n pik net kracht in haar ramde.
Al snel kwam ze klaar .
Inmiddels was haar man C binnen gekomen , en wat mannen die ik had uitgenodigd.
Ze stonden klaar bij het bed om het van Zwartzaad over te nemen.
Die mocht zijn zwarte zaad niet in het condoom spuiten , maar wilde ze in haar mondje.
Ze zat op haar knieën en pijpte hem , hij kwam klaar en spoot haar mond vol.
E slikte alles , en likte haar lippen af , en de laatste druppels van zijn pik.
Zwartzaad nam afscheid van CenE , en ging snel naar z'n afspraak.
Het kruis schoot erbij in want haar favoriete beffer Bert , lag haar al te likken op het grote bed.
Ondertussen pijpte ze de mannen , die in de rij stonden voor E.
Al snel zat E op haar knieën en werdt geneukt , om de beurs namen de mannen plaats achter haar , ze werdt hard geneukt , en schreewde het uit van genot ,
Ik zei tegen haar ga eens op de pik van Henk zitten , ik pakte wat glijmiddel en smeerde het op haar lekkere strakke sterretje.
Ik zette m'n pik ertegenaan , en schoof hem naar binnen , zo neukte we haar samen , hard neukte ik haar kont , tot Martijn het van me overnam
Jesus wat was ze geil , ze bleef komen met lekker veel gekreun , geblaas en geluid van haar.
Heerlijk zo als ze zich kan laten gaan.
Hierna lag ze op haar rug , en pijpte Bert en werd ze geneukt door Ron77 een mooie goser met een goeie pik.
Bert is eigenlijk geen neuker , maar kan beffen als de beste.
Hij haalde z'n pik uit haar mond , en stond boven haar gezicht te rukken.
E deed haar mond open , en de eerste stralen spoten in haar mond , ze slikte maar er kwamen nog een paar stralen , die dropen van haar mond over haar wangen naar beneden , ze likte net haar tong naar buiten zover als ze kon komen.
Heerlijk geil om te zien , haar man C stond te genieten van z'n slet.
Er werdt water voor haar gehaald , even pauze en bijkletsen.
Na de pauze naar gaar favoriet , de Sling in de Darkroom.
Daar hebben we de kettingen laten rammelen , drijfnat was E , met 5 zes man hebben we haar continu om de beurt geneukt .
Patricia kwam nog even kijken , of we haar niet aan het martelen waren , zoveel herrie maakte ze.
Gesloopt was ze .
Als ze zo in de sling ligt , met de beentje wijd in de beugels , kan je zo perfect bij het kutje, om haar G spot goed te bewerken .
Binnen een minuut spoot ze haar kutje gillend leeg , het bleef komen , en E ook.
Tot ze haar hand op de mijne legde , en zei , even genoeg.
Even later op het grote bed , hebben we haar afscheidscadeau ( een Lelo elektronische vibrator met eende bek nog uitgeprobeerd.
Waar ze lekker op klaar kwam , terwijl ze de overgeschoten heren weer pijpte.
Om de beurd hebben we haar voor de laatste keer nog geneukt , tot ze voldaan was.
Op haar knieën voor het bed , heeft ze ons nog klaar gepijpt.
Hierna zijn we heerlijk gaan douchen.
En hebben afscheid genomen van elkaar.
Ze houden het forum in de gaten , ik heb hun mail adres , dus houden we contact.

CenE veel succes voor de toekomst in dat mooie land waar jullie gaan wonen.
En bedankt voor de mooie geile uurtjes in EC met jullie.
We zullen jullie missen.
Bedankt namens het Loodgieterteam.

Groetjes XXX Loodgieter.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten