Tot nog grotere vreugde volgde al snel daarna een tweede stel, onder de vaste bezoekers ook bekend als Knabbel en Babbel.

Deze keer kwam zij eerst naar mij met de vraag of ik zin had met haar de filmzaal in te gaan (

De hele groep verplaatste zich naar het matras in de lounge ruimte waar het feest werd vervolgd. Ook hier weer actie volop waarbij het een en al opwinding en geiligheid werd onder de deelnemers. Nog kort werd mijn spel onderbroken doordat de twee toezichthouders (H en R) veel te veel leken op de twee opa's uit de Muppetshow en steeds commentaar gaven. Gelukkig vonden de dames dat niet gepast en werden ze van het matras weggestuurd (ha ha). Daarna goed los gegaan en daarna 2 x heerlijk klaar gekomen. Wat een feest om met deze twee dames te mogen spelen.

Na deze heerlijke hete middagsessie werd het tijd voor een hapje want de avond was al gevallen. Met een groep toen vertrokken om wat gaan eten. Knabbel aan mijn zij die bekende zonder slip op pad te zijn. Nou ik moet bekennen dat het dan toch heel anders eten is als je weet dat de dame naast je zonder slip erbij zit. Dat gaf weer extra opwinding!!!
Na het eten werd het feest in de cinema weer vervolgd. Ook kwam er nog een derde stel dat na wat toekijken in de lounge ruimte ook hun gang ging bij de gloryhole. Ook dat was een heerlijke dame met prachtborsten en een opwindend figuur. Hopelijk was de actie die wij uitvoerden op het matras ook spannend voor hun. Wel leek het alsof er heel veel mannen steeds achter hun aan zaten maar gelukkig lieten ze zich hierdoor niet van de wijs brengen. Wat later op de avond lag de derde dame op het matras in de filmzaal en werd heerlijk gelikt door haar vent. Knabbel vond dit wel wat en al snel lag zij ernaast en mocht ik ook aan het werk. Wat een geil gezicht. Twee prachtige dames op het matras in de filmzaal met overheerlijke borsten en twee minaars tussen hun benen die hun meerdere keren naar een hoogtepunt brengen. Dat beeld zal ik niet snel vergeten. Dank hierbij ook aan het andere stel dat jullie erbij waren.
Natuurlijk gebeurde er nog veel meer, onder andere speelden ook de dames met elkaar, dat is ook opwindend moet ik bekennen, maar genoeg voor nu. Wel wil ik jullie nog verklappen dat ik aan het einde mee mocht met Knabbel om te douchen en dat was een belevenis op zich. Heerlijk elkaar inzepen en afdouchen en .....

Dank aan allen die er weer waren, vooral Knabbel en G