Vandaag warme avonturen bij deze koude??

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
carrera996
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Vandaag warme avonturen bij deze koude??

Bericht door carrera996 »

Met interesse en tevens enige verbazing las ik de recente berichten op het forum. Jammer dat er zoveel onenigheid blijkt te zijn. Ik ben nog nooit in de cinema geweest en wilde eigenlijk vanmiddag / vanavond een kijkje nemen, nu twijfel ik een beetje........ik wil het wel graag gezellig hebben..........

Zijn er vanavond nog warme avonturen te beleven in de cinema? Ik ben een goeduitziende man van 41, slank, discreet, verzorgd, HBO opgeleid en zou vandaag graag eens een kijkje nemen in de bios maar wil echter niet slechts vergezeld zijn van mannen aangezien ik 100% hetero ben.

Dus............is er een stel / dame dat vanavond ook gaat? Dan zou ik het graag vernemen, mag eventueel ook een prive berichtje zijn voor zover dat gaat op deze site?

Wellicht dat Yvonne en/of G&C zin hebben om langs te komen, ik begrijp in ieder geval uit het forum dat jullie eerder de EC bezocht hebben en er veel plezier in hebben mits er respectvolle mannen aanwezig zijn............
G&C
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Vandaag warme avonturen bij deze koude??

Bericht door G&C »

Wij, Gerard en Charlotte, zijn vandaag niet aanwezig!
Sorry...

X
carrera996
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vandaag warme avonturen bij deze koude??

Bericht door carrera996 »

Jammer dat jullie niet aanwezig zullen zijn Gerard en Charlotte. Bedankt voor jullie berichtje en wellicht treffen we elkaar eens in de EC.

Fijn weekend gewenst! ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten