Leuke geile middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Lekkersetje
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 okt 2016 21:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Leuke geile middag

Bericht door Lekkersetje »

Heren,

Wij lekker geil stel komen maandag 19 december naar de cinema we zijn er vanaf 12:30, wat zoeken we nou dat is simpel.
We zoeken geile frisse potente mannen die houden van een lekkere gangbang. Wie zijn wij, wij zijn een geil en Lekkersetje. Zij blond superslank, lekkere ja hele lekkere billen, cup C en bovenal supergeil. Hij donkerblond goed figuur en natuurlijk een lekker .... Wat zouden wij nu graag willen,voor de mensen die ons nog niet kennen. We zijn beiden bi en vinden het heerlijk samen mannen te pijpen, en Kim vind het heerlijk om door zo veel mogelijk mannen te worden genomen. Graag een beetje wisselende standjes, dus wees creatief we zijn voor veel in. En natuurlijk willen we graag dat jullie je zaad over ons heen spuiten, hoe meer hoe beter dus heren houd jullie niet in. Kom je kruid nog even verschieten in het oude jaar.

Ps reageer via het forum anders zit onze inbox weer vol

Xxx Rob en Kim
Laatst gewijzigd door Lekkersetje op 14 dec 2016 23:01, 2 keer totaal gewijzigd.
newtotheworld
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 okt 2016 13:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door newtotheworld »

I might go too. could you post some photos so we have something to look forward to ;)
jajanatuurlijk
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 feb 2015 16:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door jajanatuurlijk »

Lijkt me een prima plan! Tot morgen!
Lekkersetje
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 okt 2016 21:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door Lekkersetje »

Heren,

Wij hebben er zin in, heerlijk lekker geil zijn samen en ja wat er verder van komt gaan we zien.
We zijn voor veel in, maar er moet wel een klik zijn. We willen misschien wel samen een lekkere pik pijpen. Ook wil zijn eigenlijk wel sex hebben met meerdere mannen maar we gaan het zien morgen.
Kern is veel kan maar niets moet, respecteeer elkaar.

Xxxx
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi
Vertel...wat willen jullie verder grasg
En tot hoe laat denken jullie te blijven.
Gr sem
Lekkersetje"]Heren,

Wij leuke geil stel komen maandag 21 nov naar de cinema.
Wij zijn op zoek naar leuke frisse mannen, wat en hoe of wat we precies willen weten we zelf niet.
Maar geil vinden we het wel, we zijn voor best wel wat in samen. Wie heeft er een leuk idee of een geile wens. Leuk bi stel is ook welkom, wij zijn er vanaf 12.30

Xxx[/quote]
Laatst gewijzigd door arnhemse teaser op 24 nov 2016 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajswitch30
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jan 2012 14:02
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door Ajswitch30 »

OMG wat een ontzettend geile middag was dat zeg!! Ik was er iets over half een en Joelyn lag heerlijk in de gynaecologenstoel waar ze door haar lekkere vent geneukt werd. Vrij snel kwam er een plekje vrij en kon ik haar goed bewonderen. Ze greep al snel mijn stijf geworden pik vast. Na een korte pauze zochten ze wat meer ruimte op op het grote bed en oh mijn god ze had al snel pikken in haar mond en handen . Ze pijpte me heerlijk klaar en spoot haar mondje lekker vol, waarna ze meteen begon te zoenen met haar vent, welke er zeker ook mocht zijn. Heerlijke pik om lekker te pijpen. Daarna mocht ze door een paar gasten heerlijk geneukt worden, echt iedereen kwam volgens mij wel aan z'n trekken. Ik mocht er als derde op en wat heeft ze een Ontzettend lekker kutje!
Daarna kon iedereen nog een keer lekker over haar heen spuiten!

Ik wil dit topstel echt bedanken voor het heerlijke geile feestje en hoop dat jullie snel nog een keer komen! Geile groetjes Auke
Brian_bi
Berichten: 182
Lid geworden op: 23 sep 2015 22:06
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door Brian_bi »

Dit soort middagen zijn middagen waarvan je denk ¨Gelukkig heb ik de rest van de dag vrij genomen¨. WAT een geweldige middag!
Het pijpen was heerlijk, heb me met moeite in kunnen houden ;), en ze heeft een geweldig lekker kutje waardoor ik al snel het condoom vulde. Had gehoopt op een voor mij 2e ronde, maar ik gun andere het ook, kon ik even bijkomen ;)
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
Lekkersetje
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 okt 2016 21:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door Lekkersetje »

Heren,

Het was zoals er al is gemeld een heerlijke geile middag, wij hebben van jullie genoten en jullie van ons. Echt het was een heerlijk feestje, volgende keer gaan we weer naar Arnhem dat zal de tweede maandag in dec zijn. Dus wie zin heeft jullie zijn welkom, hopen we wel op meer spuiters en zeker aan het einde.

X lekkersetje
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door JeffreyBi »

Wat een topstel zijn jullie. Prachtig mooie blonde dame met een zalig figuurtje, heerlijke billen en borsten, echt ongeremd geil en beiden ook nog eens heel sympathiek en met de nodige humor. Hoe meer handen op haar lijf hoe geiler ze werd. Ik vond het op een gegeven moment zelf rond het grote bed iets te druk worden, dus van neuken is het niet meer gekomen. Maar dat lag geheel aan mij. :)

Hopelijk tot een volgende keer!
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
Lekkersetje
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 okt 2016 21:07
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Leuke geile middag

Bericht door Lekkersetje »

Heren,

Hartelijk dank voor jullie lieve reacties, wij hebben er ook echt heel erg van genoten .
En idd het was af en toe wel heel erg druk, maar toch bleef iedereen netjes en geduldig.
De volgende leuke geilemiddag willen we nog geiler maken, Zoals gezegd dan gaan we weer naar Arnhem.

Allen tot dan, hele dikke kus van ons
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten