Vanmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
TheS
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Vanmiddag

Bericht door TheS »

Zo... na de afgelopen weken heel wat mooie verslagen te hebben gelezen was is wel heel nieuwsgierig geworden wat er zich bij de EC afspeelde. Vanmiddag kon en had ik de moed bij elkaar geraapt om eens in langs te gaan. Eerst de auto geparkeerd en daarna richting de EC, daar zo onopvallend mogelijk naar binnen ;) en geholpen door een ontzettend aardige dame. Denk Patricia? Gaf aan dat ik erg benieuwd was en geen idee had hoe het werkte, kreeg korte uitleg en na betaald te hebben zei ze ik doe de deur voor je open en kijk maar gewoon even lekker rond. Binnengekomen kon ik me niet goed oriënteren en liep direct op een lege Hetero-cinema af. Echter hoorde ik vanuit een andere ruimte aanlokkende geluiden.. Ik had mijn jas nog aan en dacht ik moet ergens mijn kleding kwijt. Nog even gezocht maar moest toch richting de ruimte waar men volop bezig was. Ben best wel verlegen en dat uitte zich ook op dat moment, kwam in een ruimte binnen waarin op dat moment volle actie aan de gang was. Helaas nog met mijn jas aan.. Lockers waren niet meer vrij en hing snel mijn jas aan een haakje wat ik toevallig zag. In het midden van de ruimte was een groot bed waarin twee mooie vrouwen lagen te genieten. Wat verlegen ben ik hierbij gaan staan en zag hoe de dames ontzettend aan het genieten waren, één werd geneukt en de ander werd met de hand van iemand klaar gevingerd. Jeetje wat een geil schouwspel was dit zeg! Uiteindelijk kwam dame 1 ongelooflijk klaar, ze kon werkelijk haar armen en benen niet meer beheersen ontzettend geil zeg. Dame 2 volgde ook snel en kwam ook geil klaar.

De mannen lieten de vrouwen even en ze kropen op elkaar waarna ze elkaar met ongelooflijk veel passie knuffelden en lekker over elkaar heen aan het kroelen waren. Er werd wat massageolie aangereikt waarmee ze zich lekker in smeerden en over elkaar gleden, Mmmm. Op dat moment kwam er een nieuwe jongen binnen die iedereen begroette en zich snel ontdeed van zijn kleding (ik denk via een soort sporttas, maar dat vraag ik later even..) Hij liep naar dame 2 die met zijn nog koude lichaam aan de slag ging, wat ben jij lekker warm hoorde ik hem nog tegen dame 2 zeggen. Binnen mum van tijd was hij haar lekker aan het neuken en gaf aan dat hij haar kutje te lang had gemist, de neukpartij werd heftiger! Ondertussen werd dame 1 ook weer door een andere aanwezige man lekker geneukt en ondertussen pakte zij nog een lul vast van iemand die zich bij haar hoofd situeerde. Wat een geil gezicht zeg. Dame 1 kwam wederom zo heftig klaar dat ze wederom de controle over haar lichaam verloor, wat een enorm geil gezicht! Dame 2 kwam ook wederom en begon de jongen lekker te pijpen waarna hij haar ondertussen begon te beffen en uiteindelijk een gevoelig plekje in haar kutje wist te vinden waardoor ze begon te kronkelen van genot. Ondertussen was dame 1 gaan douchen met een man en zij werd lekker ingezeept door hem, waarbij het licht in de douche aanging waardoor we allemaal mee konden genieten van dit spel. Dame 2 had ook behoefte aan pauze maar de jongen die haar neukte had nog niet genoeg en gaf aan dat ie haar langer wilde neuken, ze twijfelde maar toen zijn lul er wederom inzat genoot ze weer volop. Niet lang daarna nam zij ook een douche en werd lekker ingezeept.

Zoals ik al aangaf ben ik wat verlegen en ik vond het lastig om mijn kleding ergens op te bergen, heb dus uitsluitend staan kijken naar deze geweldige scenes, toen beide dames pauzeerden heb ik mijn jas gepakt en ben ik helaas weg gegaan. Ik vond het lastig om mijn weg te vinden en durfde niet zo goed te vragen op dat moment van actie;).
NU wel ;) wat doe je als de lockers vol zijn met je kleding neem je zelf zo'n sporttas mee of kan je deze ergens pakken? Is het wel gewenst om zo om het bed heen te gaan staan kijken of werkt dit juist storend voor jullie? Kan je (uit verlegenheid) zonder echt op iemand af te stappen toch kenbaar maken dat je wellicht mee zou willen doen indien de behoefte van de dames er is?

Veel vragen.... Toch wil ik de dames en enorm bedanken voor hun geile taferelen en eigenlijk iedereen die aanwezig was voor het feit dat ik dit mocht aanschouwen natuurlijk. Ben helaas maar kort geweest, maar heb een beeld van de EC. Verder heb ik in elk geval 1 bekende naam gehoord die lekker meedeed met de uiterst geile dames, die van Benno! Gaat goed met je goede voornemens ;-) Ik kan me voorstellen dat dit niet werkt zulke voornemens ;-)

Ik ga ervanuit dat er nog wel een mooi verslag van Benno en anderen gaat komen, wat een mooie mensen zijn jullie!
TheS.
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag

Bericht door cbr motorstel »

Hallo TheS
Leuk verslag en dat voor de eerste keer.
Antwoord op jou vragen als de lockers allemaal in gebruik zijn kan je bij Patricia een tas met slotje halen.
En voor ons werkt het niet storend als je om het bed staat te kijken.
En je kan altijd aan de dames vragen of je mee mag doen.
Meestal is dat goed .
Maar er zijn ook dames die het niet willen.
Dus de volgende keer gewoon vragen nee heb en ja kan je krijgen.
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Oeps, betrapt! Voor de 3e keer in 1 week.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Stelbuitensex »

Dame 1 vond het weer een heerlijke middag :D :D
Sorry dame 2 voor de blauwe plekken die ik je hebt bezorgt :oops: xxx
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Deze heer vond het ook heerlijk met dame 1 en dame 2.
Heb zowel dame 1 als dame 2 meerdere keren heerlijk geneukt.
Sorry, even geen tijd voor een uitgebreid verslag. Misschien later.
TheS
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door TheS »

Haha, geweldig.

Ja sorry dat ik met Dame 1 & 2 moest werken in mijn verhaal. :oops: Ik ken helaas jullie namen niet ;)
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Even voor de duidelijkheid dame 1 is C van stelbuitensex en dame 2 M van CBR motorstel
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

En die jongen die zo koud binnenkwam maar zich binnen de kortste keren warm geneukt had, dat was Gooise Minnaar. Even voor alle duidelijkheid he...

Oh ja, wat ik me nu opeens herinner: M had een minuscuul roze jurkje bij zich met allerlei gaten erin. Of ik dat misschien aan wou trekken? Nou nee, dat hoefde ik niet.
Gooise daarentegen wilde wel. Hij trok het jurkje aan. Het zat strak om hem heen en kwam niet verder dan tot aan zijn kruis. Alsof het er voor gemaakt was zat er een gat precies midden onder, waar hij zijn lul doorheen kon steken.
Hij ging zo gekleed op het bed staan en C en M zaten op hun knieën aan weerszijden van hem en begonnen hem te pijpen. Hij likte hem met lange halen, ze zogen hem met diepe kelen en hij genoot met volle teugen.
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Die Gooise joh .

Zonder z'n meesteres , pfffff

Dat wordt een echt sletje
Zaterdag aan de stang met een jurkje an .
Maandag aan de paal met een volle zaal .
Met een butplug onder aan z'n rug .

Ben benieuwd wanneer hij met z'n eerste borsten komt , en z'n nepnagels

De volgende stap is de T en T dag .

Gr. Jack.
antonibu
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door antonibu »

Wat een mooie activiteiten weer in de EC!
Laatst gewijzigd door antonibu op 26 mar 2017 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten