Vanmiddag 17 maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
The_Smooth
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Vanmiddag 17 maart

Bericht door The_Smooth »

Hellooo, nog stellen of dames die vanmiddag in Amersfoort zijn ?
Ik, man/1.79/72kg/hetero/shaved ben van plan straks voor het eerst naar Amersfoort te komen.
Misschien tot straks ?
X
Anton
Geaardheid: bi
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag 17 maart

Bericht door Anton »

Hi, kom er net vandaan...

Toen ik om 14.00 binnenliep gingen er net 2 stellen weg, maar.... er was nog 1 stel aanwezig op het matras in de filmzaal. Zij zat bovenop, en 1 voor 1 werd ze ook nog anaal geneukt door de actieve mannen.

Heerlijk, ik zat achter haar, mijn pik deels in haar kont, mijn ballen werden stevig beet gehouden door haar, het duurde niet al te lang voordat ik haar kontje volspoot (safe natuurlijk).

Verschrikkelijk geil, toen ik wegging, was ze nog lekker aan het pijpen...

Ben wel benieuwd welk stel dat nu was....
cum8you
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door cum8you »

Ik ben vanmiddag voor het eerst in EC Amersfoort geweest. Wat een geweldige ervaring. Bij binnenkomst (omstreeks 13:10 uur) waren er al twee stelletjes binnen. En vlak voor mij liep nog een derde stel naar binnen. Ik had het niet beter kunnen treffen.

Ik ben eerst even rond wezen kijken. Bij de glory hole's werd, volgens mij een vrouw lekker genomen. Ik kon het helaas niet zien, er waren meer nieuwschierige mannen :D

Vervolgens ben ik in de darkroom gaan kijken. Daar werd een vrouw van middelbare leeftijd heerlijk gelikt. Zo te zien en horen had zij het wel naar haar zin. De befkoning kreeg haar zelfs aan het "squirten"! Geweldig. Uiteraard was hier ook weer veel bekijks en er waren genoeg pikken waar zij zich mee bezig kon houden.

Ik ben nogal verlegen aangelegd dus ik hield mijn "jonge heer" nog even in mijn broek. Al begon de ruimte in mijn broek inmiddels steeds minder te worden.

Ik ben ook nog even een kijkje gaan nemen in de hetero cinema. En ja hoor, daar was het stel dat vlak voor mij naar binnen was gegaan. Hij zat lekker onderuit gezakt op een stoel, zij stond voorovergebogen zijn pik met haar geweldige pijpbekje te verwennen. Vervolgens werd zijn nog eens heerlijk van achter genomen.

Vervolgens ging het stel verder op het bed dat voorin de hetero cinema staat. Daar ging zij op de pik van een andere man zitten (wel veilig, heel goed). Er werden diverse geile standjes aangenomen. Ook werd ze door diverse mannen genomen. Wat was dit een heerlijk gezicht. Ik kon mijn pik niet meer langer in mijn broek houden.

Na een tijdje dit geweldige spectakel aanschouwd te hebben vroeg zij of er mannen waren die op haar wilde spuiten. Nou, dit was niet tegen dovemansoren gezegt. Binnen de kortste keren was ze overladen met warme zaad. Het leek wel of ze met olie was ingesmeerd, zo glom zij van het zaad. Ikzelf heb mijn verlegenheid even aan de kant geschoven, ik was te opgewonden om hier bij na te denken. En heb ook heerlijk mijn zaad op haar geweldig mooie lichaam achter gelaten.

Om een een lang verhaal kort te maken. Top! Top! Top!

Ik kom hier zeker terug!
The_Smooth
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 45
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door The_Smooth »

Gister dus ook voor het eerst geweest. Kwam wat later binnen dan gepland maar vond het zeker een leuke ervaring. Goede sfeer en gelukkig geen, of niet te veel, vervelende grijphandjes ..

Vond persoonlijk het gay-gehalte in de "hetero" delen wel wat (te) hoog maar ik heb toch een paar leuke en spannende uurtjes gehad ..

Zeker snel tot een volgende keer.

The_Smooth
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: DutchMountains en 18 gasten