Zaterdagmiddag.....Holy Fuck

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
nylons lover
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Zaterdagmiddag.....Holy Fuck

Bericht door nylons lover »

Ik had vrijdag het bezoekje van Marloes, De Secretaresse, door werkzaamheden gemist in Zutphen.
Dus ik dacht zaterdag, kom ik rij even naar Amersfoort, even bij de EC binnenwippen.

Na betaling kreeg ik een tas mee want de lockers waren bezet.
En inderdaad na binnenkomst stond de cruise ruimte vol met een hele horde mannen en tussen al die kerels waarde ik ook 3 mooie dames.
Snel even van mijn kleding ontdaan en opgefrist.
Bij terugkomst waren enkele heren bezig om een dame een voorbind dildo aan te meten.
Ik meende dat een van de kerels, loodgieter was die ik voor een jaar of twee al een keer had getroffen in Amersfoort waarbij we een heerlijke dame hebben verwend aan het kruis.
Met haar zwarte dildo neukte de dame in stockings vervolgens de andere mooi gebruinde dame op het matras waarbij nog even vlug wat glijmiddel op de zwarte pik gesmeerd moest worden.
Geil gezicht, maar ze gaf aan liever een echte pik te voelen.

Geen probleem met zoveel kerels en weldra werd er geneukt, getrokken, gebeft en gepijpt van jewelste.
Na een tijdje ging het gordijn open en kwam er een oogverblindende schoonheid binnen.
Naar ik later begreep Mimi........pfffff....wie nog geen stijve had kreeg er nu wel één....
Het was dan ook niet zo vreemd toen zij naar de slingroom verdween er een hele horde achteraan zwermde.
Me included.....
Toen ik binnenkwam werd zij al van alle kanten gelikt, betast en er was een man bezig haar te beffen.
Aan haar te zien genoot ze met volle teugen, wat een geile schoonheid.

De mooie gebruinde dame had inmiddels plaats genomen, en werd genomen, in de sling.
Mimi stapte op haar toe en boog zich voorover om heerlijk met haar te zoenen.
Daardoor kreeg ik de kans om haar vanachter heerlijk te likken, zowel haar kut als kont.
Megageil en zo te horen genoot ze.
Al snel lag ze zelf in de sling waarbij ze de ene na de andere pik kreeg te verwerken.
Spuitend kwam ze af en toe klaar en toen ze naar de cruise ruimte verhuisde moest de vloer dan ook even gedweild worden.
Vervolgens ging het feest verder met inmiddels nog een dame erbij en ik meende Don Roberto te herkennen waarbij ik nog eens een Olympische prestatie had geleverd in Hilversum.
Loodgieter liet haar 10 seconden zijn grote pik in haar mond deeptrhoaten, prachtig gezicht.!!!!
Het was een Geil gezicht met alle neukende, beffende en pijpende dames.
Ikzelf heb Mimi nog heerlijk diep in haar mond geneukt en voor mij was het tijd om te gaan.
De rest was nog bezig en ik hoop te lezen hoe de afloop was.
Mocht Mimi nog een keer aanwezig zijn, graag een PB tje.
Heerlijke vrouw.
Dames en heren...bedankt en fijn weekend.

Gr. Herman.
Benno2
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Zaterdagmiddag.....Holy Fuck

Bericht door Benno2 »

Ik wil een verslag schrijven over deze supermiddag, maar heb vandaag en morgen helaas geen tijd.
Ik probeer morgenavond of maandag te gaan schrijven. Misschien dat anderen al voor die tijd iets schrijven.
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Met loodgieter en stelbuitensex afgesproken, loodgieter kwam met een nieuw koppel waarvan de dame een spermadouche wilde.
Toen wij binnen kwamen waren er al verschillende mannen aanwezig.
Eerst een kopje koffie en daarna omkleden.
Er was nog weinig te beleven dus even naar de filmzaal.
Toen kwam stelbuitensex binnen en Martijn was ook al gearriveerd.
Even een sigaretje roken en bij binnenkomst ging ik op het matras zitten Martijn kwam bij mij zitten en even gekletst.
Martijn begon mij te strelen en te beffen hij ging verder met vingeren en alles werd weer nat.
Hij ging op het matras liggen en ik pijpte hem hij duwde mijn hoofd naar beneden tot zijn lul achter in mijn keel kwam en ik hem uit proeste.
Hij zei ik hou het niet meer ik wil je neuken, hij pakte een condoom en neukte mij.
C van stelbuitensex kwam ook binnen en ik riep haar ze kwam voor mij liggen en ik befte haar terwijl ik hard geneukt werd door Martijn.
Op een gegeven moment zei ik tegen Marijn ga jij C eens vingeren tot zij ook gaat spuiten en dat deed hij met verve.
Ondertussen was het heel druk geworden met bekende en onbekende mannen.
Benno was een van de bekende en zijn kleding was snel uit.
Er kwam een onbekende man naar mij toe en die wilde mij bij mijn borsten pakken en vroeg of hij mee mocht doen waarop ik met nee antwoordde omdat hij nog geheel gekleed was met zelfs zijn rugtas op zijn rug had maar ik heb ook betaald zei hij.
Ondertussen kwam ook loodgieter met het koppel binnen een leuk slank stel met good looks.
Deze dame werd al snel betast en zij pijpte enkele mannen waardoor ze kreeg waar ze voor gekomen was namelijk een sperma douche, ze zat echt helemaal onder het witte goud dat de mannen op haar gespoten hadden.
Weer even een sigaretje gerookt en toen pakte loodgieter de voorbinddildo die hij omdeed bij de dame ik ben haar naam helaas vergeten toen die geplaatst was neukte ze mij maar hij schoot eruit toen wat glijmiddel en weer een poging gedaan maar nee liever een echte.
Toen kwam ook Mimi binnen en zij ging naar de darkroom en de mannen volgde haar.
Ook ik ging daar heen ging liggen in de sling en werd heerlijk gevingerd door Gooise minnaar.
Toen kwam Mimi naar mij toe en wij kuste elkaar Gooise wilde mij neuken maar was zijn condooms kwijt ging naar zijn Lokker om nieuwe te pakken toen hij terug kwam zag hij dat Benno zijn plaats had ingenomen ja weggegaan is plaats vergaan maar Benno stond zijn plaats weer af aan Gooise die mij giga hard neukte en daarna een donkere jongen.
Na een pauze zat Loodgieter voor mij en ik pijpte hem ook hij duwt zijn lul diep in mijn keel.
Even op de bank zitten en kijken wat er om me heen allemaal gebeurt,toen kwam Don Roberto binnen met zijn geblinddoekte sub ik vond dat wel spannend om te zien Gooise lag precies goed voor haar en haar meester droeg haar op om hem te pijpen.
Er waren verschillende mannen die haar betasten waar ze maar konden ook ik kon niet van haar grote volle borsten afblijven.
Toen toch weer even op de bank plaatsgenomen waar ik Gooise aftrok met een beetje glijmiddel van Don Roberto.
Loodgieter pakte de zweep uit de Lokker zodat ik Mimi een paar tikken op haar volle billen kon geven maar echt hard durf ik niet te slaan.
En Mimi mocht even oefenen met de zweep op loodgieter en Gooise en nog een vrijwilliger.
Toen zijn wij weer een sigaretje gaan roken en een douche gaan nemen.
Dit was mijn beleving van die zalige zaterdag middag ik ben niet overal bij geweest en het feestje ging nog door toen wij weggingen en ik neem aan dat de andere aanwezigen hun beleving van deze middag nog op dit forum vermelden zodat iedereen kan lezen wat zijn of haar beleving van deze dag was.
Aan iedereen die aanwezig was bedankt voor weer een hete geile middag .
En nog even voor de mannen die de regels van de EC niet kennen als je betaald is dat voor de bios en als er dames aanwezig zijn en je mag meedoen heb je geluk.
Isa
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Isa »

Wat een heerlijk ( begin) van het verslag van zaterdag. Zo te zien heeft iedereen weer genoten maar dat kan ook eigenlijk niet anders met de aanwezigheid van die lekkere mensen. Zo jammer dat ik niet even mee heb kunnen spelen , gelukkig kan ik me de plaatjes voor de geest halen en geniet ik op afstand ook lekker mee. Blijf vooral schrijven zodat het filmpje afgedraaid kan worden voor de ogen van de deelnemers en de thuisblijvers! Hoop dat ik de volgende keer ook weer van de partij ben. Kissss Isa
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Helemaal nog geen tijd gehad voor een verslag. en ook nu niet al te veel tijd, dus wat beknopter dan anders.

Ik kom om half 2 binnen en het is al begonnen. M van CBR wordt al flink door Martijn onder handen genomen. Bert is er al en verder nog weinig bekenden. Wel een stuk of wat andere mannen, waarvan de meeste alleen kijken.
Snel mijn kleren in de locker en condoom bij me gestoken. Kort daarna komt Stelbuitenseks binnen. CBR was ik eerder die week al een keer tegengekomen (heerlijk met M gespeeld en gezellig zitten kletsen). Met C is het al weer wat langer geleden. Al snel ben ik met C aan het neuken. Als zij klaar komt moeten er twee mensen haar benen vasthouden, of je moet maken dat je wegkomt. Er zijn nu geen mensen die haar benen vasthouden, dus als ze begint klaar te komen spring ik gauw van het matras om geen hersenschudding op te lopen. Hahaha. C, je bent heerlijk!

Loodgieter komt binnen met Carolien en haar man. Hij kent vrijwel iedereen, maar C heeft hij nog niet ontmoet. Hij heeft haar die middag diverse keren goed laten klaarkomen. Carolien is eerst nog wat onwennig, dus gaat eerst een sigaretje roken. Daarna is ze er klaar voor. Ze gaat op bed liggen en een horde mannen duiken erop. Bert toont zijn befkunsten, terwijl Carolien diverse mannen pijpt. Ze wil vooral graag veel sperma ontvangen, maar ik wil dat nog even uitstellen. Er moet eerst nog heel veel geneukt worden vandaag. Dus als Bert uitgebeft is neem ik plaats tussen Carolien haar benen en begin haar rustig aan te neuken. Later geeft Loodgieter haar zijn voorbinddildo en gaat Carolien M neuken.

Intussen wordt het steeds drukker. Ook Ricardo en Bigblackboy zijn binnen. En D die niet weet dat het zo druk zou zijn. Inderdaad het is erg druk! Dan komt Gooiseminnaar met Mimi binnen. Wat een feest. D´s mond valt open van verbazing bij de aanblik van Mimi. Hij kan niet geloven dat zo´n mooie vrouw hier binnen komt. Een herkenbare reactie. Mimi en Gooise kleden zich uit en gaan naar de darkroom, waar het er vrijwel direct heet aan toe gaat. Mimi wordt door meerdere heren betast en terwijl ze rechtopstaat door Gooise gebeft. Van genot valt ze bijna achterover. Ik vang haar op in mijn armen en houd haar heerlijke lijf in vast en kus haar nek. M komt in de sling liggen en als Gooise even weg is om condooms te halen neuk ik haar gauw even. Later ligt Mimi in de sling en ben ik een van de vele mannen die haar neukt. Speciale vermelding voor de kracht en het uithoudingsvermogen van Ricardo. Wat een topneuker is dat!

Tot overmaat van geiligheid komt DonRoberto met zijn geblinddoekte sletje Susan binnen. Ze is jong en nog bij Don in de leer om volleerd subje te worden, maar ze heeft alles in zich om een goeie te worden. Ze heeft een superlijf met grote stevige tieten. Ze pijpt heerlijk en is zeer gehoorzaam. Don zet haar voorovergebogen tegen de rand van het bed en neukt haar als eerste. Daarna mag ik het stokje overnemen. Heerlijk om haar zo te nemen en van achter haar lekkere tieten vast te grijpen. Don leidt Susan mee naar de darkroom en legt haar in de sling. Ook nu neemt hij het voortouw en mag ik daarna. Dat is nog lekkerder, wan zoals ze daar ligt met dat geile lijf en geblinddoekte koppie is het erg opwindend om te zien. Ik neuk lang en hard en sta dan nijn plaats af aan Ricardo, die haar nog harder en langer neukt... tja.

Als ik weer een beetje ben bijgekomen loop ik terug naar de algemene ruimte. Daar beklimt zojuist Mimi het grote matras. Er staan wat mannen omheen, maar niemand tussen haar benen. Daar gaat ie weer, denk ik. Het is heerlijk met Mimi. Ik voel dat het tijd is om klaar te gaan komen. Ik ben al een paar uur bezig en de spreekwoordelijke maat is vol. Ik voer het tempo op en kom brullend (tenminste in mijn beleving. Misschien viel het best mee) in haar klaar.
Nadat ik me even ben wezen opfrissen is Loodgieter bezig om Mimi met de zweep te geven. Vervolgens draait hij de rollen om en mag zij ook. Dat is even onwennig voor haar, maar nadat M heeft voorgedaan hoe het moet krijgt ze de smaak te pakken. Meerdere mannen bieden aan om er met de zweep van langs te krijgen. Waarschijnlijk is dit voor sommigen a dream come true, zweepslagen van zo'n mooie vrouw. Voor mij hoeft dat niet zo nodig, maar het is zeker erg spannend om te zien.

Later ligt Susan nog steeds geblinddoekt op haar rug op bed. Ricardo neukt haar tussen haar tieten. Die zijn zo groot en stevig dat hij er zijn pik er makkelijk tussen kan steken. Voor hem het toppunt van geilheid geloof ik. Hij spuit zijn zaad tussen Susan's tieten. Het loopt in een straaltje naar haar hals. Het is dat ik net daarvoor ben klaargekomen, want anders had ik dat ook wel willen doen. Don, ik hoop dat je dit lekkere sletje vaker meeneemt.

Ik ga nog even douchen en dan is het tegen 5 uur en tijd om te vertrekken. Ik maak even een rondje langs alle mooie vrouwen. Mimi wordt al weer in beslag genomen door meerdere heren. Uit de verhalen heb ik begrepen dat het feestje nog een tijdje door is gegaan. Wat mij betreft was het een van de geilste middagen in de EC.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Isa
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Isa »

Gooise minnaar, dank je wel voor dit heerlijke verslag. Speciaal voor mij zeg je hihi, je bent heel lief en braaf :D Nou ik weet zeker dat iedereen hier heel erg van geniet hoor. Lekker dat je ons allemaal weer meeneemt naar deze geile middag. En dan Benno ook nog met een levendig verslag, wat een feest, wat een geilzellige middag zou Mimi geloof ik zeggen. Ik zie het helemaal voor me en word er hier thuis op de bank bijzonder warm van , wat een ellende dat ik er niet bij was zeg.... Het lijkt wel of het steeds drukker word op zaterdagmiddag of is dit toeval! Toch maar wat vaker deze dag vrij houden en weer lekker aan sluiten bij zoveel lekkers. Thanxxxx iedereen voor de mooie verslagen. Kusss Isa
Ricard0
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door Ricard0 »

Wat een heerlijke verslagen weer :D
Ik heb genoten, iedereen bedankt voor de geile middag!
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten