Hoi,
Woensdag 5 oktober ben ik voor het eerst naar Erotic Cinema in Amersfoort geweest. Totaal onbekend met het fenomeen van een erotic cinema. Omdat ik niet wist wat is er nou zou doen en beleven had ik mij van te voren lekker geschoren en gezorgd dat ik schoon en fris zou zijn, je weet immers nooit. Ik hou van mooie lingerie, zowel voor de man maar ook van vrouwenlingerie. Voor deze avond had ik een half doorschijnende strakke boxer aan.
Op de weg naar de cinema schoot bij mij binnen dat ik mijn cockring niet omhad. Ik hou hier namelijk van. Beetje balen. Ik nam mij voor om een nieuwe te kopen. Aangekomen bij de cinema trof ik een mooie prachtige en overzichtelijke winkel. Achter de counter een leuke vrouw. Zij begroete mij op een warme manier. Super, ik voelde mij welkom. Ik ben de winkel doorgelopen en kwam algauw de cockring tegen die ik wilde, leer en met silverkleurige knopjes. Ondertussen was er iemand anders binnengekomen en ik hoorde hem een toegang kopen voor de cinema. Zelf had ik al gelezen dat hiervoor betaalde moest worden.
Een kriebel schoot door mij heen...vond het wel spannend. De vrouw achter de balie kwam bij mij om de cockring uit de vitrine te halen. Helemaal goed. Bij de balie aangekomen vertelde ik dat ik hier nieuw was en interesse had voor de cinema. Zij legde mij op een open manier uit wat er allemaal was. Ik vroeg nog hoe het met kleden betrof. Voor deze avond geen code. Mocht doen wat ik wilde maar wel met respect. Inden nodig een locker voor mijn spullen. Echt super zoals zij e.e.a. uitlegde. Na het afrekenen ben ik naar binnen gegaan. Pfff spannend. Eerst even rondgekeken. Het was erg erg rustig. Jammer dacht ik en tegelijk ook weer niet. In de gaycinema zat ik man, grotendeels naakt. Een andere in de heterocinema. Ik ben eerst verder rond gegaan. Alles mooi en schoon. De zgn cruiseruimte, darkroom allemaal even netjes en opwindend. Ondertussen had ik mijn nieuwe cockring omgedaan. In de locker mijn jas gelegd. De gaycinema was waar ik heen wilde, ik ben 100% bi ervaren dus daar heen. Er draaide een lekkere film waarin stevig gepijpt en geneukt worden. Mooi en lekker. Vooraan zat een man, in mooie leren slip met een harde paal. We begroeten elkaar en ik ging achterin zitten. Even genietend van het moment dat er openlijk dus heerlijk gewoon naakt gezeten kon worden en een stijve hebben niet erg was. Ik streelde mezelf. Al gauw besloot ik om mijzelf uit te kleden dus ik weer naar de lockers. Op mijn boxer...en cockring na...ben ik terug gegaan. Eerst even gaan zitten en toen de stoute schoenen aangedaan en naar de man gegaan die zichzelf nog heerlijk zat te strelen, een harde paal uit zijn leren slip.
We kregen een leuk gesprek over de cinema en andere gelegendheden waar hij al eens geweest was. Een mooi en opengesprek. Waanzinnig eigenlijk een leuk gesprek over vanalles mbt sex cinema en onze eigen ervaringen hierin en dat terwijl er op het scherm heerlijk geneukt werd. We waren nog steeds samen. Ik was ondertussen naast hem gaan zitten en had mijn eigen paal uit mijn boxer gehaald. Een blik van goedkeuring volgde. Nou ben ik redelijk geschapen 19 x en de nieuwe cockring stond geweldig.
De man, ik ga zijn naam niet noemen, vroeg of ik sex wilde...JAAAAA. Ik heb direct zijn heerlijk paal in mijn mond genomen. Man wat heerlijk, ik hou ervan. Hij kreunde intens terwijl ik zijn paal en ballen likte. Hij had al verteld bttm te zijn dus maakte ik mijn vingers nat en begon tijdens het pijpen hem te vingeren. Genieten. Al gauw lagen we op het matrasje onder het filmdoek. Standje 69 en ik onder. Wow wat heerlijk. ik nam zijn hele paal diep in mijn mondje...zalig. Ik heb geen idee of iemand anders naar ons heeft staan kijken. Maar alleen de gedachte al dat we het gewoon openlijk deden....gewoon heerlijk opwinden en vreselijk geil! We pijpten en vingerde er op los. Op gegeven moment hij onder en ik tussen zijn benen. Opeens kwam hij met stoten heerlijk klaar. Zijn sperma droop van mijn mond terug over zijn harde paal. Zachtjes beleef ik hem strelen en likken, straal na straal spoot eruit. Hij gaf aan gewoon heerlijk geil te zijn en genoot van mijn gepijp. Nadat hij helemaal leeg gespoten was heb ik doekje gepakt en samen de boel schoongemaakt. Even chillen en nagepraat over de beleving. Heerlijk geweldig. Zelf was ik nog niet klaargekomen en kreeg spontaan toch weer een stijve. De man nam ondertussen afscheid omdat het tegen half tien in de avond liep. Jeeee bijna een uur samen bezig geweest. er was ondertussen een andere man binnengkomen, gekleed en achterin gaan zitten. Ik begroete hem terwijl ik naar achteren liep, even een ronde lopen. mijn sexdate kleedde zich aan en ging weg. Ik terug naar gaycinema waar de man nog steeds zat. Op een of andere manier was ik nog geil en mijn paal stond recht overeind. Zonder schaamte ging ik naast de man staan...hij keek mij aan en zei dat ik een prachtige paal had en mooie kloten. Ik zei nog hij is beschikbaar. Al gauw nam hij mijn paal in zijn mond. Ging hard tekeer en nam mijn ballen in zijn mond. Wow heerlijk was dat. Hij trok en likte eraan. Stond op en ging achter mij staan en sloeg in een keer op mijn billen....keer op keer. Trok hierbij aan mijn paal en likte even later mijn ballen. Al gauw voelde ik dat ik klaar zou komen. Geeft niet zei hij en ging heerlijk door. Ik kwam klaar....wow ja in een cinema waar ik voor het eerst was naakt en super geil. Sperma spoot eruit. De man bleef mijn paal en ballen heerlijk masseren. Zelf wilde hij verder niets..gewoon alleen mij verwennen. Even daarna gechild. Hierop mij aangekleed en de winkel ingelopen. De vrouw stond achter de balie. Ben naar haar toegelopen en verteld dat ik het erg leuk had gevonden. Complimenten gegeven voor de sfeer en openheid en bedankt voor haar ontvangst.
Al met al...een geweldige leuke mooie winkel en cinema. Ik weet niet hoe je heet daar achter de balie..maar nogmaals mijn dank voor je ontvangst! SUPER!!!
Half november ben ik weer op woensdag in de buurt. 100% bezoekgarantie van mij!
amersfoort 5 oktober...heerlijk
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: amersfoort 5 oktober...heerlijk
Wat een geil verslag. Dit maakt me nog meer nieuwsgierig. Ben een beetje afwachtend maar wat jij hebt meegemaakt wil ik ook!
- kire001
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: amersfoort 5 oktober...heerlijk
Hoi Rick,
Kan het aanbevelen. Ik had wel de mazzel om gewoon een (h)eerlijke man te ontmoeten. Maar begint met gaan!
groetjes, Erik
Kan het aanbevelen. Ik had wel de mazzel om gewoon een (h)eerlijke man te ontmoeten. Maar begint met gaan!
groetjes, Erik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten