Zaterdag 5 december
- cbr motorstel
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Zaterdag 5 december
Komen er nog stellen zaterdag 5 december?
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Zaterdag 5 december
Mochten jullie morgen naar arnhem gaan en nog leuk gezelschap zoeken...ik kom graag...
Wie ben ik....relaxte jongeman...kale kop...laatst samen net loodgieter in amersfoort.
Bij het weggaan hebben we buiten voor de deur nog een prikje staan doen....
Hoor het wel....of niet
Gr sem
X
="cbr motorstel"]Komen er nog stellen zaterdag 5 december?[/quote]
Wie ben ik....relaxte jongeman...kale kop...laatst samen net loodgieter in amersfoort.
Bij het weggaan hebben we buiten voor de deur nog een prikje staan doen....
Hoor het wel....of niet

Gr sem
X
="cbr motorstel"]Komen er nog stellen zaterdag 5 december?[/quote]
-
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Was weer een heerlijke middag mijn eerste keer in jaren EC een zaterdag meegemaakt.
Wel heb ik heerlijk genoten, tot er een man binnen kwam die de hele middag bij elkaar heeft lopen lullen over dat hij wel van alles kan regelen i.v.m. sexfeestjes. Dit kan stellen afschrikken. Inderdaad twee stellen die snel na binnenkomst weer weg gingen door het luidruchtige gepraat.. Niet door hem gelijk maar door het gedoe dat alles om hem draaide vanwege zijn luidruchtige aanwezigheid. Ook dat hij mij vertelde dat hij mij er uit kon zetten gezien ik hem aansprak over zijn luide aanwezigheid. Nogal een bord voor je kop, als jij de volgende keer aanwezig bent hoef ik er niet te zijn.
Verder heb ik genoten. Ik heb heerlijk gebeft. Gelikt en haar voetjes gemasseert.
Nog bedankt. Kus.
Marco
Wel heb ik heerlijk genoten, tot er een man binnen kwam die de hele middag bij elkaar heeft lopen lullen over dat hij wel van alles kan regelen i.v.m. sexfeestjes. Dit kan stellen afschrikken. Inderdaad twee stellen die snel na binnenkomst weer weg gingen door het luidruchtige gepraat.. Niet door hem gelijk maar door het gedoe dat alles om hem draaide vanwege zijn luidruchtige aanwezigheid. Ook dat hij mij vertelde dat hij mij er uit kon zetten gezien ik hem aansprak over zijn luide aanwezigheid. Nogal een bord voor je kop, als jij de volgende keer aanwezig bent hoef ik er niet te zijn.
Verder heb ik genoten. Ik heb heerlijk gebeft. Gelikt en haar voetjes gemasseert.
Nog bedankt. Kus.
Marco
- cbr motorstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Marco
Het is niet om die man die jij Harrie noemt maar die anders heet dat de stellen weggingen.
Het komt door als die stellen ergens heen gaan sommige mannen als bijen op de honing achter ze aan lopen.
Het is niet zo dat ieder stel daar van gediend is.
Verder was jij gefrustreerd dat je mij niet mocht neuken.
Door die stemverheffing van jou was het gauw gedaan met het plezier.
Toen wij weggingen stonden wij nog even te kletsen met Patricia, en dat andere stel wat nog binnen was kwam ook al snel naar buiten omdat jij door bleef tieren.
Dat stel was voor het eerst aanwezig en zijn best wel geschrokken van jou.
Als je ooit weer komt denk dan even na wat je zegt en hoe je dat zegt.
En ook als het wel gezellig is denk dan ook even aan hoe hard jij praat en aanwezig bent.
En ik moet toegeven dat je lekker beft en kan masseren .
Gr M
Het is niet om die man die jij Harrie noemt maar die anders heet dat de stellen weggingen.
Het komt door als die stellen ergens heen gaan sommige mannen als bijen op de honing achter ze aan lopen.
Het is niet zo dat ieder stel daar van gediend is.
Verder was jij gefrustreerd dat je mij niet mocht neuken.
Door die stemverheffing van jou was het gauw gedaan met het plezier.
Toen wij weggingen stonden wij nog even te kletsen met Patricia, en dat andere stel wat nog binnen was kwam ook al snel naar buiten omdat jij door bleef tieren.
Dat stel was voor het eerst aanwezig en zijn best wel geschrokken van jou.
Als je ooit weer komt denk dan even na wat je zegt en hoe je dat zegt.
En ook als het wel gezellig is denk dan ook even aan hoe hard jij praat en aanwezig bent.
En ik moet toegeven dat je lekker beft en kan masseren .
Gr M
-
- Contacteer:
Nou. De persoon waar ik het over heb, vond en vind ik gezien dit niet de eerste keer is dat bij binnen komst gelijk de middel punt te willen zijn. De cinema liep leeg tegen 16:30. Dat ik jou niet mocht neuken daar was ik me niet van bewust dat zal ik ook nooit forseren. Ook ging deze man weg waardoor ik dacht dat het nog leuk kon worden maar voor ik aan dat idee kon wennen was meneer weer terug om vervolgens weer het woord te nemen. Ik hoef deze persoon nooit meer te ontmoeten.
Nogmaals al jaren kom ik in de EC en heb nooit gedoe. In tegendeel altijd leuk maar dan is deze persoon er niet bij. Ik heb een maand of twee geleden heerlijk met je geneukt en dat was een hele leuke ervaring en dit zonder mannen die zich zo gedroegen als de persoon in deze kwestie.
Veel liefs marco.
Nogmaals al jaren kom ik in de EC en heb nooit gedoe. In tegendeel altijd leuk maar dan is deze persoon er niet bij. Ik heb een maand of twee geleden heerlijk met je geneukt en dat was een hele leuke ervaring en dit zonder mannen die zich zo gedroegen als de persoon in deze kwestie.
Veel liefs marco.
Laatst gewijzigd door kinkymarco op 06 dec 2015 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
Goede middag
Ik ben gisteren niet in de EC geweest , dus ben niet de persoon die omschreven wordt
Die luidruchtig is en feestjes organiseert .
En Marco als er 1 is die duidelijk aanwezig is dan ben jij het wel.
Ik heb je al eens gewaarschuwd , toen ik je in vertrouwen achterliet met een dame ,
en dat je gedrag toen ik weg was , heel vervelend was naar deze dame.
Het is ook al gebeurd dat je drank nuttigde in de cinema.
Ik denk dat de directie van EC is moet praten met jou over de gedrachts regels in EC.
Gr. Loodgieter
Ik ben gisteren niet in de EC geweest , dus ben niet de persoon die omschreven wordt
Die luidruchtig is en feestjes organiseert .
En Marco als er 1 is die duidelijk aanwezig is dan ben jij het wel.
Ik heb je al eens gewaarschuwd , toen ik je in vertrouwen achterliet met een dame ,
en dat je gedrag toen ik weg was , heel vervelend was naar deze dame.
Het is ook al gebeurd dat je drank nuttigde in de cinema.
Ik denk dat de directie van EC is moet praten met jou over de gedrachts regels in EC.
Gr. Loodgieter
-
- Contacteer:
Beste loodgieter,
De dame waar jij het over hebt heb ik je toen uitgelegd dat ik haar met respect heb behandeld na jij weg ging ben ik voor deze dame nog een krokketje wezen halen en een cola.
Ik heb in het verleden dit jou nog gemaild. Waar het toen mis ging weet ik niet maar er waren toen twee heren die elkaar aan het pijpen waren. Hier vroeg de dame of ik ook gepijpt wou worden door de ene man. Dit is niet mijn geaardheid. Toen ontstond een discussie. Wel weer jammer dat ik me tegen over jou moet verantwooden over iets waar ik niets mee te maken had.
Ook zal ik dit laten rusten gezien jij hier niet bij was. Wellis nietes gesprekken heb ik geen zin in. En ook waar ik niet van hou dat zijn feestjes die jij organiseerd waar vrouwen nogal vrouw onvriendelijk behandeld worden, wellicht vrouwen die daar van houden. Ik loop wel eens naar buiten om iets te drinken en heb daar nooit iemand mee gehinderd. Wens je verder veel plezier met de komende keren waar ik zeker niet bij zal zijn. Ik zal me beperken tot leuke parenclubs.
Mvg
Marco
De dame waar jij het over hebt heb ik je toen uitgelegd dat ik haar met respect heb behandeld na jij weg ging ben ik voor deze dame nog een krokketje wezen halen en een cola.
Ik heb in het verleden dit jou nog gemaild. Waar het toen mis ging weet ik niet maar er waren toen twee heren die elkaar aan het pijpen waren. Hier vroeg de dame of ik ook gepijpt wou worden door de ene man. Dit is niet mijn geaardheid. Toen ontstond een discussie. Wel weer jammer dat ik me tegen over jou moet verantwooden over iets waar ik niets mee te maken had.
Ook zal ik dit laten rusten gezien jij hier niet bij was. Wellis nietes gesprekken heb ik geen zin in. En ook waar ik niet van hou dat zijn feestjes die jij organiseerd waar vrouwen nogal vrouw onvriendelijk behandeld worden, wellicht vrouwen die daar van houden. Ik loop wel eens naar buiten om iets te drinken en heb daar nooit iemand mee gehinderd. Wens je verder veel plezier met de komende keren waar ik zeker niet bij zal zijn. Ik zal me beperken tot leuke parenclubs.
Mvg
Marco
-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Marco ik ken jou niet, maar jij lijkt mij redelijk gestrest als ik jouw berichten lees. Bij de feestjes van loodgieter worden de vrouwen altijd met veel respect behandelt en ik kan dat weten want ik ben daar Regelmatig bij aanwezig.
Ik hoop jou ook niet in de cinema tegen te komen, want zo gezellig lijk jij me niet.
Groeten van Martijn die wel weer zin heeft in een feestje van loodgieter
Ik hoop jou ook niet in de cinema tegen te komen, want zo gezellig lijk jij me niet.
Groeten van Martijn die wel weer zin heeft in een feestje van loodgieter

-
- Contacteer:
Veel plezier 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten