Top ervaring 9dec

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
G&C
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Top ervaring 9dec

Bericht door G&C »

Donderdag 9 december.

We hadden afgesproken met Y en E, ook M zou komen, en nog 2 stellen.
Van die 2 andere stellen hebben we niks meer gehoord, beetje jammer!

Rond 1 uur waren we in de EC waarna we even met M stonden te kletsen. Toen E binnen kwam hebben we elkaar begroet en meteen gevraagd waar Y was. Die was als het goed is onderweg, en ja hoor… een kwartier later stapte ze binnen! ‘Hee, lekkerwijf!’. Omdat we het allemaal toch nog koud hadden zijn we maar gezellig een peuk gaan roken.

Nadat we die op hadden, gingen de kleren van de vrouwen uit, en lekker warm tegen de verwarming staan. Al snel volgde er aardig wat mannen om ons heen, en onze heren stonden natuurlijk vooraan! Hmm, het feestje begon al snel.. Ik werd heerlijk opgegeild met een lik over mn oorlel, een streel over mn bovenbenen en een stevige hand over mijn borsten. Wat is mijn man toch ontzettend lekker! Ook E en Y waren lekker bezig, en zo zaten Y en ik op de grond om die heerlijke stijve pikken eens in onze mond te nemen. Nadat we allemaal lekker opgewarmd waren zijn we de darkroom in gegaan.

Een aantal mannen gingen mee, en die hebben we ontzettend verwend.
Na een paar minuten werd ik al in de sling gelegd, en ik vond het heerlijk om zo geneukt te worden door mijn eigen man! Ik hoorde Y een paar stappen verderop ook lekker kreunen. Ondertussen werd ik heerlijk gelikt en probeerde ik me te focussen op de 2 andere mannen. Ik probeerde ze naar een hoger universum te brengen door ze af te trekken, en te likken. De druk werd me te veel, en kwam klaar als een gek! Hmm, heerlijk om zo bezig te zijn!

Omdat we al een tijd met elkaar bezig waren zijn we even pauze gaan nemen. Redbulletje erin, een sigaret en we konden er weer volop tegenaan!
Ook dit keer warmde we elkaar op bij de verwarming. Het geile feestje begon opnieuw en ik hield het niet meer! Ik voelde wat mannen handen overal over mijn lichaam, en vond dat stiekem wel erg lekker.
Ik wilde de darkroom in, dus trok ik mijn heerlijke mannetje mee in het ‘linkse’ hokje uit ervaring.

Binnen no time had ik wat pikken door de gloryholes die ik lekker kon pijpen. 1 in mijn mond, en 2 in mijn handen, wat blijft dat geil! Mijn mannetje keek ontzettend geil en liet me even me gang gaan. Wat een lievvie is het ook! Zijn heerlijke stijve vergat ik natuurlijk ook niet! Die nam ik ook even lang en diep in mijn mondje. Opeens voelde ik een heer klaar komen, en het spoot over mijn borsten, en viel zo langs mijn benen naar beneden! Heerlijk! Na een paar seconde kwam er nog een heer klaar en spoot over me heen. Y was ook lekker aan het genieten, want ik hoorde haar lekker kreunen.

Ik werd weer in de sling begeleid door mijn lieve mannetje, en dat ging perfect! Ik pijpte, en trok 2 mannen af.. Ondertussen werd ik weer gelikt en deed er iemand een poging in mij te komen. Dat lukte niet, waardoor mijn geile vent het eens voor deed.. Gelukkig ging het daarna zonder pardon. Na een paar stoten kwam je al klaar in je condoom. Ik werd even heerlijk gelikt, en mijn borsten werden ook zeker niet vergeten. Er kwamen steeds meer mannen de darkroom in….

Nadat ik weer een heerlijke tong mocht voelen in mijn natte kutje stootte er nog een heer diep en hard in mij. Ook hij kwam al snel klaar en mijn mannetje stond ontzettend te genieten.
Mijn hoofd leunende op E zijn schouder voelde erg fijn! Ik kon eindelijk mijn nek ook even rust geven, en hij vertelde lieve woordjes in mijn oor. Y kwam op me af, en likte me ontzettend lekker! Haar warme tong voelde heerlijk.. Mijn mannetje verwende mijn borsten, en ondertussen had ik nog 2 stijve palen in mijn handen!

Na een poosje ben ik de sling uit gegaan en is Y erin gaan liggen.
Ze had ontzettend genoten en ik mocht haar ook nog even likken, wat haar volgens mij wel beviel. Ondertussen was het erg druk in de darkroom en heb ik nog wat mannen mogen verwennen.
Toen we allemaal klaar waren, zijn we een sigaret gaan roken.
Daarna hebben mijn man, Y en ik nog even lekker een douche genomen om wat op te frissen na deze geile middag..

Ondanks een man op het forum was het een top middag!

Als je erbij was, horen we graag jou reactie!

Veel kusjes..
Charlotte en Gerard
michel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Top ervaring 9dec

Bericht door michel »

Was er niet bij helaas, wanneer kom je weer.

Wil met jou wel ff spelen, heerlijk verhaal.

xxxxxx Michel,
bert_junior
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Kan me alleen maar aansluiten bij michel, geweldig verslag om te lezen :)

Wanneer komen jullie weer? ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

ja, zo denk ik er ook over zou er graag bij willen zijn volgende keer
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
G&C
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door G&C »

Hmmm, heb ik toch mn best gedaan op het verslag!

Wie weet zien we elkaar nog eens in de EC.

X Char
bert_junior
Leeftijd: 29
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Ik kijk er nu al naar uit ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten