Het was even druk in mijn leven zodoende dat ik even geen gangbangs heb gehad. De afgelopen maanden heb ik heerlijk genoten en kijk ik al uit naar de volgende gangbang. Al die lekkere lullen om me heen die klaar staan om mij te penetreren en te gebruiken spoken al weken door mijn hoofd. Dus na 4 gangbangs wil ik jullie eigenlijk wat vragen.
Binnenkort zal ik mijn 5e gangbang (ergens in een weekend van het nieuwe jaar) gaan ervaren en wil ik vragen hoe JULLIE mij het liefste zien? Jullie hebben de keuze uit de volgende mogelijkheden:
- All-I-Can-Fuck gangbang waarbij ik de hele middag beschikbaar zal zijn om goed doorgeneukt te worden door een oneindige rij mannen die continu aangevuld blijft en de ene lul gelijk opgevolgd wordt door de volgende.
- Bound gangbang waarbij ik geheel vastgebonden voor jullie beschikbaar staat/ligt om heerlijk gebruikt te worden.
- Bukkake gangbang waarbij ik na goed doorgeneukt te zijn door een hoop mannen klaar ligt voor een heerlijke spermadouche.
- Extreme big cock gangbang waarbij XXL lullen net voldoen Ik wil meer en groter!

Jullie mogen kiezen!

Mocht je nog een goede idee hebben voor een van mijn gangbangs, schroom je niet en stuur even een PB naar mij persoonlijk. Wellicht voeg ik jou idee toe voor mijn komende gangbang!

Kus Mila
P.s. Een motivatie van je keuze zou ik erg leuk vinden om te lezen!