Het was verrukkelijk 16-8

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Pleasuretown
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Het was verrukkelijk 16-8

Bericht door Pleasuretown »

Wat een super leuk geil verslag! Bedankt voor t delen en mooi te lezen dat je het goed
Naar je zin hebt gehad! Zo te lezen heb ik een paar leuke momenten gemist volgende keer maar op tijd komen. ;) :shock: :D
Uschi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Mooi verslag, ik heb heel wat gemist zie ik
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Mmm, wat ben je toch een lekkertje, Mimi :) Leuk om je eindelijk te ontmoeten. Ook leuk dat je van die creatieve ideeen hebt ;)
Heerlijk van jou en M. genoten.

Het is een poos geleden dat ik zoveel gespoten heb.
(Tip voor de mannen: ik heb zelf ondervonden dat je niet in de vuurlijn moet gaan staan tijdens een bukkake :lol: )

Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Hou Hem Hoog
Leeftijd: 31
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Hou Hem Hoog »

Whaha Eddie, ik zeg het meestal ook als ik moet spuiten en neem dan een goede positie in, zoals gisteren ook weer mijn volle lading van 1 week opgespaard netjes over Mimi haar hele lichaam heen :P maarja soms gebeurd weleens dat er wat naast word gespoten hehe

Was dit keer helaas wat kort met Mimi want het feestje begon blijkbaar iets eerder dan was gepland maar dat kon de pret niet drukken vond het weer megageil!! :D

Groetjesss
leukstebuurman
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Ben blij dat ik aan dit heerlijke spel heb mogen deelnemen.
Het was een super geile middag met leuke mensen.

Tnx allemaal
Loodgieter
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Half juli had ik contact met Mimi
Ze vroeg waarom ze m'n naam zo vaak tegenkwam op het forum.
Ik vertelde haar , dat ik wel eens wat regelde voor dames en stellen , die wat extra actieve mannen erbij wilde hebben.
En dat er bij die dames heel wat bij zitten die bi zijn.
Daar had ze wel interesse in.
Ik zei , als je me eens nodig hebt , hoor ik het wel.
Een paar dagen later weer een berichtje van haar.
Dat ze wel interesse had , maar ze ging eerst met vakantie
Ik zei dat ik zelf ook met vakantie ging naar Potugal , en dat ik half augustus weer terug was.
Ik had een nieuwe dame van 46 jaar , Fleur , lang zwart haar , mooi slank en bi.
Ik gaf haar email , en zei neem maar contact met haar op .
Ze heeft de zelfde behoeften als jij , misschien leuk voor in een hotel samen een keer.
Ze hadden al snel contact en het klikte.
Krijg ik in Potugal een berichtje van Fleur ,
Je raad nooit wat ik vanmiddag gedaan heb.
Dus ik stuurde terug , ik denk dat je vanmiddag de heg geknipt hebt .
Nee zei ze ik heb met Mimi afgesproken in de EC Amersfoort.
Het was fantastisch zei ze , we hebben samen heerlijk gevreeën , en zijn ook nog met een paar mannen bezig geweest.
Ik vond dat van Fleur wel heel stoer , want ze was er nog nooit geweest.

Van Mimi kreeg ik een berichtje dat ze Fleur een hele lekkere dame vond , en dat er zeker een vervolg zou komen.
Ze wilde dat ik een middag voor haar zou regelen en zei dat ze de 16e tijd had.
Ik zei dat is goed , om 1 uur in EC , in de ruimte tussen de 2 cinema's , zwarte kousen met jarretel en een zwarte cubloze bh aan .
Ik nam met haar door , hoe ze het hebben wilde .
Ik had 10 mooie actieve mannen en 2 stellen met bi dames uitgenodigd.
Een paar dagen voor de 16e stuurde ze regelmatig berichtjes , dat ze het zo spannend vond , en vreselijk opgewonden was.
De 15e was ik om tegen 1 uur in EC , snel even gedoucht , tijdens het douchen zag ik haar al binnen komen
Een mooie lange blonde dame , ze stelde zich voor zag ik aan cbr motorstel , en aan een paar mannen.
Ik droogde me af , stelde me voor aan Mimi , en nam haar mee naar de ruimte tussen de cinema's
Ik riep Benno even mee , om haar spullen even aan te pakken , om op te bergen in haar kluisje.
Het zwarte jurkje ging uit , en daar stond Mimi , in zwarte kousen , jarretels en een cubloze bh
Waar een prachtig stel borsten op stonden.
Ik deed ze de handboeien om , de collar om haar nek met de ketting eraan ,
Gaat het vroeg ik haar , ik kan niet zeggen zei ze ik ben zo opgewonden.
Ik sprak met haar een stopwoord af , als het genoeg was.
Ik deed de stoffen kap over haar hooft , en nam haar mee op haar hoge hakken , naar de ruimte met het grote bed.
Zette haar met haar rug tegen het houten rek , en bond haar handen vast boven haar aan het rek.
Vroeg wat ze kwam doen in de EC.
Ze wilde gebruikt worden , en was heel erg geil.
Ik heb haar eerst even laten staan zo , zo dat iedereen kon genieten van deze mooie blonde lange dame met dit super mooie lichaam en die mooie grote borsten.
Toen gaf ik het sein aan Dame M dat ze met haar mocht spelen.
De mannen moesten nog even toekijken.
Ik zette 2 klemmen op haar tepels , en het kettinkje wat er tussen hing stopte ik tussen haar tanden.
Hooft omhoog , ze deed het braaf , en haar borsten gingen mee Nasr boven haar tepels lang uitgerekt.
Na een tijdje mochten de mannen met haar spelen , ze kreunde en geilde aan het rek.
Ik maakte haar los , en zette haar op haar knieën .
De mannen stonden klaar met hun stijve pikken
Ze pijpte ze om de beurt , tot diep in haar keel , af en toe liet ze heerlijk het slijm uit haar mond lopen.
Ik zette haar staand tegen het bed en duwde haar voorover.
M van cbr motorstel , ging voor haar op het bed liggen zodat Mimi haar kutje kon likken.
Benno stond achter haar en neukte haar als eerste , hij kon er maar net bij
Door haar lange benen en de hoge hakken die ze aanhad.
Jack nam het over van Benno en Eddy stond al klaar.
Af en toe stopte ze met likken , omdat ze klaarkwam.
Ik vroeg haar of ze de kap al af wilde , graag zei ze.
Ik deed de kap af , haar zwarte opgemaakte ogen waren doorgelopen , door het diepe pijpen wat ze gedaan had.
Ze pijpte m'n pik keihard , ik ging op bed liggen en zei klim er maar eens op.
Rechtop ging ze boven op m'n pik zitten , en begon als een Amazone te rijden , haar borsten dansend op en neer.
Benno smeerde wat glijmiddel op haar sterretje , en probeerde haar in haar kont te neuken.
Het lukte Benno even niet , Jack kroop achter haar en duwde hem langzaam naar binnen.
Aan haar reactie zag ik dat het gevoelig was.
Jack deed even rustig tot ze gewend was , aan de pik in haar kont.
Toen verhoogde hij het tempo , en Mimi genoot , heerlijk dat geluid dat ze maakt als ze geniet.
De mannen klommen 1 voor 1 op het bed om zich te laten pijpen door Mimi , of haar in haar kontje te neuken
Ze hoefde geen pauze , ze hoefde niets te drinken , pik wilde ze in al haar gaatjes , en genieten.
Maar goed dat ik goeie neukers uitgenodigd heb dacht ik.
Dit sletje kan wat aan.
Ze wilde even op haar rug liggen , met haar hooft over de rand , gelijk weer een pik in haar mond.
Ik stak twee vingers in haar kutje , en binnen de korste keren spoot ze de stralen uit haar kutje.
Kom zei ik mee naar de sling , ik pakte de ketting en nam haar mee , iemand kwam met een beker water , en ze nam een paar slokjes ervan.
Ik sta te wankelen op m'n benen zei ze me.
Wil je in de sling , ja graag zei ze.
Haar benen in de beugels , en de eerste neukers stonden al weer klaar.
Hou hem hoog , Plaesertown , de leukste buurman , ron 77 , Benno , Jack en nog meer hebben meer dan hun best gedaan om haar te laten genieten.
Haar G spotje werd bewerkt , en ze spoot de darkroom heerlijk onder.
Toen wilde ze even rust.
Ik nam haar mee aan de ketting en zette haar weer vast aan het rek in de grote ruimte.
Eddy deed wat water in z'n mond , en gaf het sletje zo te drinken.
Niemand mag nu aan haar komen zei ik , ze heeft even rust nodig , en ik ga even dweilen on de darkroom.
Toen ik terug kwam stond ze daar nog aan het rek.
Ik heb haar los gemaakt en zei ga maar naar dame M , ze kropen samen op het bed , en Mimi likte haar kutje
De mannen mochten alleen kijken , ze rolden over elkaar heen kusten elkaar en genoten.
Wat een heerlijk schouwspel , 2 van die mooie dames op het zwarte laken.
Daarna is Mimi weer boven op mij komen zitten en hebben we de DP nog eens over gedaan.
Inmiddels was het 3 uur geweest , tijd voor de Bukake zei ik ,
Voor de douche op haar knieën gezet , hooft achterover , 10 man eromheen
Het mag overal op behalve in haar haren.
Ze was zo geil , ze keek naar al die rukkende mannen , deed haar mond open , en liet de mannen spuiten
Wat in haar mond kwam , liet ze er weer uitlopen over haar kin zo over haar borsten
Ze was een sperma sletje , overal zat het , behalve in haar haar.
Wat een geil gezicht.
Daarna de douche in , lady M er snel achteraan , na 10 minuten kroop Pleasuretown erbij
En 5 minuten later ben ik ook erbij gekropen en gaan douchen.
We hebben nog gezellig nagepraat en zijn toen naar huis gegaan.

Mimi bedankt voor deze geile middag.
Cbr motorstel , fijn dat jullie er bij waren.
Alle mannen bedankt dat jullie tijd vrij gemaakt hebben voor deze dame.
Patricia bedankt
Laatst gewijzigd door Loodgieter op 19 aug 2016 06:54, 4 keer totaal gewijzigd.
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Nog geen tijd gehad voor een verslag, maar gelukkig zijn er genoeg anderen die verslag doen van deze heerlijke middag.
Loodgieter,leuk dat jij weer eens uitgebreid schrijft. Vind het altijd leuk om jouw verslagen te lezen.
Mimi, je bent heerlijk!! Hopelijk tot gauw
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Flex Black
Leeftijd: 34
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Flex Black »

Eddie ik heb je een pb gestuurd reageer je ff?
Anallover
Leeftijd: 21
Contacteer:

Bericht door Anallover »

Zo,

Dat klinkt als een erg geslaagde middag!

Ik heb mimi zelf ook al een keer mogen meemaken, en naar mijn mening is zij de koningin van de EC! :D
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik was erg benieuwd naar Mimi, want ik had al erg veel over haar gehoord. Dus toen loodgieter me een bericht stuurde dat hij wat mannen zocht om haar op dinsdag de 16e te komen neuken zorgde ik dat ik er goed op tijd was.
Maar goed ook want Mimi kwam al eerder dan gepland. CBR was er ook al en Loodgieter, Bert, Eddie, Jack en nog een paar waren er al vroeg bij. Ik ging met loodgieter mee naar de tussenruimte waar hij Mimi polsboeien, een halsband met riem en een hoofdkap op gaf. Hij kneep alvast even in haar tepels. Mimi was zo opgewonden over wat er te gebeuren stond, dat ze meteen kreunend reageerde.

Ook toen M van CBR haar even later (toen ze aan het wandrek vastgeketend zat) begon te strelen, zag je dat haar hele lijf sidderde van opwinding. M likte haar kutje en ik vroeg of het Mimi een lekker kutje had. M stond op om mij te laten proeven. Dus ik op mijn knieën om haar te likken, eerst alleen met mijn tong, daarna met 1 en toen 2 vingers. Inderdaad een heerlijk kutje. Daarna werd Mini losgemaakt en ging ze M's kutje likken op het bed. Met haar prachtige kontje naar achter stond Mimi gebogen over het bed heen. Ik had de eer om haar als eerste te neuken. Velen zouden volgen...

Loodgieter nodigde mij uit om te helpen met een dp, maar helaas weigerde mijn pik op dat moment even mee te werken. Dus nam Jack het over. Mijn God, wat kan die vent tekeer gaan. Als Jack begint te neuken is het net een machine. Ter plekke bedacht ik dat hij zich beter Jackhammer kan noemen.

De sfeer onderling was erg goed en iedereen gunde elkaar de ruimte. Samen zorgde we ervoor dat Mimi's kutje vrijwel continue gevuld bleef. Ook Hou Hem Hoog, Deleukstebuurman, Pleasuretown en nog een paar mannen hielpen allemaal mee. Ik denk dat ik zelf zeker een keer of 8 aan de beurt ben geweest. En dan heb ik ook nog heerlijk met M gevreeën.

In de sling werd Mimi heerlijk aan het spuiten gebracht. Wat ik heel geil vond was om meteen na zo'n waterval mijn pik in haar soppende kutje te steken en haar te neuken waarbij de spetters om mijn oren vlogen.
Op het bed wilde Mimi ook nog wel gefist worden. Loodgieter het eerst maar zijn handen bleken te groot. Die van mij zijn wat kleiner, dus ik ging het proberen. Eerste keer voor mij. Het viel niet mee om mijn hele hand erin te krijgen en dan voorzichtig een vuist te maken, maar geil was het zeker. Mimi vond het wel wat heftig, dus echt lang heeft het niet geduurd. Daarna heb ik haar nog een keer geneukt, waarbij zij haar bekken helemaal los liet komen van het bed. Ik hield haar bij haar heupen en billen vast. Het was net acrobatiek.

Na bijna 2 en een half uur neukplezier sloten we het festijn af met een spermadouche. Mimi ging op haar knieën zitten met haar gezicht omhoog en haar mond open. Wij gingen er omheen staan. Ik stond a al het heerlijks wat ik net had meegemaakt volledig op springen en spoot als eerste. Het ging zo hard dat een deel over Mimi heen schoot tegen Eddie aan, die (zoals hij zelf al opmerkte) direct in de vuurlinie stond. Mimi liet alles over zich heen komen, zoals dat heet.

Een fijne eerste kennismaking met Mimi. Ik hoop je nog vaker tegen te komen en met je te genieten.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten