ik kom weer eens langs op dinsdag 3 januari
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
ik kom weer eens langs op dinsdag 3 januari
Dinsdag 3 januari zijn we in Amersfoort en gaan we een bezoekje brengen aan de cinema.
Ik kan niet precies zeggen hore laat we er zullen zijn. We gaan eerst wat winkels bezoeken. We verwachten rond 16.00 uur in de cinema te zijn.
Maar ja het kan ook wat later worden. In ieder geval: ik kom altijd dusssssss misschien even geduld.
Ik zoek vooral leuke, aardige, lekkere, strakke mannen. Ik houd van spetterende seks maar een leuke babbel en wat humor horen daar ook zeker bij.
Ik val niet op mannen met baarden en/of een dikke buik.
Ik ben dol op dominante mannen.
Ik houd van langzame, zachte seks maar ook van een ruwe harde aanpak. Ik heb zelf een behoorlijk strak kutje (try me) , men zegt dat ik een goede deep throat kan geven. Ik houd niet van anaal maar verder.......
Ik vind het leuk als je een berichtje stuurt als je van plan bent te komen,
Zie ik je op dinsdag 3 januari?
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: ik kom weer eens langs op dinsdag 3 januari
Ik was toch al van plan te komen......maar nu weet ik het zeker......verheug me er nu al op 

-
- Contacteer:
Tot morgen dan! Ik heb er al zin in.
- peter55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
mmmm dat ziet er super geil uit, dat kutje wil ik graag neuken
morgen maar even de kerst stoppels er weer af scheren dan maar
Ik zou het liefst jou via achter neuken terwijl je voorover gebogen staat
kom je alleen of met een man?
tot morgen
peter
morgen maar even de kerst stoppels er weer af scheren dan maar
Ik zou het liefst jou via achter neuken terwijl je voorover gebogen staat
kom je alleen of met een man?
tot morgen
peter
-
- Contacteer:
Hoi Peter
Ik kom samen met mijn man.
Maar ik ga morgen vooral genieten. Hij is mijn bodygard....
Xxx
Ik kom samen met mijn man.
Maar ik ga morgen vooral genieten. Hij is mijn bodygard....
Xxx
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
Klinkt erg lekker.
Ik ga mn best doen om te komen
Ik ga mn best doen om te komen
- Benno2
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Lieve Tonyntje,
In een ander topic (http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 6&start=10) heb ik een verslag geplaatst van jouw bezoek.
Het was weer heerlijk met jou. Jij en jouw man bedankt. Tot de volgende keer.
Benno
In een ander topic (http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 6&start=10) heb ik een verslag geplaatst van jouw bezoek.
Het was weer heerlijk met jou. Jij en jouw man bedankt. Tot de volgende keer.
Benno
Benno schreef:15 jaar geleden ben ik gestopt met roken. Na eerdere mislukte stoppogingen ging dat toen helemaal goed. Sindsdien nooit meer gerookt.
Met dit goede voornemen gaat dat anders, vrees ik. Want net nadat ik me heb voorgenomen om minder naar EC te gaan plaatst Tonyntje een oproep voor 3 januari.
Tonyntje is een klein, slank, glad vrouwtje met kort haar. Ik ben haar wel eens eerder tegengekomen, maar dat is al weer even geleden. Ze is dol op seks en laat er geen gras over groeien. Als ze binnenkomt met haar man, doet ze haar jas open en blijkt daaronder een strak outfitje aan te hebben dat haar borsten bloot laat. Ze verwijdert wat overige kledingstukken en gaat vervolgens zonder dralen aan de slag met de mannen die voor haar gekomen zijn. Dat zijn onder andere Trebor en ik. Ze heeft binnen de kortste keren onze pik in haar hand en daarna in haar mond. Andere mannen voegen zich bij ons, maar echt heel druk is het niet. Dan gaat Tonyntje op het bed liggen. Ik wil haar eigenlijk meteen wel neuken, maar ik besluit haar eerst even te likken. Ik voel mijn pik kloppen. Die wil erin, denk ik. En ik geef hem zijn zin. Ik neuk haar best lang, voordat ik me bedenk dat er misschien nog andere gegadigden zijn. Dus geef ik mijn plaats af. Het aantal gegadigden blijkt mee te vallen. Eerst is er een man die ik niet ken, dan komt Trebor. Daarna ben ik weer aan de beurt. Nu op z'n hondjes. Later als ik haar weer in missionarishouding neuk bewerkt Trebor haar clit met zijn vingers terwijl ik haar zo hard als ik kan neuk. Ze lijkt dit wel te waarderen. Haar mond krijgt intussen diverse andere pikken te verwerken, waaronder die van haar man. De andere man neukt haar verder en daarna ga ik nogmaals op z'n hondjes helemaal los.
Dan is het even tijd om te pauzeren en wat water te drinken. Lang hoeft die pauze wat Tonyntje betreft niet te duren. Er zijn een paar jonge mannen gearriveerd en die heeft ze al snel bij hun pik. Als ze voorover gaat staan om hen te pijpen neem ik haar staand van achteren. Daarna laat ik de andere twee neukers hun gang gaan. Er komt een ander, wat ouder stel binnen, dat vrijwel meteen het toilet in verdwijnt. Ik hoor dat ze het te druk vinden. Daar hadden ze kennelijk niet op gerekend. Ze gaan nog wel even met veel geklets en gebabbel koffie nemen (wat enigszins storend werkt op de concentratie van sommige neukers) en verdwijnen dan weer.
Ik voel dat het tijd wordt om het (wat mezelf betreft in elk geval) af te ronden. Tonyntje wordt door een jonge man gebeft en als hij ophoudt ga ik voor een laatste ronde. Ik neuk haar met alles wat ik heb en kom met luid gekreun klaar in haar strakke kutje.
He heerlijk, dat had ik even nodig. Tja, stoppen met roken was makkelijker. Maar goed, ik heb ook niet gezegd dat ik wilde stoppen, alleen minderen. En bovendien, toen ik ging stoppen met roken waren er niet allemaal mensen die zeiden dat ik vooral moest doorgaan. Stoppen ga ik zeker niet. Dit soort geile feestjes zijn veel te lekker.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

-
- Contacteer:
Aan alle heren die aanwezig waren : bedankt!
Ik heb een heerlijke tijd gehad.
Benno, ik vind dat je goed bezig bent. Je voornemen om de EC. wat minder te bezoeken lukt al aardig. Tenslotte is het al 3 januari en je bent pas voor de eerste keer in de EC........ Je moet ook langzaam afbouwen anders kan het gevaarlijk zijn. Het was fijn je erbij te hebben. Hoewel je noemt mij klein...... Dat valt toch wel mee? Maar ik vergeef het je. Je hebt het goed gemaakt door mij echt heerlijk te neuken. Ook de andere mannen, thanks ik heb van jullie genoten. Het was niet super druk maar dat vind ik eigenlijk wel zo fijn. Als er maar een paar leuke mannen zijn is het wel zo lekker en heb je wat meer contact. Rick ik vind je geweldig! Wat een lijf. Strak, mooi en je weet hoe je een vrouw moet verwennen. Wouter mm mm I want more. De heren met concentratie problemen.... het kwam toch nog goed.
Het was ontspannen, lekker, geil.
Na binnenkomst was er al snel actie. Ik zag zoveel lekkere pikken dat ik wel gelijk moest toetasten. Ik moest gewoon gelijk voelen,proeven. De mannen stelden mij niet teleur. Al snel had ik pikken in mijn hand, mijn mond en werd ik heerlijk geneukt. Iedereen gunde een ander ook wat dus werd er vaak gewisseld.
Ik heb genoten. Mannen bedankt en tot de volgende keer.
Ik heb een heerlijke tijd gehad.
Benno, ik vind dat je goed bezig bent. Je voornemen om de EC. wat minder te bezoeken lukt al aardig. Tenslotte is het al 3 januari en je bent pas voor de eerste keer in de EC........ Je moet ook langzaam afbouwen anders kan het gevaarlijk zijn. Het was fijn je erbij te hebben. Hoewel je noemt mij klein...... Dat valt toch wel mee? Maar ik vergeef het je. Je hebt het goed gemaakt door mij echt heerlijk te neuken. Ook de andere mannen, thanks ik heb van jullie genoten. Het was niet super druk maar dat vind ik eigenlijk wel zo fijn. Als er maar een paar leuke mannen zijn is het wel zo lekker en heb je wat meer contact. Rick ik vind je geweldig! Wat een lijf. Strak, mooi en je weet hoe je een vrouw moet verwennen. Wouter mm mm I want more. De heren met concentratie problemen.... het kwam toch nog goed.
Het was ontspannen, lekker, geil.
Na binnenkomst was er al snel actie. Ik zag zoveel lekkere pikken dat ik wel gelijk moest toetasten. Ik moest gewoon gelijk voelen,proeven. De mannen stelden mij niet teleur. Al snel had ik pikken in mijn hand, mijn mond en werd ik heerlijk geneukt. Iedereen gunde een ander ook wat dus werd er vaak gewisseld.
Ik heb genoten. Mannen bedankt en tot de volgende keer.
-
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Tonyntje, je was geweldig, heerlijk. Leuk compliment ook trouwens, dankje!
Het was inderdaad niet druk maar het werkte prima zo, met ook nog wat tijd voor een praatje. Voornamelijk om de beurt met Benno heb ik heerlijk van je genoten en fijn om te zien hoe jij ook genoot van alle aanwezigen. Gelukkig had ik voldoende condooms mee want twee keer klaargekomen, al was het voor de tweede keer iets lastiger vanwege de afleiding bij het koffieapparaat en de kennelijk toch wat besmettelijke concentratieproblemen
Maar met een blik op je mooie lijf en je hand om mijn pik was dat snel hersteld. ...Het werken vanavond heb ik er - net als Benno - graag voor over haha. Benno was kennelijk iets eerder klaar want hij was me inmiddels voor met zijn - zoals gebruikelijk - weer prettig leesbare verslag.
Benno, dank, ook voor het prettige wisselen. Ik ben in dat verslag trouwens die andere man die je niet kent/kende.
Tonyntje, Bedankt voor je/jullie aanwezigheid en hopelijk tot een volgende keer.
xx, Rick
Het was inderdaad niet druk maar het werkte prima zo, met ook nog wat tijd voor een praatje. Voornamelijk om de beurt met Benno heb ik heerlijk van je genoten en fijn om te zien hoe jij ook genoot van alle aanwezigen. Gelukkig had ik voldoende condooms mee want twee keer klaargekomen, al was het voor de tweede keer iets lastiger vanwege de afleiding bij het koffieapparaat en de kennelijk toch wat besmettelijke concentratieproblemen

Benno, dank, ook voor het prettige wisselen. Ik ben in dat verslag trouwens die andere man die je niet kent/kende.
Tonyntje, Bedankt voor je/jullie aanwezigheid en hopelijk tot een volgende keer.
xx, Rick
- Benno2
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
@GBrick: aha, jij bent dus Rick. Aangenaam kennis te maken. Goede samenwerking!
@Tonyntje: sorry dat ik je klein noemde. Maar ja, je noemt jezelf tenslotte ook niet Tonyn maar Tonyntje.
@Tonyntje: sorry dat ik je klein noemde. Maar ja, je noemt jezelf tenslotte ook niet Tonyn maar Tonyntje.
Dit is mijn oude, herstelde account.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten