Jammer hoor dat er zoveel negativietijd hoor.
Ik kom zelf ook wel eens in de bios van ec in hlversum en amersfoort. En heb het altijd wel naar me zin ec amersfoort wel meer om dat er meer gebeurt.
En er komen meer stellen en veel stelen zijn ook wel actief met de heren maar niet elk stel wil dat.
Dat komt omdat ze voor het eerst zijn of gewoon samen het spannend vinden dat ze bekeken willen worden.
En dat moet dan begreppen worden dat ze dat willen. En als je het vraagt aan ze of je mee mag doen en als het nee is dan is het ook nee is en niet als nog proberen. Want dan verpest je het voor ze en de mensen moeten begrijpen dat vrouwen geen machine is die maar doet wat je wil. Soomige vrouwen willen wel zoveel mogelijk. Maar somige vinden het gewoon leuk om er sexy bij te lopen en misschien iets meer willen. Met een of twee mannen erbij en dat ze zo goed overzicht kunnen houden en dat respecteer dat. En als je het vraaagt en accoord krijgt dan is het ook veel leuker om mee te doen.
Dus laat het gezellig blijven en geniet ervan en als je komt om sex te hebben en ook absoluut ga dan naar wat anders waar je het gewoon krijgt. Kost wel meer maar als dat het doel is heb je het wel.
Ik ben namelik hetero heb een relatie mijn vriendin is een keer meegeweest en heeft het ook niet leuk gevonden. Ik kom wel eens alleen en mag het ook van haar en we gaan samen wel eens naar parenclubs wat voor haar prettiger is. Nu wil ik niet alle vrouwen weg jagen want veel die komen vinden het ook leuk om te komen. En dat moet zo blijven.
Genieter
laten we het gezellig houden
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: laten we het gezellig houden
Volgens mij hebben vrijwel alle mannen hier op het forum die zich actief in de discussie gemengd hebben aangegeven dat je nooit en te nimmer ongevraagd en al helemaal niet tegen de zin in aan een dame mag zitten.
Uiteraard alle respect daarvoor.
Zelfde geldt overigens voor mannen
Uiteraard alle respect daarvoor.
Zelfde geldt overigens voor mannen

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten