En weer was het raak

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

En weer was het raak

Bericht door cbr motorstel »

Wij hadden van Roksie een uitnodiging gehad voor vandaag.
Hij zou komen met een nieuw stel en wat voor stel beide slank en goed uitziend.
Voor hun de eerste keer.
Wij stonden met Patricia een babbeltje te maken toen er vier mensen binnen kwamen het bleek Roksie met het stel en een vriend te zijn we werden aan elkaar voorgesteld en er was meteen een klik.
Mieke een mooie donker blonde dame haar man Ron en vriend Hans.
Na binnenkomst eerst een kopje koffie en verder kennis gemaakt.
Toen werd het tijd om ons om te kleden roze jurkje zwarte kousen en High heels zo ik ben er klaar voor.
Mieke werd door Roksie mee genomen en kwam later terug in een rood lingerie setje en masker.
Plumberjack was ook binnen gekomen en kon zijn losse handjes niet van haar afhouden ;)
Maar alle mannen hadden even pech Mieke was eerst voor mij.
Roksie en ik zette Mieke aan het kruis en de mannen stonden om ons heen hi hi dit is voor mij gaan jullie maar naar huis zei ik.
Ik streelde Mieke eerst haar borsten naar haar buik en benen ik maakte haar bh los en nam die heerlijke grote harde tepels in mijn mond zaligggg.
Mijn mond ging langzaam naar beneden tot ik bij dat natte warme kutje kwam mmmmmm wat smaakt ze lekker.
Ik had mijn stimulator mee genomen en zette die op de clit tot ze giga klaar kwam.
Toen mochten toch de mannen maar mee doen plumberjack en Gerrie waren de eerste die met Mieke aan de slag gingen en ja ze kwam spuitend klaar.
Toen mocht ze los en de masker af wat schrok ze toen ze de vloer zag zo nat dus eerst even schoon gemaakt.
We gingen naar de cruisingruimte daar ging Mieke op haar knieën en pijpte de aanwezige mannen ter begroeting.
Ik werd op het matras naar achteren geduwd door Roksie en Mieke befte mij heerlijk voor haar de eerste keer terwijl ze geneukt werd door Roksie.
Mieke en ik gingen op het matras liggen Mieke werd geneukt door plumberjack en ik gebeft door vriend Hans en daarna neukte ik met Roksie op de bank.
Daarna nam ik even een rookpauze en bij binnenkomst lag Mieke tussen Roksie en plumberjack haar eerste dp wel eerst wennen aan die grote van plumberjack na een tijdje ging het wel.
Ik pakte een kopje koffie en toen plumberjack en Roksie klaar waren gaf ik Mieke een koffie befbeurt( geleerd van C van stelbuitensex die vandaag helaas verhinderd waren).
Daarna pakte ik de stimulator weer en zette die op de clit van Mieke en ik ging bovenop haar liggen zodat die ook mijn clit stimuleerde ik kuste haar en beide kwamen we klaar.
Jullie vragen je vast af waar zijn Benno Gooise minnaar en Ricardo hi hi die waren later.
Dus die hadden dit allemaal gemist maar toen ze er eenmaal waren werden we helemaal verwent.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)
Ricardo neukte Mieke Gooise neukte mij Benno nam het over van Ricardo.
Toen even een koffiepauze Roksie nam Mieke mee naar de heterozaal wat daar gebeurde weet ik niet want ik werd heerlijk gemasseerd op het grote matras.
Even later ging ik met Gooise naar de sling waar ik lekker door hem geneukt werd.
Mieke ging na mij ook de sling in en ook zij werd geneukt terwijl ik haar tepels in mijn mond nam en door Gooise werd geneukt nadat ik eerst mijn high heels uit moest doen.
Toen weer terug naar de matras daar werd ik geneukt door Ricardo(voor het eerst) die man heeft een uithoudingsvermogen dat ik op den duur de batterijen aan het zoeken was maar kon ze niet vinden hi hi.
Toen nog even Gooise gehad terwijl Mieke en Roksie gingen douchen.
Toen zijn wij ook onder de douche gesprongen waar ik hem tot een heerlijke orgasme trok.
Ik zit nu te denken had hij dat wel verdiend???????
Ik zal ook wel wat dingen vergeten zijn te melden maar ik neem aan dat het wel aangevuld wordt door de aanwezige die ook hebben genoten.
Mieke en Ron
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2016 21:03
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: En weer was het raak

Bericht door Mieke en Ron »

Oh wat een heerlijke omschrijving van deze geslaagde dag..onze eerste x!en wat voor eerste x..meegenomen door Roksie en vriend Hans..gevieren geruime tijd later met een big smile er weer uit!wat een verwennerij met jullie gehad..respectvol ook.En idd wat een klik hé meiss :lol: Word zekers weer een x met jullie zo'n fantastische dag!En alle andere mannen.....wat was het heerlijk..hopelijk heb ik me een beetje gedragen haha.Ron supertrots op z'n meissie ..Roksie toppertje van ons..bedankt voor deze mega geile dag!
Roksie
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 aug 2014 13:07
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: En weer was het raak

Bericht door Roksie »

Na enkele maanden van voorbereiding was het vandaag zover. Ik had mijn vrienden Mieke en Ron verteld over de belevenissen in EC en zij stonden te popelen om dit mee te maken. Aangezien voor haar als leerling sletje alles nieuw was stelde ik voor om er een sletten-examen van te maken. Met alle onderdelen erbij....bi / black / sling / kruis / zweepje / pijpen / beffen /dp......enz. Ik benader Plumberjack om examinatoren uit te nodigen en verzocht CBR-motorstel om te komen. Hoe dichter we bij D-day kwamen hoe geiler en zenuwchtiger Mieke werd. Na een onrustige nacht moest het vandaag gebeuren. We spraken af om 12.00 uur te starten met het examen.
Nadat Mieke zich in mijn favoriete rode lingeriesetje had gekleed deed ik haar een hoofdmasker op en een mondknevel in. Hierna leidde ik haar de "examenzaal" binnen waar CBR-motorstel en andere examinatoren als ontvangstcomité klaarstonden. Zoals afgesproken brachten M van motorstel en ik Mieke naar het Andreaskruis en maakten haar, nadat we haar string hadden uitgedaan, vast in de riemen. Mieke slaakte door de mondknevel onverstaanbare geile geluiden. M maande de mannen om afstand te houden en nam het initiatief. Ze begon het inmiddels natte kutje te verwennen met de door haar meegebrachte stimulator en haar tong....Haar handen verkenden het prachtige slanke lichaam en de mooie borsten van Mieke. De oerwoudgeluiden die Mieke ten gehore bracht werden steeds luider. Hierna mochten de andere examinatoren het lichaam van Mieke verkennen. Na enkele ogenblikken dreven we bijna naar buiten.....Tijd om te dweilen.
Nadat ik de mondknevel en het masker had verwijderd stelde Plumberjack voor om het examen aan te vangen op en naast het grote bed.
Mieke voldeed graag aan het verzoek om te knielen en de harde pikken van de examinatoren beurtelings te pijpen. Deze toets doorstond de kandidate glansrijk. Ik duwde M die op de rand van het grote bed zat achterover en droeg Mieke op om het kutje van M te beffen. Mieke bukte voorover om deze opdracht uit te voeren en terwijl ik achter haar stond was dit voor mij het moment om mijn pik in haar drijfnatte kutje te duwen. Plumberjack volgde mijn voorbeeld en vervolgens....
Na enige tijd gaf M aan dat Mieke ook voor het bef onderdeel was geslaagd. Diverse standjes werd vervolgens op het bed afgewerkt waarbij M en M ook meerdere keren met en van elkaar genoten. Op een gegeven moment werd het tijd om Mieke te dwingen tot een pauze.....anders was ze waarschijnlijk tot sluitingstijd doorgegaan......Na een douchebeurt en een korte pauze bracht ik Mieke naar de sling waar tot onze verbazing een examinator in lag. Hij werd even verwent door M&M en maakte hierna plaats voor Mieke. Ron en ik hielden toezicht dat alles goed verliep. Inmiddels was Benno gearriveerd en neukte als eerste het geile smachtende kutje van Mieke.
Ik had me voorgenomen om te tellen hoeveel pikken het geile kutje aankon maar al snel was ik de tel kwijt. Mieke gilde het uit van geiligheid. Vooral toen Ricardo haar voor de 2e keer naar een hoogtepunt bracht. Na enige tijd besloten Ron en ik dat het tijd werd om de sessie te beëindigen. Mieke en ik doken de doucheruimte in en gaven nog even een geile show tijdens het douchen.
Ron, Mieke en ik besloten om even tot rust te komen in de biosruimte. Mieke was nog steeds niet uitgeblust en verleidde mij nogmaals om haar nog steeds smachtende kutje te neuken. Dit gebeurde dan ook op de voorste rij...in de volle cinema.
Toen was het genoeg. Na een derde douchebeurt was het tijd om voldaan naar huis te gaan. Maar niet nadat de voltallige examencommissie
meldde dat Mieke Cum Laude was geslaagd!! Voortaan dus een echte Slet. CBR-motorstel en alle mannen bedankt.
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: En weer was het raak

Bericht door Plumberjack »

Sletten keuring.

Van de zomer vertelde Roksie , dat hij een leuk stel ontmoet had .
Zij was een blonde dame half lang haar 44 jaar , slank en mooie borsten
Haar naam was Mieke , haar man een gezellige vent Ron is zijn naam.
Ron kan zijn geile vrouwtje niet alleen aan , dus dat kwam Roksie goed uit
Hij heeft hun mee genomen , naar verschillende plaatsen , en haar zo klaar gemaakt
Voor een middag EC.
Een paar weken terug kreeg ik van Roksie een oproepje , of ik zaterdag de 19e om 12 uur in EC kon zijn
Ze was er klaar voor , en Roksie en Ron wilde voor Mieke een sletten keuring , en of dat ik die samen met Benno wilde afnemen.
Cbr motor stel werd ook uitgenodigd , want Mieke moest ook haar eerste bi ervaring gaan opdien met de mooie dame M.
Geen probleem , ik nodigde Benno uit , en diverse mannen van m'n team
Waaronder Gooise , Ricardo , frank , en nog een paar
De meeste konden pas wat later , en Benno belde dat hij het niet ging redden om 12 uur.
Dus ik moest de jeuring alleen doen , zonder Benno.
Ik had de tijd , want het eerste gedeelte was voor dam M van cbr.
Ik kwam in de winkel , betaalde bij Patricia , en wilde naar binnen gaan
Roksie kwam uit de cinema , en zei kom eens
In de winkel in het kleedkamertje , stond Mieke
Masker op en een mooi rood lingerie setje aan
Zo zei ik , lekker ding , en stelde me voor.
Ben je er klaar voor vroeg ik , ja zei ze ben wel heel erg nerveus.
Nergens voor nodig zei ik , geniet er van , we eten je echt niet op , tot zo.
Ik liep de cinema in , En zei cbr en de mannen die er waren gedag.
Ik stelde me voor aan Ron de man van Mieke.
M van cbr , had al een kluisje geregeld voor me , schatje.
Roksie kwam binnen met Mieke , stelde haar voor , en vertelde dat het haar eerste keer was.
Jesus , wat zag ze er heerlijk uit
Ik zat even aan haar , maar werd gelijk terug gefloten door M van cbr

Afblijven zei ze , ze is eerst van mij.
Ze werd meegenomen door Roksie , en aan het kruis gezet in de darkroom
Ik had aan Patricia gevraagd of het licht in de darkroom aan mocht , ik moest alles goed kunnen zien
, want ik moest toch punten kunnen geven voor haar opdrachten.
Daar stond ze aan het kruis , zwart masker op rood behaatje aan , slipje was al uit
Hier zei M , hou vast , en duwde de stimulator van haar in m'n handen
Het baasje , ze wilde beide handen vrij hebben om aan sletje Mieke te zitten.
Ze maakte haar borsten vrij , donderju lekkere tieten , en een paar tepels erop , dik keihard en zeker een centimeter lang
Om de beurt verdwenen ze bij M in haar mond.
M verkende heel haar lichaam , met haar mond en handen ,en Mieke genoot , ze kreunde heerlijk
M Pakte de stimulator , en liet hem over heel haar lichaam gaan , ondertussen kuste ze Mieke.
Haar eerste bi ervaring , maar het was duidelijk dit zal zeker niet haar laatste zijn.
Ze stopte de stimulator tussen haar benen , en Mieke kermde en kronkelde aan het kruit , o wat heerlijk , o wat lekker.
Ontspan je , laat je gaan , kom maar lekker klaar.
Dat deed ze , heerlijk om te zien , met al de andere mannen erbij , en Ron haar man genoot ervan om z'n sletje zo bezig te zien.
Na een 15 minuten zei M , ik deel haar nu met jullie.
Ze is voor jou zei Roksie
Ik verkende haar lichaam , haar heerlijke borsten , kneep eens in haar tepels , om te kijken
Wat ze kon verdragen , het deed pijn , zag ik , maar ze zei niets , een voldoende.
Ik zakte af naar haar kutje , heerlijk nat was ze , een 9 waard.
Ik stak twee vingers naar binnen , die pakte ze vasts met haar kutje , en ze kneep ermee
Ik vind haar G spot , en wreef erover heen , ze reageerde fantastisch , laat ik nu maar doorgaan dacht ik.
Ze kreunde en kermde , en zei o jesus wat kekker , denk dat ze katholiek is .
Ze begon te spuiten , en de gehele vloer was drijfnat. Dit was op de sletten lijst wel een 10 waard.
We maakten haar los van het kruis , ik pakte een paar papiertjes en gaf het haar , opruimen zei ik
e gehoorzaamde prima , en begon te dweilen , gehoorzaamheid een 10.
Roksie vond het zielig voor zijn sub , en begon mee te helpen.
Ik mocht haar meenemen en zetthaar op haar knieën voor de douche.
Ze Wist waarvoor , ik had niet gezegd , maar ze pakte gelijk m'n pik en pijpte me , dit doet ze heel goed lekker zacht mondje , en lekker nat , voorlopig een 7
Doe hem eens diep zei ik haar , ze probeerde het wel , maar kwam biet ver , een 5

Toen een rondje pijpen van de mannen , ze was gretig , er stonden een man of zeven , en netjes pijpte ze ze om de beurt , gek op pik en pijpen dit sletje. Een 9
Voor het pijp rondje gaven haar man Ron en Roksie nog aan , mannen geen sperma in haar mond
Dit is een ongeschreven wet in EC , en ik neem aan dat iedereen dat onderhand wel weet en respecteert , of de dame moet dit zelf aangeven .
M van cbr lag op het bed , en Mieke kreeg de opdracht om voor het eerst een kutje te likken
Dit deed ze goed , aan het geluid van M te horen
Cijfer 6 voorlopig , ze moet eerst al m'n andere dames nog likken om te kunnen oordelen of ze echt goed is.
M die vind namelijk alles wel lekker
Ik zei tegen Mieke , pak je billen eens vast , trek ze eens uit elkaar en toon ons he kutje en kontje.
Dat deed ze gewillig , een mooi kutje , en een supermooie kontgaatje.
Zich tonen in opdracht , een acht.
Roksie stond achter haar en begon haar te neuken , terwijl ze nog gulzig haar eerste kutje likte , na een tijdje wenkte Roksie me , en nam ik het over van hem
Heerlijk strak kutje , en ze reageerd zo lekker als je hem er lekker diep in duwd.
Diverse mannen hebben , haar geneukt binnen korte tijd , iedereen genoot
En M en Mieke vreen er op los.
Totdat Roksie op z'n rug op het bed ging liggen , en Mieke er boven op ging zitten , met z'n oik diep in haar kutje.
Ik pakte het glijmiddel , en sneerde het op haar mooie anusje.
Een vinger ging er makkelijk in , even later ook twee.
Benno , Gooise en Ricardo waren er nog niet , ik zag zo gauw niemand met een geschikte harde pik.
Dus moest ik het zelf maar doen.
Voor de eerste keer dacht ik , en dan gelijk die van mij.
Doe ik dat wel goed.
Ik maakte haar kontje gied siepel , en zette m'n eikel ertegen aan
Heel langzaam ging hij naar binnen , oehoehoehoe hoorde ik.
Een teken dat ik heel voorzichtig moest zijn , Ron haar man zei gelijk ookk al tegen me voorzichtig he , anders niet.
Heel voorzichtig haalde ik hem er even uit , maakte hem goed hard , en duwde hem opnieuw naar binnen , met wat extra glijmiddel.
Ze wilde het heel graag , maar ik wilde haar ook geen pijn doen
Langzaam gleed hij stukje voor stukje naar binnen
Ik heb haar even zo geneukt maar wilde het niet forceren.
We proberen het later nog wel eens zei ik tegen haar.
De bereidwilligheid voor een DP is een 9 waard.
De dp zelf een zesje nog.
Na de dp hebben we even pauze genomen , tijd voor koffie ,een peukie en gezellig kletsen.
In de tussentijd kwamen , Ricardo ,Benno en Gooise Minnaar binnen.
Gooise zou niet komen , moest dingen met z'n vriendin
gaan doen.
Maar hij was zo onrustig thuis , omdat hij wist dat deze keuring er was vandaag.
Z'n vriendin zei , wat ben je gespannen , ga jij eerst maar eens een paar uurtjes wandelen.
Nou dat heeft hij gedaan , M lag in de sling ,en Gooise lag er bovenop , zijn spanning uit z'n lichaam te wandelen.
Ik ben betijds weg gegaan , maar de middag was nog lang niet voorbij

Ik vond het een eer om gevraagd te worden deze keuring uit te voeren
Ik heb de lijst nog niet helemaal goed bekeken , maar denk dat Mieke al aan een gemiddelde dikke 7 komt.
Een goede slet , als ze nog een paar keer komt , kan dat snel een paar punten stijgen
Ron en Roksie zorgen jullie goed voor haar.
Leuk met jullie kennis gemaakt te hebben , mannen en Patricia bedankt.
M van cbr , ik vond het heerlijk weer eens geneukt te hebben met je , ondanks dat je af en toe wat bazig bent , blijf je een schatje , en je mannetje ook.


Benno schrijft de rest van het verloop van deze middag.

Gr. Jack.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: En weer was het raak

Bericht door Benno2 »

Het spijt me heel erg dat ik je zo in de steek heb gelaten, Plumberjack. Je weet dat ik dol ben op dit soort "bijeenkomsten", maar ik was verhinderd door een familielid dat onverwacht bleef slapen. Daardoor kwam ik pas tegen 2 uur binnen toen jij net weg ging. Ik heb me snel uitgekleed, heb me voorgesteld aan Mieke en ben vrijwel meteen met haar aan de slag gegaan in de sling. Nadat ik een tijdje ben bezig geweest nam Ricardo het over.
Ik kreeg toen een dringende app en moest er hals over kop vandoor. Later die middag ben ik nog terug gekomen. Zag net Roksie met Hans, Ron en Mieke de straat uitlopen. Binnen was M zich net aan het douchen. Zij en H gingen er ook vandoor. Nog wat nagekletst met Ricardo en Gerry en nog een paar aanwezigen, maar helaas geen actie meer. Er kwam nog een leuk stel binnen voor een rondleiding door Patricia, maar die bleven niet. Al met al heb ik dus weinig meegekregen van deze leuke middag. Wel even kort maar krachtig kennisgemaakt met Mieke. Wat een heerlijke vrouw. Hoop haar nog vaker tegen te komen.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: En weer was het raak

Bericht door Isa »

Goeiemorgen....dit is nog eens wakker worden zeg. Wat een heerlijke verhalen en wat is de pijn nu nog groter dat ik gisteren niet in Amersfoort kon zijn. Een volgende keer wil ik met alle plezier...lees geilheid , cijfers uitdelen voor de bi kwaliteiten van Mieke . Net als motorstel vind ik ook alles wel lekker maar krijg je me niet zomaar tot een orgasme. Ik zal het een uitdaging voor de leerling laten zijn, zoals het een goed examen behoort.
Het is , naast dat het ontzettend geil is om de avonturen te lezen , ook bijzonder mooi te lezen dat er weer zo ontzettend genoten is door iedereen in de ec en dat fantasieën op een zo fijne wijze werkelijkheid kunnen worden. Dat is toch wel heel mooi hoor :D :D
Voor alle aanwezige....dank voor het delen en genietse na van deze heerlijke middag . Kissss Isa
Ricard0
Berichten: 36
Lid geworden op: 01 nov 2015 14:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: En weer was het raak

Bericht door Ricard0 »

Wat een heerlijke verslagen! :D
Geil om te lezen wat er zich voor mijn aankomst allemaal heeft afgespeeld.

Iedereen bedankt!

Gr. Ricardo
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Hellchef en 16 gasten