Zonder dat er rare dingen gebeuren , zijn we van plan om 3 uur de cinema van Amersfoort onveilig te maken.
Loretta zal alleen met een jas aan binnenkomen en deze gelijk opbergen in een locker.
Dus.... ze is volkomen naakt en wil graag aan het kruis worden vastgemaakt, wie wil haar daar mee van dienst zijn?
Ik (haar meester) bepaal wanneer ze mag pijpen of na een leuk voorstel zelfs mag neuken.
De huisregels zijn wat ons betreft , als je iets wilt vraag je dat aan mij.
Indien je de onbedwingbare behoefte hebt te bellen doe je dat in de shop, in de nabijheid van Loretta vraag je om een geplette mobiel.
Ennuh neuken altijd met condoom.... respect is een 1ste vereiste dus laat de 1ste aktie altijd aan haar,
groetjes Kinkyus
Zaterdagmiddag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Zaterdagmiddag
Tja als er geen belangstelling is om Loretta onder te spuiten , weten we niet of het veel zin heeft vanmiddag te komen,
groeten Kinkyus
groeten Kinkyus
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
hoi hoi,
bedankt voor je bericht, wij hadden zoiets van ruim 60 x bekeken zal toch wel een reaktietje vanaf kunnen?
Maar we komen definitief vanmiddag , wie weet durft ook een andere dame mee te doen? Zou leuk zijn,
groeten Kinkyus
bedankt voor je bericht, wij hadden zoiets van ruim 60 x bekeken zal toch wel een reaktietje vanaf kunnen?
Maar we komen definitief vanmiddag , wie weet durft ook een andere dame mee te doen? Zou leuk zijn,
groeten Kinkyus
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
kinkyus,
hoe was het?
Zaterdags kom ik nooit maar je vriendin eens vast mogen zetten aan het kruis en dan zelf in de kooi moeten wachten op mijn volgende opdracht lijkt me wel wat.
Sam
hoe was het?
Zaterdags kom ik nooit maar je vriendin eens vast mogen zetten aan het kruis en dan zelf in de kooi moeten wachten op mijn volgende opdracht lijkt me wel wat.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi,
ik heb heerlijk genoten van jullie aanwezigheid en trof het dat ik op de bank werd uitgenodigd voor een heerlijke pijpbeurt waarna ik lekker over Loretta heen mocht spuiten, geweldig. En natuurlijk is een gepast bedankje ook hier op zijn plaats.
Benieuwd of ze de sling ook lekker vind dan is er ruimte voor heel veel handen en pikken voor haar om mee te spelen
Tot ziens!
Emile
ik heb heerlijk genoten van jullie aanwezigheid en trof het dat ik op de bank werd uitgenodigd voor een heerlijke pijpbeurt waarna ik lekker over Loretta heen mocht spuiten, geweldig. En natuurlijk is een gepast bedankje ook hier op zijn plaats.
Benieuwd of ze de sling ook lekker vind dan is er ruimte voor heel veel handen en pikken voor haar om mee te spelen

Tot ziens!
Emile
Lekkerbekkies Amersfoort - 56 /60 zijn in voor spannende ontmoetingen met andere stellen, m soms ook alleen in bios voor m/m contact
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten