Oké, dit is de fantasie. We komen binnen, er zijn een aantal mannen, maar niet te veel, vijf tot zes. Ze zijn allemaal naakt, maar laten ons eerst even, we gaan in de cinema zitten, we kijken naar de geile film en we worden warm en geil. Na een tijdje neem ik haar mee naar de lockers, we kleden ons uit en gaan samen douchen. We weten dat de mannen naar ons kijken maar ze laten ons met rust totdat we zelf toenadering zoeken. We komen uit de douche en drogen ons af. Naakt lopen en kijken we rond, we kijken weer even naar de films in de cinema's.
Ik leg haar neer op de matras en pak een flesje massage olie. Ze ligt op haar buik. Met lange halen begin ik haar te masseren, steeds doe ik meer olie op haar rug, armen en benen zodat ze glimt van het vet.
Ik draai haar om en vet haar voorkant verder in, ze trilt als ik haar gevoelige tepels raak, als ik haar onderbuik masseer gaan haar benen iets uit elkaar. Ik knik naar een leuke man met een grote pik die staat te kijken. "wil je me helpen?", vraag ik. Hij doet wat olie op zijn handen en begint me te helpen. Ik streel het spleetje van mijn vrouw. Ze is erg geil en kletsnat. Een derde man komt erbij en begint mee te masseren. Aan beide kanten van haar zijn de twee mannen nu druk in de weer. Dan pakt ze een pik en begint er zachtjes in te knijpen en af te trekken. Ik steek twee vingers in haar kletsnatte spleet, ze kreunt, draait haar hoofd en neemt een andere pik in haar mond. Er komen meer mannen bij, ze zijn allemaal naakt en hebben grote, stijve pikken. Ze draait zich om, gaat op haar knieën zitten en pijpt de ene na de andere grote lul. Eén man kan het niet meer houden en spuit in haar gezicht. Ze kreunt dat ze geneukt wil worden. Een man met een hele grote pik pakt een condoom, doet dit om en gaat op zijn rug liggen. Ze kruipt boven op hem zijn dikke paal glijdt haar kletsnatte kut in. Ze berijdt hem geil en wellustig. Ik ga achter haar zitten en duw mijn harde lul tegen haar kontgaatje. Hij glijdt gewillig naar binnen en we neuken haar samen. Ze pijpt de andere mannen afwisselend.
Dan komt er een tweede stel binnen. Nieuwsgierig kijken ze naar ons en kleden zich snel uit. De vrouw van het stel begint te zoenen met mijn vrouw en samen pijpen ze de mannen. Ik zet ze op de grond met zijn tweeën en de mannen stellen zich om hen heen op en trekken. Snel komen de eerste stralen zaad over de gezichten van de vrouwen...
Heb je interesse om mee te doen? Ben je tussen de 25 en 45 en goed geschapen en geschoren? Stuur ons een pb... Stellen zijn ook welkom. We willen niet te veel mannen dus nodigen je uit op een tijdstip waarop we niet teveel drukte verwachten.
Vele handen fantasie
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Vele handen fantasie
Ik heb veel interesse en ook nu ik ben onderweg naar Amersfoort..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten