Heftige zaterdagmiddag 20-08-2016

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
B_Lucas
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Heftige zaterdagmiddag 20-08-2016

Bericht door B_Lucas »

Wow, wat een heerlijke vrouw was dat die zaterdagmiddag zo lekker tekeer ging in de EC Amersfoort. Prachtig lichaam, mooie borsten, stralende ogen en weelderig blond haar. Ik weet niet hoe ze heet, maar ze zag er geweldig uit. Helaas ben ik te oud om voor haar interesssant te zijn, maar ik mocht wel even haar tepels verwennen. :D
Ik kwam zo rond twee uur binnen en toen was ze met twee mannen bezig in de hetero-bios. Ze werd gelikt door de één en pijpte de ander. Daarna werd ze op allerlei manieren afwisselend door allerlei mannen lekker geneukt. Ze ging naar de darkroom (met de sling) en ging daarin lekker soppen. Je hoorde het klotsen. Tegen die tijd was ik zelf zo geil dat ik mij klaar heb laten pijpen in een gloryhole. Ach, of je nou door een man of een vrouw gepijpt wordt in een gloryhole. Dat zie je dan toch niet. Ik kwam wel lekker spuitend klaar met in mijn gedachten de beelden van de blonde diva.
Bedankt voor die fantasie (en ook voor de vrijwillige homo die mij klaarpijpte, natuurlijk).
B_Lucas
Geaardheid: bi
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Heftige zaterdagmiddag 20-08-2016

Bericht door B_Lucas »

Nu ik de andere berichten even wat beter gelezen heb, denk ik dat Mimi het lekker ding was. Alleen zie ik bij haar leeftijd staan dat ze 42 en dat kan dan weer niet kloppen, want deze vrouw was veel jonger, zo rond de dertig schat ik.
Loodgieter
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Heftige zaterdagmiddag 20-08-2016

Bericht door Loodgieter »

Mooi compliment voor mimi.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten