PPffff, weer beetje bijgekomen van een geweldig gezellige en geile nieuwjaarsreceptie vrijdagavond in amersfoort.
Rond de klok van 19.00 kwamen we een overvolle winkel binnen… was errug druk met mannen, nog wel 1 ander stel, maar voor de rest mannen..mannen en nog eens mannen.
Eerst natuurlijk Jan en de overige gastheren en dame de hand geschud en gezoend.
We hebben eerst maar eens gezellig staan babbelen en een drankje gedaan. Was wel goed geregeld, hapje, drankje, sta tafel..al met al leuk sfeertje.
Ik was gehuld in mijn zwarte korte rokje, blauwe t'shirtje en mijn zwarte korte jasje erop, en laarzen. En natuurlijk slip en bh-loos hihi.. de ogen prikten in mijn lijf hihi...
Maar bij binnenkomst moest ik toch wel even slikken, zoveel mannen daar ging ik me niet in storten. Vooralsnog tenminste niet.
Na verloop van tijd zijn Lee en ik een rondje gaan doen, beetje kijken wat er zoal gebeurde.... niks dus hahaha, en een horde mannen achter ons aan.
Maar weer net zo eruit gelopen...weer een poosje staan babbelen en kennis gemaakt met wat nieuwe mensen, en een tweede poging gewaagd in de bios. Toen zijn we de darkroom ingegaan waar G. met een man stond te vrijen, zij dachten er lekker alleen vanaf te komen, maar nee hoor, achter ons aan weer een horde mannen...maar dit keer gingen Lee en ik met elkaar bezig en binnen no-time voelde ik handen, vingers en tongen op mijn lichaam...mmmm was wel geil om te voelen al die handen in de donkere kamer.
Voor me ging een man staan die bleek gouden handjes te hebben, mijn hemel hij heeft me laten spuiten...keer op keer..en ik kwam heerlijk achter elkaar klaar, dat wondt de mannen natuurlijk erg op en de ene na de andere stond er met een stijve pik in zijn handen.
Maar verder nog niks mee gedaan en om even weer wat lucht te krijgen, want er stonden wel 15-20 mannen om ons heen
zijn we weer de kamer uitgegaan, de winkel weer in en even op adem komen.
Dus terug de winkel in, nog een drankje een beetje kletsen aan de sta-tafel dit keer… en ja daar deed “the chef” een uitspraak waar ik erg aan twijfelde…eerst zien dan geloven zei ik !!!
En toen voor de derde en laatste keer de bios ingegaan, samen met G. hebben we een showtje gegeven op het grote bed, kom op zei ik tegen haar, laten we de mannen even gek maken hiihhi, en wonderwel, nou ja na een opmerking van Lee welliswaar, lieten de mannen ons onze gang gaan... Dank jullie wel daarvoor….Heb aan haar heerlijke tieten gesabbeld en lekker gebeft mmmmm, heerlijk nat geil kutje. Maar toen ging het "fout"... Omdat ik voorovergebogen voor het bed stond..met een mooi uitzicht op mijn kontje en kutje, konden de mannen zich niet langer bedwingen en voelde ik al beffend een paar handen over mijn rug glijden en een paar vingers tussen mijn inmiddels wel zeiknatte lipjes glijden...
mmmm heerlijke combinatie, een kronkelende vrouw onder me, en een paar geile hijgende mannen achter me....jammie!!
Toen verliet G. het matras en daar stond ik als prooi met al die geile mannen om me heen ….
Ik draaide me om en zocht mijn mannetje, een arm om zijn nek een zoen en de veiligheid van zijn aanwezigheid voelde goed aan.
Toen kwam de man met de gouden handjes weer in actie, ik zakte door mijn knieën en hij liet me ongelooflijk lekker spuiten..keer op keer..wat een heerlijk geil gevoel….
Mijn geiligheid steeg ten top en ik wilde natuurlijk ook wel graag zo’n heerlijke stijve paal in mijn natte kutje voelen glijden…nou liefhebbers genoeg dus…
En ik heb me dan ook heerlijk laten nemen door een aantal mannen, sommige zelfs 2x!!
Ben enorm geil gevingerd, veel vocht verloren, maar ook heerlijke pikken in mijn handen gehad en lekker geneukt.
Tot slot , het was bijna tien uur had ik vier mannen om me heen op het bed, eentje die me befte, twee aan elke kant naast me, dus 2 pikken in mijn mond en eentje boven mijn hoofd, met een heerlijke pik in mijn handen.
Ik kronkelde en kreunde van genot, maar was niet de enige, de heren naast me namen het initiatief zichzelf verder af te trekken, dit was mijn kans!!!
Ik trok mijn truitje en rokje uit en toen konden de heren hun volle zakken op me leegspuiten…en ja hoor van de één na de ander voelde ik heerlijk geil en warm zaad over mijn borsten en in mijn gezicht spuiten. vier mannen hebben me daar een enorm lekkere geile spermadouche gegeven…in het volle licht hihi (was inmiddels 22.00 uur….)
Mannen bedankt voor jullie geile inzet en geduld, want het duurde wel even voor ik de moed had om mezelf in de arena van zoveel geile mannen te gooien….
Maar het was geweldig lekker….geil…ontspannen….inspannend….gezellig…kortom enorm genoten.
Geweldig geil, nat van mijn eigen vocht en geil van het sperma van de mannen in combinatie met het transpireren was ik aardig nat... mmmmmmmmmm zoo lekkerrrrrrrrrr..
Nog even een lekkere warme douche genomen, en om water te besparen dat maar samen met de man met de gouden handjes gedaan
En ook Lee heeft weer een super avondje gehad waar hij zijn vrouwtje zo heerlijk zag genieten en de sfeer met zijn grapjes en opmerkingen luchtig en open hield…
We willen alle mensen die deze avond ons en ook anderen hebben laten genieten bedanken voor de manier waarop het ging. Het was een top-avondje.
En de jongeman die zijn kans misliep (helaas-ook voor mij, volgens Lee (dat rottige bekertje ook) zou ik graag nog eens willen treffen, heb alleen geen idee wie je bent !!!
En mede door de fantastische organisatie van het erotic team weer een super avond gehad, bedankt en ga zo door, dan genieten wij verder
Geile kusjes van twee grote genieters
Xxx Sue en Lee
geile nieuwjaarsreceptie ...
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
geile nieuwjaarsreceptie ...
Laatst gewijzigd door Sue en Lee op 09 jan 2011 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: geile nieuwjaarsreceptie ...
wat een lekker verhaal weer
alsof ik gisteren weer opnieuw beleef!!
ik heb ontzettend genoten van al dat moois en lekkers
zo geil om je daar zo te zien genieten en om je daarna lekker in je zeer natte kutje te nemen tot 2 keer toe
gelukkig ook nog in het volle licht over je lekker borsten gespoten en zo waargemaakt wat ik je zei
ik hoop jullie beide nog vaker tegen te komen en verder te gaan waar we gisteren gestopt waren.
wat ik ook al aangaf in een ander topic ,
alle lof gaat uit naar deze super bios
alles was weer goed geregeld met een hapje en een drankje , gezellige Jan die alles in de gaten houd
alles zag er netjes en schoon uit ( zoals altijd trouwens)
er hing een goede en ontspannen sfeer
laten we dit met zin allen zo houden in het komende jaar!
THE CHEF
alsof ik gisteren weer opnieuw beleef!!
ik heb ontzettend genoten van al dat moois en lekkers
zo geil om je daar zo te zien genieten en om je daarna lekker in je zeer natte kutje te nemen tot 2 keer toe
gelukkig ook nog in het volle licht over je lekker borsten gespoten en zo waargemaakt wat ik je zei
ik hoop jullie beide nog vaker tegen te komen en verder te gaan waar we gisteren gestopt waren.
wat ik ook al aangaf in een ander topic ,
alle lof gaat uit naar deze super bios
alles was weer goed geregeld met een hapje en een drankje , gezellige Jan die alles in de gaten houd
alles zag er netjes en schoon uit ( zoals altijd trouwens)
er hing een goede en ontspannen sfeer
laten we dit met zin allen zo houden in het komende jaar!
THE CHEF
29 jaar en op zoek naar spanning
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Weer een lekker geil verhaal weer van Sue. Elke keer is het weer opwindend om het verslag te lezen. Helaas kon ik niet op de nieuwjaarsborrel zijn vanwege een veel minder geile borrel van mijn werk. Hoop dit jaar jullie een keer te ontmoeten en lekker van Sue te mogen genieten en haar spuitend klaar te zien komen, vind ik ontzettend geil gezicht.
cd's

cd's
-
- Leeftijd: 46
- Contacteer:
HE
Heb ik het gemist zeg!
Maar kon ook niet,,,was nog niet helemaal in orde - ziek geweest laatste week van 2010 tot 5 januari. En kon natuurlijk niet maken om de andere misschien ook aan te steken, vooral Sue.
Maar zo te horen heb ik heel wat gemist!
Dan maar de volgende keer...
Gr en Geile XXX
Mario

Heb ik het gemist zeg!
Maar kon ook niet,,,was nog niet helemaal in orde - ziek geweest laatste week van 2010 tot 5 januari. En kon natuurlijk niet maken om de andere misschien ook aan te steken, vooral Sue.
Maar zo te horen heb ik heel wat gemist!
Dan maar de volgende keer...
Gr en Geile XXX
Mario
-
- Leeftijd: 54
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hoi Sue en Lee,
Het was weer fantastisch vrijdag en ik heb van het aanblik genoten. Maar dat niet alleen. Ik was samen met G als eerste in de darkroom lekker aan het opwarmen toen jullie met het hele gevolg binnen kwamen. Nou weet ik uit ervaring dat G zeer de moeite waard is en op sexueel gebied wel 20 jaar jonger is dan zij misschien in werkelijkheid is, maar ik weet ook dat G het niet zo op massale drukte heeft. Daarom hebben wij dan ook even lekker positie gekozen in het donkere hoekje. Geweldig hoe jullie dit al snel door hadden en vervolgens aan de gang zijn gegaan en alle aandacht van de aanwezige heren op jullie gericht wisten te houden. Hierdoor konden G en ik heerlijk van elkaar genieten met al die opwindende geluiden achter ons. Dit is zeer goed bevallen en ik geloof zeker dat G hier net zo van genoten heeft als ik. Het was in ieder geval even heftig en heerlijk klaarkomen met z'n 2-tjes. Daarna even weer afkoelen met een drankje en vervolgens hoorde ik dat Sue G had uitgenodigd om samen even de boel op te warmen. Dat had ik G nog nooit eerder zien doen, maar het was alsof jullie dit iedere week hadden geoefend. Heerlijk om te zien. Hierna werd het inderdaad nog een heftig slot van de avond en werden beide dames nog eens extra goed verwend. Ik heb ervan genoten in ieder geval. Wie weet tot snel weer.
Paul
Het was weer fantastisch vrijdag en ik heb van het aanblik genoten. Maar dat niet alleen. Ik was samen met G als eerste in de darkroom lekker aan het opwarmen toen jullie met het hele gevolg binnen kwamen. Nou weet ik uit ervaring dat G zeer de moeite waard is en op sexueel gebied wel 20 jaar jonger is dan zij misschien in werkelijkheid is, maar ik weet ook dat G het niet zo op massale drukte heeft. Daarom hebben wij dan ook even lekker positie gekozen in het donkere hoekje. Geweldig hoe jullie dit al snel door hadden en vervolgens aan de gang zijn gegaan en alle aandacht van de aanwezige heren op jullie gericht wisten te houden. Hierdoor konden G en ik heerlijk van elkaar genieten met al die opwindende geluiden achter ons. Dit is zeer goed bevallen en ik geloof zeker dat G hier net zo van genoten heeft als ik. Het was in ieder geval even heftig en heerlijk klaarkomen met z'n 2-tjes. Daarna even weer afkoelen met een drankje en vervolgens hoorde ik dat Sue G had uitgenodigd om samen even de boel op te warmen. Dat had ik G nog nooit eerder zien doen, maar het was alsof jullie dit iedere week hadden geoefend. Heerlijk om te zien. Hierna werd het inderdaad nog een heftig slot van de avond en werden beide dames nog eens extra goed verwend. Ik heb ervan genoten in ieder geval. Wie weet tot snel weer.
Paul
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 27
- Contacteer:
Hey sue en lee, het was zeker een geweldige dagje, ik kwam ongeveer 20.00 binnen en er waren zeker 20 mannen toen, ik zag alleen jullie pas toen iedereen opeens naar de darkroom ging en ik had zoiets van wat is daar nou zo interessants. Ik zag toen sue en wist gelijk waarom iedereen daar was. Nadat je helemaal gek was geworden van al het klaarkomen ging je weg en kwam je later terug om op het bed een leuk showtje te geven waar ik helemaal geil van werd, uiteindelijk heb ik je te pakken gekregen
.Ik heb lekker kunnen genieten van je kletsnatte kutje door je te vingeren en begon je daarna te neuken, helaas kwam bijna klaar dus ging ik snel een pauze nemen en ging Sue verder met de andere heren pijpen, en toen zag ik dat niemand aandacht bestede aan je kletsnatte kutje dat vond ik heel erg zonde en begon ik haar dus te beffen. Op het laatst toen het al 10 uur was, (het duurde te kort naar mijn mening) spoot iedereen op je lekkere tieten en niemand weer die aandacht bestede aan je geile natte kutje dus ik deed mijn ding maar weer en begon je weer te beffen en helaas toen was het voorbij, 10 uur en iedereen ging weg, dus na aangekleed en iedereen gedag gezegd te hebben te hebben ben ik ook maar weg gegaan.
Ik vond het een heel goed begin van het nieuwe jaar, hartstikke bedankt en hopelijk treffen we elkaar nog eens dit keer met misschien meer tijd ;P

Ik vond het een heel goed begin van het nieuwe jaar, hartstikke bedankt en hopelijk treffen we elkaar nog eens dit keer met misschien meer tijd ;P
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten