Nou nou... het heeft nogal wat losgemaakt.
Maar Yvonne,
Ik wil toch even zeggen...
Ik heb NOOIT gezegd dat mannen zomaar aan je mogen zitten ABSOLUUT niet zelfs. Maar volgens mij is dat ook niet gebeurd. Jullie stonden met nog een stel in de ruimte waar ook de toilet zit en ja er stonden 4 naakte mannen bij. Verder stonden er inderdaad een stuk of 4 andere mannen met hun kleding aan te kijken, maar dat mag je hen toch niet verbieden???
Verder heb ik gisteren NIET meegemaakt dat er iemand ongevraagd aan een van de dames heeft gezeten. Er was wel een oudere man die ongevraagd aan de overige heren probeerde te zitten. Voor zover ik heb kunnen ervaren is het allemaal met (tot dan) wederzijds respect gegaan. Jullie dames waren aan het genieten en gaven de heren die daar zonder kleren stonden (waaronder ik) ook hun plezier door ze te trekken, pijpen en je te laten neuken.
Vervolgens ging jij naar het bed en wat daar is gebeurd weet ik dus niet omdat ik bij het andere stel bleef.
Toen kwam jij en nam wat heren en het andere stel mee de darkroom in. Prima so far.... Toen zou het best zijn voorgekomen dat je aan 2 heren netjes hebt gevraagd of ze de darkroom wilden verlaten.. prima.. maar de heren die nietsvermoedend daarna de darkroom in kwamen werden nogal brutaal de deur ontzegd en daar gaat het mij nou juist over.
Dat stukje was fout.
Ook de manier hoe je evn later uit de darkroom stierde en tekeer ging bij het bankje.. dat was ERG fout.
Dat zijn de enige 2 zaken die mij dwars zaten. Verder NIKS!
En nogmaals, voor zover ik heb kunnen ervaren heeft niemand ongevraagd aan je gezeten en heb je zelf ook genoten van de naakte mannen om je heen.
Mannen die op een afstandje blijven staan met hun kleding aan.. sja.. dat gebeurt in de EC. Als je dat niet wilt moet je niet komen!
Nog een laatste reactie van mij dan...
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten