hoi

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
angela100
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

hoi

Bericht door angela100 »

wij stel gisteren avond 8-03-2016 naar cinema geweest.toen we in de winkel liepen waren er nog 2 stelletjes.wij zijn naar de cinema naar binnen gegaan was heelijk relax rustig.ik mij even omgekleed korte rokje kousen laarsen en doorzichtig bh zwart doorschijnend kort bloesje en geen onderbroekje natuurlijk.toen kwamen die twee stelletjes ook binnen hielden hun kleren aan .dus dacht dat ze weer weg gingen.maar even laten begonnen de vrouwen hun man te pijpen lekker geil.wij zijn bios in gegaan rokje omhoog beentjes uit elkaar man begon mij heerlijk te vingeren.al gauw kwam er een mannetje bij begon met mij tieten te spelen en aan mij kale kutje te voelen en te vingeren.toen ging ik gebukt staan en mijn man pijpen.toen werd ik van achter heelijk gevingerd.in tussen kwam ene stel ook in de cinema en ging op het bed liggen begon haar man te pijpen.daarna ben ik in darkroom in sling gaan liggen 2 stelletjes kwamen er ook bij en nog meer mannen.vrouwtjes begonnen heerlijk met mij te spelen werd gevingerd wat voelde dat lekker die vele handen .mijn man begon die vrouw via haar achter kantje stevig te vingeren ze had heerlijk nat kutje ik hoorde aardig gesopt van haar nate kut gingen lekker stevig te keer.en ik werd door 2 mannen stevig in de sling geneukt.daarna nog even in de gynocologen stoel gelegen waar ik gebeft werd en mijn man gepijpt werd in hokje door andere man.het was heerlijk relax en ontspannen avond .wat leuk dat er nog 2 andere stelletjes waren bedankt weer voor lekkere gezellige avond tot volgende keer
angela100
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: hoi

Bericht door angela100 »

volgens mij was dat mijn man die jij hebt gepijpt fijn dat je heb genoten
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten