Mijn "All i can fuck" gangbang - Het verslag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Mijn "All i can fuck" gangbang - Het verslag

Bericht door Mila »

We hadden een poll gehouden voor iedereen om te peilen waar iedereen zijn lustgevoelens in kon uiten. Had eigenlijk wel kunnen verwachten dat dit de eerste zou worden “all i can fuck”. Gezien dit de kans zou zijn voor veel mannen om hier aan deel te nemen en ook hun kansen te vergroten. Jammer dat de opkomst wat tegenviel qua aantal mannen. Maar he, qua sex drive, lust en geile momenten absoluut geen gebrek gehad. ;) Maar als ik dan toch een minder puntje mag geven: Het continu gevuld zijn was niet altijd optimaal…maar niets ten nadelen van de bekenden deze waren volop bezig om hier gebruik van te maken en genoten ervan om dit wel voor elkaar te krijgen. Maar het kan natuurlijk niet op 5 á 6 man aankomen om volledig continu vol te gaan. Niet dat ik er 6 gehad heb…ghe ghe…dat zal je wel teruglezen in Fer zijn verslag of in dat van Joey. :o
Ik ben niet van de cijfertjes maar van de geilheid, hete gevoel, en vooral het natte continu dan zit het goed bij mij!

Om terug te komen op de poll: hiervan hebben we alsnog behalve de BIG alles uitgevoerd dus eigenlijk is elke liefhebber aan zijn trekken gekomen. En ook wat betreft de BIG zat het bij sommige ook wel goed hoor ;) ….en ik hou van variatie ben niet een specifieke BIG banger, maar soms zeker aangenaam prettig. :lol: Ben ondertussen de variatie van standjes met verschillende mannen en de stootkracht die sommige in hun hebben heel erg gaan waarderen. Een man met een middelmatige of kleine pik kan ook een behoorlijke kracht uitoefenen en een lekkere techniek hebben ;)

DE MIDDAG:
Fer en ik hadden afgesproken dat ik het EC alleen naar binnen zou gaan, dat om mijn spanning (en die van hem) te versterken. Normaal kom ik altijd met Fer binnen en neemt Fer het woord en stelt ons voor. Niet dat het moet, maar gewoon omdat het kan en het duidelijkheid geeft over de Do’s en Dont’s.
Nu kwam ik het EC alleen binnen en de spanning was bij mij weer aardig te merken, stelde mezelf voor en zoende er een aantal die ik al kende en nieuwe mannen die zich voor wilden stellen. Er waren er ook genoeg die dit niet deden, no hard feelings! Begrijpelijk en het hoeft ook niet, vreemd zijn is ook wel heerlijk geil!! ;)
Toen kwam eigenlijk het moment dat ik de zogezegde do’s en dont’s ging vertellen. Ik stond te trillen als een rietje maar ik moest doorzetten:

“Hi, ik ben Mila :roll: (stamelde ik) en ik vind het geil dat jullie hier allemaal gekomen zijn. Helaas een aantal afmeldingen gehad (waar jullie gelukkig niet bijhoren), hierdoor zijn we met een aantal minder maar dat mag de pret en de geiligheid niet drukken. Ik doe niet aan anaal en hou van humor en geen haantjes gedrag en ik neem de tijd voor alles. Als het dan toch even niet wil lukken kan ik je helpen maar toveren kan ik helaas nog steeds niet op dat vlak. ;) Ik hoop op een zeer geile middag met zijn allen.”

Ik ging me omkleden (met de gedachte pfff…zo dat heb ik gehad )en trok een kittige open gereten catsuit aan die mijn borsten, buik en benen bedekte en niet geheel verkeerd een open kruis wat lekker luchtig was en ook zeer gewenst als je de intentie hebt goed genomen te worden door meerdere mannen….dat gat in de catsuit moest maar goed gebruikt worden en niet alleen die!!! Ik ging voor het bed staan en er kwam al snel een man achter me staan die me betaste en mijn borsten al aardig hard maakte en een die voor het eerst in mijn toen al natte kutje kwam met zijn vingers waarop mijn lichaam begon te kronkelen van geilheid.
Na meerdere aanrakingen en lullen tegen me aan te hebben gehad en vingers in mijn natte kutje te hebben gevoeld was ik wel klaar en was mijn verlangen naar de eerste pik die in me ging komen groot, en ik ging liggen op het bed en er kwam een man achter me zitten waardoor ik tegen hem aan lag werd ik door een ander gelikt. De eerste van de reeks pikken bood zich aan en ik genoot volop bij elke stoot hij gaf.
Er waren een aantal mannen die hun pik aanboden zodat ik hun kon pijpen en hier nam ik gebruik van, geil was ook dat de man achter me dit van heel dichtbij meemaakte en mijn lichaam ook voelde kronkelen en mij kon voelen bij iedere pik die uit me kwam en mij vervolgens tussen de neukbeurten vingerde.
Opeens hoorde ik Fer: “ zo ben je lekker aan het genieten….vind je het geil?” ;)
Hij duwde zijn vingers in mijn kutje waarop mijn gevoel reageerde en het versterkte. Altijd voel ik dat hij het is op de manier waarop hij zijn vingers in me stopt en dat hij me neukt, ons gevoel is heel sterk naar elkaar. Hij maakt al dit mede mogelijk….en niets is mooier dan samen kunnen genieten op dit vlak. :twisted:
Hij heeft bewust op een afstand gestaan om mij te zien genieten van alle geilheid die ik doormaakte om ook zijn fantasie op het voyeurs en sadistisch vlak uitgevoerd te zien worden. Mij met allemaal andere mannen en soms vreemde mannen te zien en mezelf moeten redden hiertussen met een beetje een back up.( thx enjoyer!!)
Wow…..wat waren er weer leuke nieuwe mannen bij die zich lieten gaan…
Het begon wat aftastend, maar door menig “bekenden “ al lekker actief. Deze bekenden moet ik ook echt credits geven, wat kunnen jullie gaan en gaan en doorgaan en doorgaan….alles hebben jullie gegeven om het mij zo moeilijk maar vooral lekker mogelijk te maken.
Doggy genomen te worden is toch wel een favorietje, wat heb ik genoten van al die lekkere pikken in me. Er zat wederom weer een man achter me die enorm hard kon stoten waar ik erg genoot, en draaide me om en kreunde: “Wie ben jij? “ en keek naar achter ..(waarschijnlijk is dit genn4u geweest zoals ik in zijn verslag heb gelezen)
Op een later moment gaf Enjoyer mij een heerlijke vingerbeurt waar ik ohhh zo nat werd en volgens mijn gevoel squirtte ik een aardige waterval uit mijn kutje. pffieeuuw wat een geilheid…
Opeens zag ik ook tussendoor Benno verschijnen die me een heerlijke neuksessie gaf, wat is het toch altijd weer een leuk moment om jou te zien. Je duikt opeens op waardoor je me altijd weer verrast met het feit dat je ook aanwezig bent.
Na een aantal keren aardig hard te zijn gekomen was het tijd voor een welverdiende pauze met het nodige water dat weer aangevuld moest worden. :o

Na mijn pauze had Enjoyer een verrassing meegenomen waar ik gebruik van kon maken als ik dat wilde, dit was een halsband met ketting waar tepelklemmen aanzaten en een leren blinddoek.
Dat wilde ik wel…dus Fer had me geblinddoekt en de halsband aan mijn hals vastgemaakt en op mijn tepels klemmen vastgezet die aan kettingen zaten.
Ik werd op mijn knieén op het bed gezet en aan de stang boven het bed vastgemaakt met de handboeien en kon niets zien hoorde enkel het geluid van de kettingen waar aan werd gezeten om mijn tepels nog harder en pijnlijker te maken. Er kwam echt enorme druk op mijn tepels en borsten te staan en ook kwam Joey voor me staan op het bed zodat ik hem kon zuigen. Hij hield zich vast aan de stang waar ik ook aan hing, hierdoor kreeg ik nog meer druk op mijn polsen te verduren. Ik begon hem te zuigen en iemand kwam achter me zitten die me graag doggy wilde nemen. Dit was echter best wel moeilijk gezien ik behoorlijk hoog hing aan de stang. Achteraf nog nagedacht over het gebeuren maar ik had mijn been moeten optillen of moeten strekken op de stang of op een ander persoon moeten neerleggen of vasthouden. Dan had het makkelijker geweest. Maar wat was het geil….en op z’on moment kon ik echt niet helder nadenken vandaar dat ik er nu pas mee kom ;) Het hele gebeuren was zo geil want ik kon me bijna niet verzetten om iets terug te doen en had geen zicht meer op wie er wat doet. Hoorde tussendoor nog wel een aantal binnenkomen alleen kon ik niet zien wie het waren gezien ik geblinddoekt was. :shock:
Er volgde nog een aantal mannen, waarop ze daarna de stang toch iets naar beneden gingen verhangen zodat ik wat meer naar beneden kon gaan liggen qua diepte met het neuken. Want het lukte bij sommige niet of niet optimaal. Ik was geblinddoekt maar Joey, Joey wat was je weer stout : geen condoom en mij jou laten pijpen…oeii en stiekem inderdaad al eerder…en die slagen kreeg je cadeau. ;) En nu je condoom om, ander pijp ik je niet!!! Ik ging een ander pijpen die klaar stond om zijn heerlijk pik in mijn mond te doen.

Toen ik weer los was kreeg ik de vrijheid en zat op mijn knieën op het bed om doggy geneukt te worden en dat gebeurde. Er kwam een man achter me op zijn knieën met een goeie stijve lul en die kon aardig diep komen en behoorlijk hard stoten nadat Fer had gezegd “je hoeft niet voorzichtig te zijn, ze houdt wel van hard” Deze liet het hem geen 2e keer zeggen…wauw wat een stootkracht en geil gevoel.
Arnhemse teaser was aardig tekeer aan het gaan en hield dit ook verrekte lang vol, ik lag op het bed met mijn benen wijd omhoog die werden vastgehouden door andere mannen. Hij bleef maar gaan en het voelde heel intense en diep, gezien ik op dat moment nog strakker was. Tussendoor werd mijn hoofd ondersteunt door een man die ook nog niet zolang binnen was, erg lief! Hij vroeg wel wie er een condoom had, waarop er 1 antwoordde " in de winkel". Heb nog nooit een moment gehad dat deze winkel zo dichtbij zat waarbij je terrecht kon ;0
Een aantal lekker diep kunnen pijpen die hun heerlijke warme stijve pik aanboden.: )
Voor de mannen die nog wat over hadden waar ze nog van af moesten lag ik gewillig klaar op het bed om hun sperma te ontvangen. Er gingen een aantal om me heen staan en meerdere mannen om me heen zitten die al druk bezig waren om het voor elkaar te krijgen het laatste er ook nog uit te spuiten. En ik was binnen korte tijd bedekt met sperma op mijn buik en borsten. ;) Deze spermadouche was heerlijk en daarna kon ik het lekker over mijn lichaam wrijven ;)
Wow…wat een dag…ik heb weer erg genoten en ben weer heerlijk verzadigd geweest voor even!! Onverzadigbaar klinkt leuk, maar af en toe ben ik best wel verzadigd hoor al is het maar voor korte duur. De dagen daarna kan ik er aardig hard op teren…en ben ik ook aardig schraal van al het keiharde maar oooh zo lekkere gestoot….ahhhhh hmmmm ik krijg best wel weer zin eigenlijk. Is al weer even terug he! ;)

Ik kan helaas niet iedereen benoemen in mijn verslag gezien ik niet alle namen ken, maar weet wel dat ik het waardeer en iedereen heel erg bedankt voor jullie aanwezigheid.
Volgende keer wordt het misschien wel een andere EC-locatie…..wie weet!
We hebben nog genoeg fantasien om uit te voeren. Hoop dat jullie er dan ook weer bij kunnen zijn. Ik sta altijd open voor jullie ideeén en fantasieén, en wie weet kan en ga ik deze wel vervullen!!! :?:
Ben wel weer erg benieuwd wat jullie in je hoofd hebben en lees ze met erg veel plezier en waarschijnlijk geilheid.

Geile groet en kus

Mila
Laatst gewijzigd door Mila op 13 feb 2016 08:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Indo_Bischierig
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Mijn "All i can fuck" gangbang - Het verslag

Bericht door Indo_Bischierig »

Holy shit!!! I can't believe I missed this...
I know I'm not packing a bazooka or a shotgun... (Us Asian have not been blessed with the biggest tools unfortunately, but the good lord did give me an unquenchable taste for pussy and the stamina of a Duracell bunny) and my pistol is always loaded and ready to fire. Would have loved to watch you squeeze my trigger and make me pop all over you...
If you ever feel like inviting a charming friendly guy with a sense of humor... Who also happens to enjoy a great fuck and loves to eat you out... I'm your man :)

Loved reading your post btw!!! In case you didn't notice :)
frankvanwielen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Hoi Mila,
wat een geil verhaal! Graag ben ik bij de volgende GB aanwezig zodat je niet weer moet schrijven: "Jammer dat de opkomst wat tegenviel qua aantal mannen."

Dan lijkt het me geil een lekkere Bukkake te doen. Dus iedereen zijn zaad bewaren en aan het eind van de sessie ga je op je knieen zitten en komen alle mannen om je heen staan. Dan spuiten we je van alle kanten tegelijkertijd onder. Ideetje? Vind je vast geil!

Tot snel!
Frank
Try me, you'll love it! :)
jaygomez
Leeftijd: 27
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door jaygomez »

Mila next time wil ok erbij zij WoW wat een verslag ik ging erop aftrekken zo een mooie dame die door vreemde geneukt wordt WoW nogmaals ik wil er echt bij zijn
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Opeens zag ik ook tussendoor Benno verschijnen die me een heerlijke neuksessie gaf, wat is het toch altijd weer een leuk moment om jou te zien. Je duikt opeens op waardoor je me altijd weer verrast met het feit dat je ook aanwezig bent.
Hahaha, ik ben de pop up neuker. :D :D :D

Ik was helaas wat later, waardoor ik de door Mila beschreven introductie heb gemist. Jammer, want dat klinkt alsof het heel spannend voor je was.
Toen ik binnenkwam lag je al uitgebreid te genieten met een stuk of wat mannen om je heen. Al vrij snel kwam er ruimte vrij aan de kant waar je met je benen wijd lag. Ik greep meteen mijn kans om je eerst even te likken en je daarna lekker te neuken.
Op een gegeven moment wilde ik even stoppen om mijn krachten te sparen. Op dat moment draaide je je om en stak je kontje naar achteren. Ik keek recht in dat prachtige geile kutje. Mmmmm, dacht ik... misschien ga ik toch nog maar even door.
Ik nam je doggystyle en moest vrij snel daarna ontzettend klaarkomen.

Ben daarna nog een flinke tijd gebleven. De sfeer was goed en het ging er heet aan toe. Mila, je bent een topper.
Tot de volgende keer,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
bert_junior
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Ik was zelf wat later binnen, maar WAT EEN TOPDAG! Mila, heerlijk om te zien, nog veel lekkerder om te neuken. En uiteindelijk lekker over je borsten gekomen.
Hopelijk komt er een stevig vervolg ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Pablo2
Leeftijd: 51
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Pablo2 »

Wat een ongelooflijk geil verhaal Mila! Wat ben jij een aantrekkelijke super-erotische vrouw. En wat mij betreft: volgende keer weer graag in Amersfoort. Hoop echt dat ik dan wel kan; zodat je er echt "volcontinu" voor kan gaan
Geile Good looking Gentleman, slank en strak 1.80m, 70 kg, geniet van vrouwelijk genot
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: galuni en 22 gasten