De hele week niet naar de EC geweest, dus op de laatste dag van de week toch maar weer even wel.
(NB maandag wel een naar ander feest geweest, waar tegen de 30 stellen en zo'n 2 dozijn mannen zich uitstekend hebben vermaakt, maar dat terzijde. EC heeft liever niet dat we het over dat soort dingen hebben op dit forum).
Om half 3 kom ik binnen. Uiteraard zijn CBR Motorstel en Stelbuitenseks er. Onder de douche zie ik Gooise Minnaar. Verder is Gerry er ook weer en nog wat andere bekende en minder bekende gezichten. Gezellig!
Gooise is een kwartier voor mij gearriveerd, maar blijkbaar heeft hij al een schaafwond aan zijn been opgelopen toen hij C aan het neuken was en die op haar onnavolgbare manier klaar moest komen. Enfin, waar gehakt wordt vallen spaanders, zullen we maar zeggen. Op het moment is er even voor iedereen pauze. Dus ik kleed me rustig uit en babbel eerst wat met de aanwezigen. De stellen gaan eerst roken, maar komen snel weer terug, want het is koud buiten.
Gooise begint met M te vrijen en terwijl C begint M's kutje te likken ga ik haar op z'n hondjes neuken. Dat eindigt weer in een orgasme zoals alleen C dat kan. C maakt zich er af en toe zorgen over, omdat er wel eens iemand een trap krijgt die pijn kan doen, maar ik heb inmiddels geleerd hoe dat behendig te ontwijken. En om eerlijk te zijn ben ik er dol op om C keer op keer naar een hoogtepunt te neuken. Ook al gebeurt het regelmatig dat ik zelf hard op weg ben naar een orgasme, maar dat dat wordt afgekapt door dat van C (het is namelijk niet mogelijk om in haar te blijven... sterker nog om in haar buurt te blijven), ik vind dat helemaal niet erg. Even later wordt zij omringd door een groep mannen die haar strelen, likken, laten pijpen. Een van hen wil wel neuken, maar het gaat niet. Ik heb er al wel weer zin in. Terwijl ik haar neuk komt een andere man over haar borsten klaar.
Als C met H en H even gaat roken blijft M op bed liggen. Ze wordt op dat moment zeer uitgebreid gelikt door een man die ik niet ken. Echt heel uitgebreid. Op een gegeven moment doe ik een condoom om en tik ik hem op de schouder. Tijd om M te neuken. Ik ga door totdat ik buiten adem en oververhit ben (met dank aan de airco die constant op 31 graden staat te blazen richting het grote bed). Gooise neemt het over. Hij neemt M mee naar de sling, waar hij haar hard neemt.
Als ik later C voor de derde keer neuk, kom ik wel zelf heerlijk klaar in haar ongelofelijk strakke kutje. Daarna maak ik het voor haar nog even af met tong en vingers.C schopt met haar hoge hakken een gat in het laken, maar een kniesoor die daar op let.
Tussendoor hebben we vooral veel lol met ons gezellige zaterdagmiddag theekransje.
Het is 4 uur en tijd om te gaan.
zaterdagmiddag theekransje
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
zaterdagmiddag theekransje
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief