Een leuke middag met twee respectvolle en heerlijk geile ste

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
horney-wizzard
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Een leuke middag met twee respectvolle en heerlijk geile ste

Bericht door horney-wizzard »

9 December naar EC geweest op uitnodiging van Gerard & Charlotte.
Later kwamen Cockring en Yvonne ook langs, Charlotte bood ons koffie en thee aan. Nadat de dames hen sexy hadden omgekleed aan een heerlijk voorspel begonnen. Ik streelde de dames en hen lieten zich ook niet onbetuigd en begonnen mij af te trekken. Vervolgens de darkroom ingegaan.
Yvonne begon mij te pijpen en na een poosje vulde ik haar mond met mijn zaad. ;) Vervolgens gaan kijken bij Charlotte in de sling, zij ontfermde zich weer over mijn pik en nam hem in haar mondje. Haar fluwelen tongetje draaide over mijn eikel en niet veel later spoot ik haar mondje vol ;) en ze bleef mij aankijken met die geile blik. Toen pauze. Hierna Charlotte heerlijk gevingerd en gebeft en haar op mijn tong laten klaarkomen.. ik proefde haar zoete sappen. Mijn pik werd weer stijf bij de aanblik van haar natte poesje.
Gauw een condoom om en begonnen met stoten.. yvonne zei dat ik harder moest beuken. Cockring fluisterde lieve woordjes in haar oren en de sling deinde op en neer. Kreunend kwam ze klaar en mij werd het zwart voor de ogen grommend spoot ik mijn zaad in deze 20 jarige blonde schone. Hierna haar op haar hurken geneukt en spelend met haar borsten (ze heeft lekkere borsten) in dit standje sloegen mijn ballen heerlijk tegen haar volle billen.
Kermend spoot ik mijn laatste zaad voor deze dag in haar knijpende poesje.
Hierna gingen de dames douchen en naar huis. Ik wil Charlotte, Gerard, Yvonne, en Cockring bedanken voor deze fijne middag.. Als jullie weer een fijne dag hebben uitgekozen dan hoor ik graag van jullie. :D

Groetjes, x Melvin
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
G&C
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een leuke middag met twee respectvolle en heerlijk geile ste

Bericht door G&C »

hey mister horney wizzard,

je heb je inderdaad niet onbetuigd gelaten...geil (kort) verhaal.
echter ik moet wat rechtzetten ...... ik laat niemand in mn mondje spuiten dan alleen mijn eigen G.... omdat heerlijk door te slikken :D
en wil je mij laten klaarkomen dan moet je met cockring of yvonne praten hihi ;)

maar je hebt me idd lekker geneukt terwijl ik in de sling lag

thanx!

xxxxxx C
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten