Goede voornemens

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Goede voornemens

Bericht door Benno2 »

Mijn goede voornemen voor 2017: iets minder vaak naar de EC te gaan.

Het gebeurt heus niet elke week, maar er zijn weken dat ik zomaar 3 keer naar de EC ga. Dan weer vanwege een spannende aankondiging, dan weer een via PB afgesproken feestje of date, maar ook wel eens zomaar op de bonnefooi.
Wat zijn de leukste keren? Dat kan ik eigenlijk niet zeggen. Nadeel van een aankondiging is dat het wel eens te druk kan zijn. Maar ik heb ook meegemaakt dat er maar enkele mensen op een oproep afkwamen en dat het geweldig leuk wordt. Zoals afgelopen donderdagavond met Bsquare en Emi.

De afgesproken dates zijn altijd leuk. Zoals afgelopen zaterdag. CBR motorstel stuurde een berichtje: kom je samen met ons en Stelbuitenseks het oude jaar uitluiden? Een aantal andere heren waren ook uitgenodigd, maar die hadden allemaal geen tijd. Dus had ik M en C helemaal voor mezelf alleen. Ze gingen naast elkaar op hun rug liggen op het grote bed. Ik knielde bij hun hoofden neer. Met mijn linkerhand voelde ik het kutje van C en met mijn rechterhand dat van M. Tegelijkertijd begonnen ze aan mijn al stijf geworden pik te likken en te zuigen en elkaar te tongen met mijn pik er tussenin. Wat een luxe! Toen ging C M likken en neukte ik haar van achter. Toen ze klaarkwam schopte ze deze keer een niet mij het bed af maar verplaatste de stuiptrekkingen zich naar haar armen, waardoor ze M bijna het bed af duwde. M kon nog net worden opgevangen door een jongen die stond te kijken. Na een korte pauze wilde ik M gaan neuken. Ik kroop tussen haar benen en stak mijn pik in haar. Haar man H lag naast haar op bed en op de een of andere manier kwam ik zo te liggen dat mijn gezicht wel erg vlak bij zijn gezicht kwam. Voor de grap zei ik: "Wat gaan we doen, H? Gaan we zoenen?" Als door een wesp gestoken sprong hij van het bed af. Ik kwam niet meer bij van het lachen. Ik moest hem verzekeren dat het maar een grap was. Hahaha. Ik kreeg de slappe lach... zowel van boven als van onderen. En dat terwijl ik al die tijd nog bovenop M lag. Toen ben ik haar maar eerst gaan beffen. Toen ze daar heerlijk van klaarkwam was ik weer helemaal hersteld en heb ik haar nog uitgebreid geneukt tot ik zelf ook klaarkwam. "Gelukkig nieuwjaar" zei ik tegen M.

De via via afgesproken feestjes die er met enige regelmaat in de EC worden georganiseerd (vaak door Plumberjack) zijn vrijwel altijd een succes. Het is vaak druk, maar beregeil en lekker actief. Zo ook het feestje dat Sense, Mimi, Isa en lady M onlangs voor hem hadden georganiseerd.
Maar ook de keren dat ik zomaar op de bonnefooi naar de EC ga en met mijn neus in de geile boter val... dat zijn in elk geval de meest verrassende belevenissen. e weet niet wat er gaat gebeuren en elke keer dat de zoemer van de deur gaat kan er een spannend stel binnenkomen. Ik heb het afgelopen jaar meer dan eens ontzettend veel mazzel gehad met dit soort spontane ontmoetingen. Zoals afgelopen dinsdag nog. Er was haast niemand in de EC en dan komt er een leuk stel binnen dat daar voor het eerst komt.

Het afgelopen jaar ben ik ook steeds actiever geworden met het schrijven van verslagen op dit forum. Dat is een leuke hobby en het helpt me om de ervaringen intensiever te beleven. Ik krijg er veel leuke reacties op en heb er zelfs twee keer een prijs mee gewonnen. Maar het zorgt er ook voor dat mensen denken dat ik er zo'n beetje elke dag ben (en dat is echt niet zo. Soms maar 1 keer per week en ik sla zelfs wel eens een weekje over) en dat ik een inside lijntje heb met iemand die me vertelt wanneer er iets te doen is. En dan gaan mannen mij pb's sturen met de vraag of ik ze kan inseinen wanneer er een dame komt. Nou, daar begin ik niet aan. Maar het heeft ook voordelen. Soms krijg ik een leuke uitnodiging om ergens bij te zijn, omdat mensen het leuk vinden als ik er over schrijf. En dat biedt spannende mogelijkheden om mee te doen aan de geilste feestjes.

In 2017 wil ik zeker blijven genieten van al dat lekkers, van al die prachtig mooie, geile vrouwen die naar de EC komen.
Maar misschien af en toe een beetje minder, want het kan verslavend werken. anderen nemen zich voor te stoppen met roken. meestal lukt dat ook niet. Ben benieuwd wat er van mijn goede voornemen terecht komt.

De beste wensen voor 2017
Wat zijn jullie goede voornemens?
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Goede voornemens

Bericht door Plumberjack »

He Benno.

De beste wensen man.

Heb je te veel gedronken met oud en nieuw snachts ,
Is je vrouw heel lief voor je geweest , en heb je schuld gevoelens.
Ben je getroffen door vuurwerk , of begin je gek te worden ?

Afkikken van de bezoeken aan EC
Hou op man , dat lukt je niet , en de dames kunnen en willen je niet missen
Hoe wil je het gaan doen ?
Bal met ketting aan je been , pleisters plakken , elektronisch hek voor EC
En als je niet gaat , wie schrijft dan de verslagen
Als er is een keer 1 is , komt het vaak niet verder dan ,
Wat was het geil en gezellig , wanneer zijn jullie er weer
Stuur me even een PB.

Je doet het fantastisch man , ik wil je niet meer missen ,
en blijf je uitnodigen , ook voor de vaak eerste ontmoetingen met dames en stellen buiten EC.
En je foto's die je wel eens maakt zijn heel goed.

Zie je zo snel als mogelijk vriend.
En schrap dit voornemen maar snel van je lijstje , want hier worden de meisjes niet blij van.

Gr. Jack.

Ps . Voor iedereen die in EC komt , en zeker de werknemers va de vestigingen van EC
Een gezond en gezellig 2017.
bsquare
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door bsquare »

For us it would be the opposite to what Benno said, thus we wish to visit EC more often. I believe that in 2016 we've been there only two or three times - Benno's weekly average ;-)
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Nou eh... misschien beperken tot maximaal 2 keer per week dan? :P
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Hé Benno,

ik ben het met Plumberjack eens hoor. Gewoon lekker blijven komen en jezelf niet limiteren. Je leeft maar één keer en daar mag je best van genieten. En met jou alle stellen die je het afgelopen jaar hebt ontmoet waarvan je vele vrouwen hebt laten genieten.
Blijf ook vooral je verlslagen schrijven, dat doe ik ook. Ik neem me voor (net als Emi!) om váker naar EC te gaan. Dames, wat zijn jullie plannen!
In ieder geval tot de 16e en wie weet al eerder ;-)

Allemaal een spetterend 2017 gewenst! :D
Frank
Try me, you'll love it! :)
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Ook wij wensen al onze EC vrienden en vriendinnen een goed vooral gezond en een geilzellige 2017 toe.
En Benno bedankt voor je verslag ik kan er niets meer aan toevoegen.
Maar blijf vooral komen zowel letterlijk als figuurlijk.
En H hoopt dat dat je hem niet betrekt in jou andere fantasieën
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Stelbuitensex »

Ook namens ons iedereen een gelukkig en geilzellig 2017 .
Dat er nog maar veel leuke en geile feestjes mogen volgen.
En Benno ook wij willen je vaak blijven zien en je leuke verslagen lezen.
LekkerPaar
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door LekkerPaar »

Voornemens zijn goed Benno, maar of dit 1 van die voornemens is die goed voor je is, betwijfel ik. ;-)

Ik heb je een aantal keren gezien en meegemaakt en je neukt erg lekker en bent heerlijk actief. Die training moet je er dus inhouden en jezelf vooral niet laten verslappen. :lol:

Wat betreft mijn eigen goede voornemens.... meer bezoekjes aan de EC staan op de planning. Meer genieten en laten genieten. Life is too short.

Verder wens ik/wensen wij iedereen die dit leest de beste wensen en een retegeil 2017 toe.
J (v)
LekkerPaar
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door LekkerPaar »

Voornemens zijn goed Benno, maar of dit 1 van die voornemens is die goed voor je is, betwijfel ik. ;-)

Ik heb je een aantal keren gezien en meegemaakt en je neukt erg lekker en bent heerlijk actief. Die training moet je er dus inhouden en jezelf vooral niet laten verslappen. :lol:

Wat betreft mijn eigen goede voornemens.... meer bezoekjes aan de EC staan op de planning. Meer genieten en laten genieten. Life is too short.

Verder wens ik/wensen wij iedereen die dit leest de beste wensen en een retegeil 2017 toe.
J (v)
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

15 jaar geleden ben ik gestopt met roken. Na eerdere mislukte stoppogingen ging dat toen helemaal goed. Sindsdien nooit meer gerookt.
Met dit goede voornemen gaat dat anders, vrees ik. Want net nadat ik me heb voorgenomen om minder naar EC te gaan plaatst Tonyntje een oproep voor 3 januari.

Tonyntje is een klein, slank, glad vrouwtje met kort haar. Ik ben haar wel eens eerder tegengekomen, maar dat is al weer even geleden. Ze is dol op seks en laat er geen gras over groeien. Als ze binnenkomt met haar man, doet ze haar jas open en blijkt daaronder een strak outfitje aan te hebben dat haar borsten bloot laat. Ze verwijdert wat overige kledingstukken en gaat vervolgens zonder dralen aan de slag met de mannen die voor haar gekomen zijn. Dat zijn onder andere Trebor en ik. Ze heeft binnen de kortste keren onze pik in haar hand en daarna in haar mond. Andere mannen voegen zich bij ons, maar echt heel druk is het niet. Dan gaat Tonyntje op het bed liggen. Ik wil haar eigenlijk meteen wel neuken, maar ik besluit haar eerst even te likken. Ik voel mijn pik kloppen. Die wil erin, denk ik. En ik geef hem zijn zin. Ik neuk haar best lang, voordat ik me bedenk dat er misschien nog andere gegadigden zijn. Dus geef ik mijn plaats af. Het aantal gegadigden blijkt mee te vallen. Eerst is er een man die ik niet ken, dan komt Trebor. Daarna ben ik weer aan de beurt. Nu op z'n hondjes. Later als ik haar weer in missionarishouding neuk bewerkt Trebor haar clit met zijn vingers terwijl ik haar zo hard als ik kan neuk. Ze lijkt dit wel te waarderen. Haar mond krijgt intussen diverse andere pikken te verwerken, waaronder die van haar man. De andere man neukt haar verder en daarna ga ik nogmaals op z'n hondjes helemaal los.

Dan is het even tijd om te pauzeren en wat water te drinken. Lang hoeft die pauze wat Tonyntje betreft niet te duren. Er zijn een paar jonge mannen gearriveerd en die heeft ze al snel bij hun pik. Als ze voorover gaat staan om hen te pijpen neem ik haar staand van achteren. Daarna laat ik de andere twee neukers hun gang gaan. Er komt een ander, wat ouder stel binnen, dat vrijwel meteen het toilet in verdwijnt. Ik hoor dat ze het te druk vinden. Daar hadden ze kennelijk niet op gerekend. Ze gaan nog wel even met veel geklets en gebabbel koffie nemen (wat enigszins storend werkt op de concentratie van sommige neukers) en verdwijnen dan weer.

Ik voel dat het tijd wordt om het (wat mezelf betreft in elk geval) af te ronden. Tonyntje wordt door een jonge man gebeft en als hij ophoudt ga ik voor een laatste ronde. Ik neuk haar met alles wat ik heb en kom met luid gekreun klaar in haar strakke kutje.
He heerlijk, dat had ik even nodig. Tja, stoppen met roken was makkelijker. Maar goed, ik heb ook niet gezegd dat ik wilde stoppen, alleen minderen. En bovendien, toen ik ging stoppen met roken waren er niet allemaal mensen die zeiden dat ik vooral moest doorgaan. Stoppen ga ik zeker niet. Dit soort geile feestjes zijn veel te lekker.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten