Toch nog een witte kerst

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Toch nog een witte kerst

Bericht door cbr motorstel »

Vandaag op de bonevooi naar de EC geweest, wij dachten het wordt vast niet zo druk de dag voor kerst.
Bij binnenkomst was het rustig een paar mannen maar geen bekenden van ons.
Na even een kopje koffie kwam er toch nog een heerlijke man binnen waarvan ik s,morgens nog een pb had ontvangen met de beste wensen en hoopte ons nog te zien dit jaar waarop ik antwoordde dat kan vanmiddag maar hij stuurde dat hij niet kon te druk dus geen tijd.
Ik zei die komt echt wel en ja daar kwam Gooise binnen na begroeting sprong hij onder de douche en wij naar de rokershok.
Na een sigaretje gingen wij ons maar eens omkleden en ik ging zitten op het grote bed en Gooise kwam voor mij staan en befte mij hhhmmmm ik heb zin om je vol te spuiten in de sling en toen gingen wij naar de sling daar werd ik hard en diep door Gooise geneukt de andere mannen stonden erom heen en genoten zichtbaar van wat zij zagen.
Toen Gooise klaar kwam was dat voor iedereen goed te horen.
Even een pauze en Gooise ging nog even zitten maar zat op hete kolen moest echt weer snel naar huis.
Tot er een koppel binnen kwam hij al aangekleed was de dame ging naar het toilet om haar om te kleden en Gooise was toch wel benieuwd hoe de dame tevoorschijn kwam.
Hmmmmm daar kwam ze een mooie witte torselet met string en zwarte kousen haar man stond bij de lockers en had zich ook uitgekleed.
Toen moest Gooise toch echt weg waarvan hij flink baalde volgens mij.
Wij namen even rust en gingen even de heterozaal in .
Na een tijdje gingen we toch maar even kijken bij het stel die in de darkroom waren daar stond de dame omringd door de heren ze werd heerlijk betast en was een man aan het pijpen.
Toen ging ze liggen in de sling en werd geneukt ik vroeg haar man of ze ook BI was en dat hoorde ze volgens mij en ze kwam de sling uit kwam voor me staan en ze vroeg of het goed was dat ze aan mij kwam en ja dat vond ik natuurlijk wel goed.
De mannen wilden meteen meedoen maar nee even primetime voor de vrouwen , elkaar voorzichtig bekennen en betasten.
Ze vroeg gaan we naar het matras en daar aan gekomen ging ze liggen en verkenden wij elkaar verder.
Ik befte haar heerlijke natte kutje en zoog aan haar harde tepels na een tijdje lagen we naast elkaar en zoenden en zij vingerde mij en ik haar tot ze spuitend over mijn hand en arm klaar kwam o wat was ze heerlijk nat.
Toen gingen we in standje 69 liggen en likte elkaar tot een hoogte punt.
De mannen waren nog steeds allemaal op een afstand gebleven en haar man kwam erbij liggen ik heb hem lekker gepijpt en smeerde na een tijdje olie op zijn nogal dikke lul na hem heerlijk te hebben gemasseerd deed hij een condoom om neukte mij naar een hoogtepunt en hij kwam ook .
Even een pauze toen er een donkere jonge man binnen kwam en de dame van het stel verwende .
Ik ben onder de douche gesprongen en na afscheid genomen te hebben naar huis gegaan.
Ik heb nog naar jullie naam gezocht in het ledenbestand maar kon jullie niet vinden of ik heb niet de juiste naam opgeslagen dus stel als je dit leest stuur ons een pb.
Petertjelassie
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Toch nog een witte kerst

Bericht door Petertjelassie »

Ik was zelf al heel lang niet meer op Zaterdag middag in de EC geweest...
Kwam er gewoon niet van, blij dat ik gisteren weer eens ging.
Het was rustig en heel ontspannen en genoten van wat we voorgeschoteld kregen van de dames ...
Heerlijk om te zien en om mee te mogen maken.

Dus bedankt "mooie lieve" stellen.

Grt Lassie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten