Heerlijke 4 feb met 3 stellen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Heerlijke 4 feb met 3 stellen

Bericht door pdh »

Afgelopen vrijdag weer eens naar Amersfoort gegaan. Natuurlijk in de hoop er weer wat avonturen te beleven. Gelukkig waren er al aardig wat bekenden en dat breekt dan het ijs. Met mijn kennissen Wizzard en Nike leuk zitten kletsen en wat naar de films gekeken. Tot ons geluk kwam al snel het stel R en G binnen. We zijn alle drie erg gesteld op hun en konden al snel niet met onze handen van G afblijven. Ze had zelfs voor deze dag de nieuwe kleding mee? Dat wordt nog een leuke avond!
Tot nog grotere vreugde volgde al snel daarna een tweede stel, onder de vaste bezoekers ook bekend als Knabbel en Babbel. :P Glunderend van oor tot oor werd er eerst wat gekletst waarna Knabbel zich ging omkleden. Deze keer heerlijk in rubber/latex waarbij de twee overheerlijke borsten door een opening in haar kleding naar buiten kwamen. Natuurlijk waren er ook weer twee laarzen met enorme hak en spannende kousen eronder. Slip ontbrak volledig, wat was dat een geil gezicht om haar zo te zien.
Deze keer kwam zij eerst naar mij met de vraag of ik zin had met haar de filmzaal in te gaan ( :shock: ) wat een feest. Al zoenend en strelend aan haar borsten af een toe een glimp van de film opgevangen. Blijkbaar streelde en zoende ik naar tevredenheid wat aan de opwinding van de dame merkbaar werd. Al snel kwam Wizzard erbij en dook voor de stoel om ook de plekjes tussen de benen eens goed te verwennen. Zo wisselenden we elkaar af en verwenden haar naar ons beste kunnen. Ook andere maakten gebruik om van achter de stoel haar borsten eens flink te verwennen. Het werd een heerlijke opwindende boel en Knabbel kwam niets te kort. Intussen had G een heerlijke tijd met haar P die haar heerlijk bezig hield.
De hele groep verplaatste zich naar het matras in de lounge ruimte waar het feest werd vervolgd. Ook hier weer actie volop waarbij het een en al opwinding en geiligheid werd onder de deelnemers. Nog kort werd mijn spel onderbroken doordat de twee toezichthouders (H en R) veel te veel leken op de twee opa's uit de Muppetshow en steeds commentaar gaven. Gelukkig vonden de dames dat niet gepast en werden ze van het matras weggestuurd (ha ha). Daarna goed los gegaan en daarna 2 x heerlijk klaar gekomen. Wat een feest om met deze twee dames te mogen spelen. :P Ook Nike en Wizzard waren volop in de weer, mooi om te zien.
Na deze heerlijke hete middagsessie werd het tijd voor een hapje want de avond was al gevallen. Met een groep toen vertrokken om wat gaan eten. Knabbel aan mijn zij die bekende zonder slip op pad te zijn. Nou ik moet bekennen dat het dan toch heel anders eten is als je weet dat de dame naast je zonder slip erbij zit. Dat gaf weer extra opwinding!!!
Na het eten werd het feest in de cinema weer vervolgd. Ook kwam er nog een derde stel dat na wat toekijken in de lounge ruimte ook hun gang ging bij de gloryhole. Ook dat was een heerlijke dame met prachtborsten en een opwindend figuur. Hopelijk was de actie die wij uitvoerden op het matras ook spannend voor hun. Wel leek het alsof er heel veel mannen steeds achter hun aan zaten maar gelukkig lieten ze zich hierdoor niet van de wijs brengen. Wat later op de avond lag de derde dame op het matras in de filmzaal en werd heerlijk gelikt door haar vent. Knabbel vond dit wel wat en al snel lag zij ernaast en mocht ik ook aan het werk. Wat een geil gezicht. Twee prachtige dames op het matras in de filmzaal met overheerlijke borsten en twee minaars tussen hun benen die hun meerdere keren naar een hoogtepunt brengen. Dat beeld zal ik niet snel vergeten. Dank hierbij ook aan het andere stel dat jullie erbij waren.
Natuurlijk gebeurde er nog veel meer, onder andere speelden ook de dames met elkaar, dat is ook opwindend moet ik bekennen, maar genoeg voor nu. Wel wil ik jullie nog verklappen dat ik aan het einde mee mocht met Knabbel om te douchen en dat was een belevenis op zich. Heerlijk elkaar inzepen en afdouchen en ..... :mrgreen:
Dank aan allen die er weer waren, vooral Knabbel en G ;) , dames jullie hebben weer voor een heerlijke belevinis gezorgd. Het was echt weer feest. Ik wens iedereen weer leuke avonturen in de EC en wie weet komen we elkaar weer eens tegen. Groet P
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Heerlijke 4 feb met 3 stellen

Bericht door knabbelenbabbel »

Oooohh wat was dat allemaal heerlijk om zo verwend te worden,ik voel nog steeds die handen die tussen mijn benen een weg baande in mijn geile kutje,om mij zo tot een hoogtepunt te laten komen al spuitend....de mannen waren zo gewillig om de natte boel schoon te deppen dank jullie.P wat kan je dat weer mooi omschrijven,ik beleef het weer helemaal.Dank jullie mannen voor de ongelovelijke geile middag en avond zeer geslaagd.
geile gr. knabbel en babbel tot gauw
bert_junior
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Het was zeker een geweldige vrijdagavond! Veel bekenden, en aan koffie vooraf was bijna niet aan toe te komen want ik kon zeker niet van de dame van het stel knabbel&babbel afblijven ;)

Hopelijk weer tot snel ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
totalstranger
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door totalstranger »

He jammer dat ik dat allemaal net gemist was. Ik was vrijdagmiddag even in de bios maar moest om 3 uur al naar huis :(. Heb wel een heerlijk feestje gehad met een man of 4 bij de gloryholes tussen de 2 cinema's. Voor de nieuwsgierigen ik was de gene in mijn nakie. Dat doe ik altijd meteen want dat vind ik het fijnst.
horney-wizzard
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door horney-wizzard »

Ik sluit mijn geheel aan bij bovengeschrevene... in een zin samengevat: Het was een grandioze smaakvolle avond vol beleving en passie.
PdH schrijft dit weer lekker weg in een boeiend verslagje... en detaillerend vertellend als een filosoof ;) chappeau!!!

Mijn dank gaat uit naar: R. en G. uit ''ons Amsterdam''

Knabbel & Babbel.

PdH, en F. en ook D en V.

Het andere stel jullie ook bedankt.

Groetjes,

Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
justthe2ofus
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Contacteer:

Bericht door justthe2ofus »

hoi hoi hier een berichtje van het "andere stel" we kwamen op vrijdag 4 febr. de cinema in en zagen gelijk al dat er op de matras het een en ander afspeelde nieuwsgierig zoals we zijn liepen we gelijk door naar het grote bed bij de koffie machine, daar aangekomen zagen we een vrouw liggen met veel mannen om haar heen wat ons een beetje overviel we gingen op het bankje zitten en keken ernaar daarna liepen we naar ons "nisje"tussen de bioscopen in nog voordat we daar stonden stroomde het vol met mannen , Heren doe ons en jullie zelf een lol en wacht even zodat we in de stemming kunnen komen ook het gelijk graaien, was niet echt tof regelmatig moest er een hand worden weggedrukt.
we komen er regelmatig maar hebben soms het idee dat bij de heren de gedachte leeft "graai maar raak voor een knaak" en dat is toch niet de bedoeling we kwamen langzaam op gang en hadden een pik gevonden die lekker afgetrokken werd, (deze vrij jonge jongen) gedroeg zich zoals het behoorde onze komplimenten daarna gingen we de cinema in en werd de vrouwelijke helft van justthe2ofus heerlijk gelikt. Zij heeft dat soms ervaren als ontzettend benauwd omdat het er krioelde van de heren je kon je eigen vrouw niet lekker verwennen omdat je er bijna niet bij kon.

Tip voor de heren hou eens wat afstand en als er meer gewenst wordt zal het jullie duidelijk gemaakt worden,

We gaan het binnenkort nog eens proberen en hopelijk zijn de heren dan minder opdringerig

groetjes en onze complimenten voor de gastheer van de EC

liefs justthe2ofus :D
Rembrand
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 53
Contacteer:

Bericht door Rembrand »

Misschien wat laat maar toch nog even een reactie op 4 feb.

Zit net even het stukje te lezen van Justthe2ofus.
Eerlijk is eerlijk maar hier is geen woord van gelogen. Ik sta er elke keer weer versteld van hoe mede mannen zich kunnen gedragen, of eigenlijk beter:hoe niet. Geef gewoon even iedereen de ruimte. Dit geld trouwens zeker voor de niet doeners onder ons. Exhibionisme hoort nu eenmaal bij een bioscoop, geen probleem, maar geef dan "De Doeners "wel de gelegenheid ergens bij in de buurt te komen. Zie trouwens ook het verslag van andere koppels deze week.

Ik kwam zelf pas rond 8 uur aan in Amersfoort en viel met mijn neus in de boter. Knabbel lag op het grote bed en werd heerlijk bezig gehouden door meerdere heren. Na mij uitgekleed te hebben zat G. op de bank en was lekker aan het spelen met een ander. Rustig heb ik mij daarnaast opgesteld en na verloop van tijd nam ze mijn jongen ook lekker onderhanden.
In de tussentijd was het stel Justthe2ofus binnengekomen en na wat aftasten naar hun hoekje gegaan. Ik ben nog even wezen kijken maar de drukte in die hoek is iets wat ik liever voorbij liet gaan.
Na verloop van tijd kwam Knabbel weer uit de bioscoop naar het grote bed en heb ik een tijdlang van haar mogen genieten, herlijke outfit trouwens, en na een heerlijk pijpbeurt lekker met haar geneukt.
Inmiddels ging het richting 22.00 uur en voordat de lichten aangingen heeft G. er nog voor gezorgd dat ik nog één keer lekker spuitend klaar kwam.
Alles bij elkaar was het een heerlijke avond. Bedankt weer iedereen die hiervoor bijgedragen hebben.
Leven en laten leven
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten