Mijn eerste bezoek vanmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Mijn eerste bezoek vanmiddag

Bericht door Isa »

Vandaag was ik heel even, voor het eerst, in de bioscoop van Amersfoort. Waanzinnig spannend om daar alleen binnen te stappen zonder te weten wat ik precies zou aantreffen. Maar ik was bloedgeil en de hitte van de zon maakte dat alleen maar erger. Dus in mijn rokje en niemandalletje zonder ondergoed aan naar binnen gestapt. Ik kreeg een rondleiding en ben daarna tussen de heren op de bank gaan zitten. Beetje aan de sfeer en omgeving wennen en aan de mannen die daar in verwachtingsvolle staat aanwezig waren. Ik was blij dat ik niet de enige dame was, dat gaf een beter gevoel. Maar eerlijk is eerlijk....de mannen waren echte heren, die netjes wachten op mijn seintje dat er wat kon gebeuren. Ondanks mijn zenuwen was ik nog steeds bloedgeil en voelde ik dat mijn kutje nat was dus ik vroeg wie van de heren iets wilde doen. Mijn rok ging omhoog, mijn shirtje naar beneden en 1 van de heren ging met zijn vingers over mijn kutje. Die vingers gleden direct door naar binnen en ik werd heerlijk gevingerd en gebeft terwijl anderen met mijn tieten speelde. Mijn hand werd geleid naar een stevige pik en daar ben ik aan gaan trekken. Mijn aandacht ging helemaal uit naar mijn eigen genot want binnen no time was ik zo goed als klaargekomen. En toen werd het wat te veel, ik moest echt even bijkomen maar de heren waren geloof ik ook erg warm geworden en hadden moeite met afstand nemen. Al die aandacht en de grote getalen hete mensen zo dichtbij waren wat overweldigend en ik ben weggegaan. Ik heb het al eens gelezen op het forum, een tip om mensen ( vrouwen)wat meer ruimte en tijd te geven zodat je er uiteindelijk meer plezier aan beleefd. Dat was vandaag waarschijnlijk ook zo geweest. Met wat meer ruimte was ik denk ik ook nog wat langer gebleven en had ik nog wel wat willen ondernemen met een paar van de heren. Maar goed, ik kom vast nog wel eens langs in een geile bui en weet nu wat ik kan verwachten.
Brian_bi
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Mijn eerste bezoek vanmiddag

Bericht door Brian_bi »

Isa, het was kort maar erg geil. Het gedeelte bij de bank waar je zat is soms al wat krap, laat staan met deze temperaturen, dus dat het wat vol was heb je helemaal gelijk in. Dat is ook de reden waarom ik je slechts van een afstandje heb kunnen bekijken, voor mannen is het soms ook te druk.
Al met al haal ik uit je verslag dat je toch genoten hebt ondanks het korte bezoek, en dat is het belangrijkste.

Hopelijk treffen we elkaar nog eens als het iets minder druk is en wordt je dan wat meer ruimte gegeven.
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hallo Isa,
Hierbij het verslag dat ik gisteren plaatste onder een ander onderwerp. Ik dacht dus echt dat jij de vrouw van het stel was dat had aangekondigd te komen. Blijkt dus niet zo te zijn. En dat stel is helemaal niet geweest.
Het verklaart wel waarom het zo druk was. Een oproep op het forum zorgt altijd voor een grote opkomst.
Mocht je een keer een rustiger bezoek willen hebben dan ga ik graag met je mee :)
Kus,
Benno
Benno schreef:Helemaal zeker weten doen we het niet, want er stond aangekondigd dat er een stel zou komen, maar om ongeveer half 3 sta ik met Loodgieter en Bert te kletsen bij de ingang van de EC als er een mooie vrouw met een zwart zomerjurkje en donker lang haar binnen komt lopen. We vermoeden dat zij het is, van de oproep. Ik zie dat ze naar de balie loopt en dat Patricia met haar mee de EC ingaat om haar een rondleiding te geven. Als Patricia terug is gaan wij ook naar binnen.

Eenmaal binnen is de mooie donkerharige vrouw nergens te bekennen. Ik doe toch mijn kleren in de locker en wacht rustig af. Even later komt ze uit de WC. We begroeten haar en ik vraag of ze alleen is. Ja, dat is ze. "Wat stoer", zeg ik. Ze gaat op de bank zitten. Loodgieter zegt: "En dat met al die enge mannen". Ze lacht erom en zegt dat ze het niet eng vindt, maar helemaal op haar gemak is ze toch niet... of is het slechts de opwinding. Het grootste deel van de mannen om haar heen is geheel of gedeeltelijk ontkleed en er bevinden zich stijve pikken op grijpafstand.

Ik ga tegenover haar op het bed zitten om haar eens goed te bekijken. Dan zegt ze: "Misschien zijn er wel enge mannen die wat met me willen doen". Dat lijkt me een erg duidelijke hint. "Dat willen we zeker", zeg ik en ga op de leuning van de bank zitten en begin haar te strelen. Ik streel haar benen die onder haar jurkje uitsteken. Ze trekt zelf het jurkje wat verder omhoog en zo zien we dat ze geen slipje draagt. Ze heeft een smal streepje haar boven haar kutje, iets waar ik erg van hou. Andere mannen komen erbij , waaronder Kabloemba, Gerry, Loodgieter en Bert.

Ik streel haar buik en dan het gebied rondom haar kutje. Ik word onweerstaanbaar aangetrokken door dat lichtbehaarde kutje. Ik moet er gewoon aan voelen. Zodra ik haar daar aanraak doet ze haar benen wat meer van elkaar, zodat ik er goed bij kan. Voorzichtig ga ik langs het streepje haar naar beneden en laat een vinger tussen haar lipjes verdwijnen. Ze voelt erg nat en glibberig. Ik zeg tegen de anderen: "Ze is al helemaal geil". En dat is ze ook echt. Waarschijnlijk door de opwinding van helemaal alleen tussen al die naakte mannen.
Ze reageert meteen als ik met een van haar eigen kutje glibberige vinger haar clitje aanraak. Terwijl ze door diverse mannen wordt betast, ga ik naar beneden om haar te likken. Er is niet veel plaats, maar het lukt me net om tussen haar benen plaats te nemen en om haar lekker te beffen met twee vingers in haar gladde kutje. Het duurt niet lang voordat ze zo heftig klaarkomt dat ze mijn hoofd bijna afknelt.

Hierna vraagt ze om een bekertje water en dat ga ik natuurlijk voor haar halen. Bert neemt snel mijn plek over, want die houdt ook zo vreselijk veel van beffen. Ik zie mannen aan haar mooie ronde tieten zuigen en in beide handen heeft ze een pik.
Toch begint de spanning haar nu teveel te worden. Terwijl er meerder mannen klaar staan om haar te neuken (ik zelf hoor daar zeker bij!), besluit deze prachtige, geile dame dat het even genoeg is geweest. Ze gaat naar het toilet en daarna vertrekt ze.
Jammer maar helaas. Hopelijk tot een volgende keer.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Isa
Contacteer:

Bericht door Isa »

Het zal zo geweest moeten zijn, een oproep van een geil stel en ik die precies dan binnen loopt. Was dat stel er ook maar geweest denk ik nu hihi. Voor een kennismaking met Amersfoort was het een geslaagd moment. Het geeft me genoeg om door te fantaseren voor een volgende keer. En de volgende keer ben ik beter voorbereid en zal ik niet direct na het klaarkomen weg hollen :P . Leuk om jou verslag te lezen Benno, maakt mij ook vandaag weer erg geil
Dave is oke
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Benno en Lisa,

Leuk en lekker spannend en om jullie verslagen te lezen.

Zo zie je maar weer spontane gezelligheid is altijd perfect voor een geile middag.

Benno, ga je zeker snel weer zien, kon vorige week niet ivm werk.
Lida, hoop je een keer te ontmoeten....

Groeten Dave
Dave is oke
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Sorry voor de type fout Isa.

Groeten

Dave
Robert65
Geaardheid: bi
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door Robert65 »

Mooie verhalen, maar de boodschap is volgens mij dat er teveel druk ontstaan is voor iemand die voor de eerste keer komt. Jammer dat het opdringerig overkwam. Heren.... :?
Loodgieter
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Het viel wel mee hoor Robert.

Isa was binnen , en er was een man of 5 in de grote ruimte.
De sfeer was ontspannen.
En er was gewoon een gezellig gesprek met Isa .
Er werd koffie gedronken , en gevraagd aan haar of ze ook wilde.
Niemand was opdringerig , of zat aan haar.
Ze zat gezellig op de bank.
Ik zei , zo jij bent niet bang om hier te komen met al die enge mannen.
Nee zei ze , maar zou een van die enge mannen iets met me willen doen.
Benno offerde zich op , ze maakte zelf haar borsten blood
2 mannen masseerde haar borsten , en Benno likte haar kutje.
Ik pakte haar hand , en bracht die naar m'n pik.
Ze rukte eraan , of dat ze hem nooit meer los wilde laten.
Toen kwam ze klaar , en haar geiligheid die haar helemaal in EC gebracht had was toen even over.
4 mannen stonden rond om haar heen , ze blies een keer , mag ik een beetje water vroeg ze
Benno haalde het , ze dronk het op en zei.
Ik ga , het wordt me even te veel.

Ik heb haar nog m'n mail adres gegeven.
En s avonds stuurde ze me.
Ik zat nog niet in de auto , of ik had al spijt dat ik weggegaan was.

Deze dame heeft van de cinema geproeft , en komt zeker terug.

De heren hebben zich keurig gedragen , maar zo n eerste keer is best spannend als dame alleen naar de EC.
Gr. Loodgieter.
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hahaha, wat een opoffering :D :D :D
Het was bepaald geen straf...
Loodgieter schreef: Benno offerde zich op , ze maakte zelf haar borsten bloot
2 mannen masseerde haar borsten , en Benno likte haar kutje.
Ik pakte haar hand , en bracht die naar m'n pik.
Ze rukte eraan , of dat ze hem nooit meer los wilde laten.
Toen kwam ze klaar .
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Isa
Contacteer:

Bericht door Isa »

Heerlijk wat een bericht teweeg kan brengen en hoe realistisch de heren over kunnen brengen hoe de middag was. Je zal er bij geweest moeten zijn om te weten dat ik er absoluut van heb genoten. Hoe kan een meisje zich anders helemaal overgeven en klaarkomen. Ik begon mijn verhaal al met " eerlijk is eerlijk...de mannen gedroegen zich als heren" . Het waren er gewoon gelijk zo veel en ik was uiteraard best gespannen en opgewonden over mijn eerste bezoek en dan ook nog eens alleen. Wat ook weer mijn keus is want ik hou wel van een beetje spanning. Als al die heren mij alleen op de bank hadden laten zitten en zelf ergens een filmpje gingen kijken....nou dan was het pas echt tegen gevallen. Het is heerlijk om te merken en te zien dat de heren geil worden van mij, dat ik merk dat ze mij het liefst allemaal zouden likken, vingeren, raken, neuken. Dat ze zo geil worden dat het verstand uit gaat en de lust het overneemt. Dat is toch waar het om gaat als je op zaterdagmiddag de bioscoop in loopt. En dat is waar ik over blijf fantaseren en inderdaad zeker nog een keer voor terug ga komen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten