Wow, drie dames in de cinema vanmiddag. Een bleef slechts een half uurtje, maar elke seconde was fantastisch. Jong, blond, slank, prachtige borsten en piercings op alle plekken die je wil. Samen met haar vriend ging ze naakt, behoudens haar hoge hakken, de darkroom in, waar ze hem heerlijk afzoog, terwijl meerdere mannen toekeken.
Daarna naar het grote matras waar ze hem verder pijpte. Uiteindelijk lag ze op haar rug, de pik van haar vriend in haar mond. Een van de aanwezigen mocht haar toen neuken in haar strakke natte gepiercte kutje. Een fantastisch gezicht. Beide mannen kwamen klaar en vervolgens verdween het stel weer. Echt een schandalig lekker schouwspel....
Droomvrouw, ze was er vandaag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Droomvrouw, ze was er vandaag
Was een stel waar ik contact me had gehad en die wilde wel een keer komen kijken, Het is inderdaad een bloed mooie vrouw. Maar helaas konden de mannen hun niet even de rust gunnen om op te warmen, en zijn ze al snel weer vertrokken.
Ik wil de heren nogmaals vragen, wanneer er een stel komt geef ze even de ruimte en vlieg niet als bijen op een honingpot, wat daarmee bereik je een averechts effect met als gevolg dat een bloedmooi stel heel snel weer is gegaan.
Hopelijk krijg ik weer contact met ze om ze weer een keer uit te nodigen.
Mr Marcel
Ik wil de heren nogmaals vragen, wanneer er een stel komt geef ze even de ruimte en vlieg niet als bijen op een honingpot, wat daarmee bereik je een averechts effect met als gevolg dat een bloedmooi stel heel snel weer is gegaan.
Hopelijk krijg ik weer contact met ze om ze weer een keer uit te nodigen.
Mr Marcel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten